ילדים שלי (מצטערת שיצא ארוך)

TOVA22

New member
ילדים שלי (מצטערת שיצא ארוך)

ללא סיבה מיוחדת, סתם ביום של חול החלטתי לכתוב (אולי בגלל שאם הקיצוצים היו עוברים קודם לא הייתי יכולה לכתוב .....) כשהחלטתי ללדת אתכם לפני 6 שנים, הייתי מבולבלת לא ידעתי את מי לשאול, רופא הנשים שלי לא ידע למי להפנות אותי, והנה הסתדרתי - קבעתי תור בבנק הזרע בתל השומר ויצאתי לדרך ארוכה ארוכה ארוכה. נסיונות של הזרעות - לא הלך, עברנו להורמונים - לא הלך, IVF נסיון אחד, שנים, שלוש, ארבע ובסופו של דבר זה הצליח - הריון ראשון: שמחה, בלבול, אושר גדול. ובוקר אחד דימומים, שטפון - נגמר. לא להתייאש, להמשיך הלאה ושוב IVF פעם אחת, שתים, שלוש והנה שוב הריון, שוב אושר עם המון חששות, ויש דופק - שמחה עצומה, אבל שוב ה"מכה הגדולה" הדופק נעלם - גרידה. והרוטינה חוזרת - שוב נסיונות, IVF , להמשיך והנה עוד הריון, מתפתח יופי. אפשר כבר לשמוח?! הרופא אומר שנראה תקין לחלוטין, אבל לא שוב זה קרה - שוב גרידה. החודשים חולפים, מה עושים? ממשיכים הלאה - IVF מספר נסיונות ושוב הריון ובקיצור שוב גרידה. רביעית במספר, הסיכויים להריון תקין יורדים פלאים ואמו החליטה להחליף בית חולים ורופא - משנה מקום, משנה מזל. הגעתי לבלינסון, לרופא שאני חייבת לו את חיי ואת חייכם. שוב IVF הפעם בפעם השנים זה הצליח. אין התרגשות, אין שמחה - יש פחד !!!! והנה באולטרסאונד הראשון הרופא מודיע :הנה שק הריון, והנה עוד אחד". האמת שהיתה לי הרגשה שאתם שניכם שם (תחושות, אינטואיציה?!). שבוע לאחר מכן שוב אולטרסאונד: "שק אחד תקין, השני קצת פחות מפותח" ואני חושבת את הנורא מכל לאמא (לפחות שאחד שיהיה תקין). ועוד שבוע - לא יאומן - יש דופק לשניהם. הרופא מחבק אותי אבל מודיע לי שזו רק התחלה. ומכאן בבלינסון כל שבוע עד שבוע 12 בבדיקות - ואתם גדלים לכם ומתפתחים. סקירת מערכות - חשש גדול מאד (גם בגלל גילי המופלג..) והנה אתה בן שלי בצד שמאל - תקין, ואת בת שלי בצד ימין - הכל תקין. אני לא מאמינה שזה קורה לי. אפשר להתחיל להתרגש? מי שפיר - הבדיקה עברה בשלום. התוצאות: כן !!! זה קורה ההריון מתקדם... "לא להתאמץ, לשמור (לא בשמירת הריון) רק להזהר, אמא מבצעת את הוראות הרופא. הקאות ובחילות נמשכות עד חודש שביעי, כשאני היחידה בעולם נראה לי שמקיאה ושמחה (שהרי הקאות מעידות על הריון תקין ע"פ הספרים, לא) והנה אתם בועטים - בת שלי - את האופי הג'ינג'י של הרגשתי עוד בבטן, ואתה כמו בחיים בן שלי - הכל בעדינות. ושוב להזהר מלידה מוקדמת.. והנה השבועות רצים ואנחנו עושים את הלא יאומן ומגיעים לשבוע 38 ולניתוח המתוכנן. ובחדר הניתוח - אני מתרגשת, מחכה ולא מאמינה, עוד מעט אראה אתכם. דיבורי רופאים ופתאום בכי - יצאת בן שלי, מבריחים אותך החוצה לבדיקות. ושוב דיבורי רופאים, אני מרגישה שיש בעיה, אבל אז שוב בכי - והנה את בת שלי, יצאת גם את, וכמתאים לאופייך הוציאו אותך בעכוז. ובזמן שתופרים אותי הביאו אותך פפוש שלי, קטן, מסתכל עלי בעינים גדולות, הדמעות זולגות לי - 5 שנים לא בכיתי, האחות מלטפת לי את הראש. לוקחים אותך לסבתא שמחכה בחוץ. והנה את בת שלי, אדומה ומתוקה כשכל הצוות אומרים לי שאת יפיפיה - והם צדקו ! פפושה שלי. אז תהיה לי בריאים ומאושרים. אוהבת אותכם יותר מכל דבר בעולם אמא (אני מצטרת שלא כתבתי הרבה זמן בפורום, אבל היו אילוצים)
 
