ישנה-חדשה

ישנה-חדשה

שלום לכולם, אם יש כאלה שעוד זוכרים אותי, וגם כאלה שבכלל לא מכירים אותי: אני דן, נעים מאוד, ואני בת ואני יודעת שזה שם מוזר. בקיצור ולעניין: חזרתי..אחרי המון המון זמן שלא הייתי פה. תקבלו אותי בחזרה?
 

hadas barabi1

New member
שלום... חחחח

גם אני לא נכנסתי לפה די הרבה... הייתי עסוקה ממש...בגרויות ולימודים... והיום סוף סוף נגמרה הבגרות במתמטיק ויש לי פנאי...!!! אז רק רציתי לומר שלום לכולם... וחופש נעים למרות שהוא כבר התחיל, אבל לי- רק היום לצערי!!! אז בייוששששש'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הדס
 

black robe

New member
ברוך שובך דן!../images/Emo13.gif../images/Emo63.gif

הי זאת נטלי, זוכרת?
בכל מקרה, אפילו אם את לא זוכרת, אני זוכרת. ברוך שובך
 
ברוכע השווה! ../images/Emo140.gif

אני זוכר אותך, דן.
מקווה שגמאת אותי.
ואם לא [שזה לא הגיוני.
]: אבי, כמעט16, יהוד. ואגב יש לי בלוג חדש!
 
תודה רבה לכולם ../images/Emo9.gif

כן, אני זוכרת אותך אבי, ואני זוכרת עוד כמה מכאן... שמחה לחזור
 
למעלה