אל תאיימי... (הולכת לבדוק מצב הגלגלים)
נ נועה של ים New member 29/5/04 #22 ../images/Emo5.gifעוגי.. למה שמן???? לא, אפילו אל תעני לי על זה.. אני מקווה שאת אוהבת כאלה.. ובכלל כמה זמן ייקח לך לרדת ממנו??
../images/Emo5.gifעוגי.. למה שמן???? לא, אפילו אל תעני לי על זה.. אני מקווה שאת אוהבת כאלה.. ובכלל כמה זמן ייקח לך לרדת ממנו??
M m i c h a l i New member 29/5/04 #24 בזמן הזה כבר הספקתי לבדוק גלגלים שמן דלק ברקסים וישרים ונטילים וגלגל ספייר יאלללהההה איזה כובד שאני אחיה
בזמן הזה כבר הספקתי לבדוק גלגלים שמן דלק ברקסים וישרים ונטילים וגלגל ספייר יאלללהההה איזה כובד שאני אחיה
נ נועה של ים New member 29/5/04 #25 יכול להיות שהיא נמחצה כשניסתי לרדת? ועכשיו ברצינות.. מיכלי, אפשר להתקשר?