זה לא יפה לגרום לבן אדם להזיל דמעות

על הבוקר...
טובה, מה אומר לך ....הצלחת לרגש אותי בשעה זו של הבוקר, שבה אני בדר"כ רק מתחילה "להתעורר" לי בעבודה... עברת דרך ארוכה כל כך ומאד מאד לא פשוטה (ואני בטוחה שאת לא צריכה שאני אומר לך זאת) - פשוט ראוי להערצה (ולחשוב שהגוזלים האלה לא היו אולי קיימים אם הגזירות החדשות האלה היו בתוקף אז...)
כל הכבוד
מאחלת לך המשך חיים מאושרים - את והצאצאים המקסימים
 

טלטל11

New member
../images/Emo23.gif עיני התמלאו לחלוחית כשקראתי..

איזה דרך קשה עשית, אלוהים! וכמה טוב שיש לה סוף טוב
 

יאנה46

New member
מרגש עד דמעות...

סיפור מדהים, כל הכבוד לך על הנחישות, האומץ! תמשיכי להנות מהם! יאנה
 

אור רון

New member
כמה מרגש לקרוא

לא להאמין כמה שעברת!!! אבל התוצאות - זה מה שחשוב!!! הייתי שולחת את זה לביבי, שיבין מה הגזרות שלו עלולות לעשות - לגזול את האושר הזה!!! (קראתי את התגובות שכתבו הבנות על הקיצוצים, ובסך הכל אני יכולה להבין ואולי אף להסכים עם מה שנאמר, אבל למקרא דבריה של טובה, פשוט נראה לי אכזרי להחליט החלטה כלכך שרירותית, ובכך לגזול את התקווה ואת האושר הצפוי. וכמאמר מוסגר נוסף רוצה רק להגיד שמנסיוני האישי, וגם מנסיונן של אחרות - המתח והלחץ לא מוסיפים לסיכויי הקליטה המהירה. וכעת, אם תעמוד מעל הנשים החרב הזאת ששבה ומזכירה להן שהן מוגבלות בזמן - ובעיקר במספר נסיונות - אני חוששת שזה רק יוריד את סיכויי הקליטה).
 

עופרי29

New member
../images/Emo24.gif איזה צמרמורת עוברת בי עכשיו

באמת כל הכבוד לך על ההתמדה והתקווה! שיהיה לכם רק טוב ורגעים שמחים ומאושרים!!!!
 

תמר10

New member
WOW מרגש ביותר ../images/Emo140.gif וכתוב נפלא

פשוט מרגש לקרוא את הדברים הללו ובעיקר את הסוף. בימים אלו בהם אני בבית עם יכולת תפקוד אפסית זה מחמם את הלב לקרוא. המון בריאות ואושר עד אין קץ
תמר
 

dafi1

New member
מרגש ונוקב ../images/Emo45.gif../images/Emo141.gifכל הכבוד לך!

 

shilat

New member
טובה, בכיתי כשקראתי. מרגש

ומקסים. לא ייאמן מה שעברת !
 

דש1דש

New member
../images/Emo24.gif אפילו אני דומעת.....

ואני לא "מאילה".... מרגש מאוד מאוד!!!! טובה, למה שלא תצרפי לסיפורים בפורום החדש של הטיפולים (או בפוריות) הם אוספים סיפורים של IVF.... ומאוד מאוד מקווה לראות את שני פלאי עולם האילו באיזה מפגש!!!!! אין ספק - הדרך לאמהות לפעמים ארוכה היא, אבל התוצאה - אוי התוצאה - אין מילים!
 
דשדש, יש לך נטיה פשוט לעשות לי

יותר חשק בנוסף לחשק העצום שכבר יש לי !!! אני רוצה כברררררררררררררר אוף!
 

noa37

New member
טובה, זה ממש נכנס ללב ../images/Emo23.gif

הבוס שלי נכנס בדיוק כשסיימתי לקרוא ושאל אם קרה משהו, כי היו לי דמעות בעיניים. מאוד ריגשת אותי ואני מאוד שמחה שיש לך את שני הילדים שלך. הדרך לא היתה קלה לפי מה שאת כותבת אבל אין לי ספק שהתוצאה שווה.
 

עינת32

New member
../images/Emo24.gif מצטרפת לנאמר כאן

כל כך מרגש, איזה כיף לילדים שלך שיש להם אמא כמוך, שלא ויתרה !
 
טובה - כתבת כל-כך יפה,

וכל-כך מרגש, וכל-כך ברור שאסור להתייאש. מקווה שהחלק הקשה מאחורייך, ועכשיו, גם אם לא קל, הרי שהקושי הוא לגמרי אחר, והתגמול כל-כך ברור ומוחשי. שתמיד תמיד יהיה לשלושתכם רק טוב
,
 
למעלה