SupermanZW
Well-known member
מעולם לא רצה ליצור דת חדשה והוא נלחם ככל יכולתו נגד מסלפי היהדות בני זמנו, הפרושים. לכל טענה שטען נגדם הביא מקורות מהתורה ו/או מהנביאים. הם שנאו אותו ורצו במותו מכיוון שערער את סמכותם והוכיח אותם על שחיתותם ומעשיהם הרעים.
יוצר הנצרות, למי שלא יודע, הוא שאול התרסי, הקרוי ביוונית פאולוס, והוא החל להפיץ את הדת שהמציא, שקרויה "נצרות", רק לאחר מותו של ישוע, ודברים מסוימים שאמר פאולוס, הכתובים באגרותיו, מנוגדים לדבריו של ישוע. בניגוד לישוע, שנהג להביא תימוכין לדבריו מהתורה או מהנביאים, פאולוס לא נהג לעשות כן. גם שקריו של פאולוס (שניתן לעמת מול דברי ישוע), תופתעו לגלות, מופיעים בקובץ הספרים הידוע בטעות בשם "הברית החדשה". מדוע בטעות? מכיוון שגם אם מתייחסים למה שלימד ישוע את תלמידיו כאל "ברית חדשה", הרי רוב מה שמופיע בקובץ הספרים נכתב לאחר מותו של ישוע הנוצרי. כל מה שלימד ישוע הנוצרי את תלמידיו מופיע בארבעה ספרי הבשורה, שהם הספרים הראשונים בקובץ. האמין מביניהם הוא ספר יוחנן. לשאר הספרים בקובץ צריך היה לקרוא "אגרות ונספחים" מכיוון שהם לא יכולים להוות ברית כלשהי, אך יש בהם חשיבות מכיוון שהם נותנים רקע היסטורי שאין להתעלם ממנו כשלומדים את התוכן, כולל דברי ישוע בספרי הבשורה.
האדם הידוע בתלמוד בשם ישוע בן פנדירא, לא היה ישוע "הנוצרי", אלא אדם אחר, שחיי מאתיים שנה לפני ישוע "הנוצרי". רבנים בני זמננו הרואים בעצמם ממשיכי דרכם של הפרושים, טוענים שמדובר באותו אדם כדי להכפיש את ישוע "הנוצרי" שנלחם נגד שונאי החינם הפרושים שבגללם נחרב בית שני בשנת 70 לספירה (37 שנים לאחר מותו של ישוע "הנוצרי")
יוצר הנצרות, למי שלא יודע, הוא שאול התרסי, הקרוי ביוונית פאולוס, והוא החל להפיץ את הדת שהמציא, שקרויה "נצרות", רק לאחר מותו של ישוע, ודברים מסוימים שאמר פאולוס, הכתובים באגרותיו, מנוגדים לדבריו של ישוע. בניגוד לישוע, שנהג להביא תימוכין לדבריו מהתורה או מהנביאים, פאולוס לא נהג לעשות כן. גם שקריו של פאולוס (שניתן לעמת מול דברי ישוע), תופתעו לגלות, מופיעים בקובץ הספרים הידוע בטעות בשם "הברית החדשה". מדוע בטעות? מכיוון שגם אם מתייחסים למה שלימד ישוע את תלמידיו כאל "ברית חדשה", הרי רוב מה שמופיע בקובץ הספרים נכתב לאחר מותו של ישוע הנוצרי. כל מה שלימד ישוע הנוצרי את תלמידיו מופיע בארבעה ספרי הבשורה, שהם הספרים הראשונים בקובץ. האמין מביניהם הוא ספר יוחנן. לשאר הספרים בקובץ צריך היה לקרוא "אגרות ונספחים" מכיוון שהם לא יכולים להוות ברית כלשהי, אך יש בהם חשיבות מכיוון שהם נותנים רקע היסטורי שאין להתעלם ממנו כשלומדים את התוכן, כולל דברי ישוע בספרי הבשורה.
האדם הידוע בתלמוד בשם ישוע בן פנדירא, לא היה ישוע "הנוצרי", אלא אדם אחר, שחיי מאתיים שנה לפני ישוע "הנוצרי". רבנים בני זמננו הרואים בעצמם ממשיכי דרכם של הפרושים, טוענים שמדובר באותו אדם כדי להכפיש את ישוע "הנוצרי" שנלחם נגד שונאי החינם הפרושים שבגללם נחרב בית שני בשנת 70 לספירה (37 שנים לאחר מותו של ישוע "הנוצרי")