ימים..

ימים..

ימים לא קלים עוברים על כוחותינו. ואני לא אתחיל להתלונן כעת. רק מקווה שתקבלו אותנו חזרה, למרות שנעדרנו המון זמן. חושבת עליכם חברים שלי,
 

א ל ו ל י

New member
אין בעייה, רק תצטרכי לעבור ריענון

קצר ואת האודישנים מחדש... ואז נראה...
 

mishele5

New member
ולו רק בגלל אותם ימים לא קלים,בכייף

שבי כאן,ונוחי לך מאותם ימים רעים, כאן הוא ביתך ,ופה חברייך וחברותייך. איזרי כוחות,[ותמיכות]והתמודדי עם בעיותייך, מבלי להישבר,היי חזקה עבורך,ועבור משפחתך. ב ה צ ל ח ה בהמשך הדרך
 
אוףףףףף

יורדות לי דמעות של הקלה. כל כך התגעגעתי לכולכם. מיכלי.. סורי סורי סורי, אני יודעת שאני לא בסדר. מה שלום כולכם?
 
../images/Emo11.gif

קוראים לזה טלפתיה? גם היום חלפת לי בראש, והנה את כאן, ואני שמחה
לא משנות הסיבות שנעדרת לנו (כן משנות, אבל על כוס קפה) העיקר שחזרת. מותר להגיד שהתגעגעתי? נ.ב. למיכלי גם היום ה
חיכתה לך איתי... נשיקות לשתיכן וחיוכים לפורום
 
../images/Emo25.gifיו??

אני לא קרציה.. אני קיפווווווווד אה ושכחתי לומר לך מיכלי שאז הייתי חולה במחלת הנשיקה וזה מרוב הנשיקות שלך...
... ובכלל לא התכוונתי להתעלק.. רציתי שתבואו לחדר שלנו בלילה (וזה לא נשמע טוב..)
 

m i c h a l i

New member
עלוקות זה התחביב שלי

אל תגידי שאת עובדת ... ( שמת לב שהעוגייה השתתקה פתאום? בטח הלכה לנוח)
 
את

כן את
מכירה עוגייייייייייייייייייייייייייייייה ששותקת?
או נחה....בכלל
הלכתי להיפרד מהשמש
 

m i c h a l i

New member
מה זה חשוב

העיקר שתניעו כבר לכיוון... ומי שרוצה גם להצטרף מוזמן
 
למעלה