"ילדים זה שמחה"
אתמול בתי הזמינה אליה חברה למשחק ושינה. השתיים שיחקו, רבו התחרו על כל מה שאפשר אני חשבתי לתומי איזה יופי תקשקש עם החברה ותשאיר לי את הבעל לפינוקים שלי. כרגיל מסתבר שטעיתי. את אישי היקר היא עזבה אבל אותי לא! הרעש שהן עשו שתיהןואת מלחמת העולם השלישית שנאלצתי להפסיק לא אשכח בקלות כל זאת והבעל שצועק מהצד, כן יקירתי כמה ילדים רצית כל זאת הביאו אותי להזכר בג´ולי (כן, כן הרבה בריאות שיהיה לך) איך אפשר איךךךךךךך? לאחר אמבטיה משותפת של שתיהן (מוקדם מהרגיל על מנת להעיף אותם כמה שיותר מהר למיטה..) וצפיה בהן מהצד של הדרדס שלי (מה איכפת לו הופעה חינם) ישבו לאכול כמובן גם על זה היה להם הרבה מה להגיד, לריב ולהתחרות ולאחר שהגיע הרגע המיוחל ובשעה 8:00 כבר היו במיטה אז התחיל הבלגן הגדול, הן לא יכולות לישון בלי סיפור, סיפרתי סיפור אבל הן בשלהן לא מצליחות להרדם... על מה יש לעזאזל לשתי בנות 6 לדבר על מה???? הבעל מהצד כמה ילדים רצית?????? שיסתום כבר...... ככה עד 23:00 לערך עד שהואילו בטובן להרדם סוףףףףףףףףףף סוףףףףףףף תודה לאל. על המלחמה של הבוקר עדיף שלא אוסיף אני עדיין מנסה להתאושש. אז כמה ילדים באמת אני רוצה?
אתמול בתי הזמינה אליה חברה למשחק ושינה. השתיים שיחקו, רבו התחרו על כל מה שאפשר אני חשבתי לתומי איזה יופי תקשקש עם החברה ותשאיר לי את הבעל לפינוקים שלי. כרגיל מסתבר שטעיתי. את אישי היקר היא עזבה אבל אותי לא! הרעש שהן עשו שתיהןואת מלחמת העולם השלישית שנאלצתי להפסיק לא אשכח בקלות כל זאת והבעל שצועק מהצד, כן יקירתי כמה ילדים רצית כל זאת הביאו אותי להזכר בג´ולי (כן, כן הרבה בריאות שיהיה לך) איך אפשר איךךךךךךך? לאחר אמבטיה משותפת של שתיהן (מוקדם מהרגיל על מנת להעיף אותם כמה שיותר מהר למיטה..) וצפיה בהן מהצד של הדרדס שלי (מה איכפת לו הופעה חינם) ישבו לאכול כמובן גם על זה היה להם הרבה מה להגיד, לריב ולהתחרות ולאחר שהגיע הרגע המיוחל ובשעה 8:00 כבר היו במיטה אז התחיל הבלגן הגדול, הן לא יכולות לישון בלי סיפור, סיפרתי סיפור אבל הן בשלהן לא מצליחות להרדם... על מה יש לעזאזל לשתי בנות 6 לדבר על מה???? הבעל מהצד כמה ילדים רצית?????? שיסתום כבר...... ככה עד 23:00 לערך עד שהואילו בטובן להרדם סוףףףףףףףףףף סוףףףףףףף תודה לאל. על המלחמה של הבוקר עדיף שלא אוסיף אני עדיין מנסה להתאושש. אז כמה ילדים באמת אני רוצה?