ימים..

אל תאיימי...

(הולכת לבדוק מצב הגלגלים)
 
../images/Emo5.gifעוגי.. למה שמן????

לא, אפילו אל תעני לי על זה.. אני מקווה שאת אוהבת כאלה.. ובכלל כמה זמן ייקח לך לרדת ממנו??
 

m i c h a l i

New member
בזמן הזה כבר הספקתי

לבדוק גלגלים שמן דלק ברקסים וישרים ונטילים וגלגל ספייר יאלללהההה איזה כובד שאני אחיה
 
למעלה