יועץ/ת התנהגותית

יועץ/ת התנהגותית../images/Emo151.gif

שלום, בסכום אבחון שנערך לבננו בן ה-4.9 חודשים, יידעו אותנו בדבר יועצת לעיצוב התנהגות, נאמר לנו שמדובר ב´כלי´ חדש לטיפול, ויש בו משום שפור להפרעות קשב וקביעת גבולות..משהו שמע? יודע פרטים נוספים בנדון..?
 
יועץ התנהגותי.

הפורום לא מיועד להמלצות שמיות ולכן לא אוכל לעזור כאן- אבל באופן כללי- עיצוב התנהגות, או באנגלית- BEHAVIOUR MODIFICATION היא אסכולה טיפולית פסיכולוגית הנשענת על הדרכת הורים ומורים בעיקר , כיצד באמצעות הענקת"פרסים" או מניעתם אפשר לשנות דפוסי התנהגות בלתי רצויים אצל הילד. המטרה הטיפולית אינה לגעת בפתרון בעיות רגשיות, אלר לענות על צורך מאד חשוב , בעיקר בטיפול בילדים היפראקטיביים עם הפרעת קשב ורכוז- ADHD,והוא שיפור התפקודים שלהם בחברה, הנטייה שלהם להיות אימפולסיביים, אגרסיביים לעיתים ומתקשים "להתגמש". הטיפול עי עיצוב התנהגות עשוי לשפר את תפקודם בחברת הילדים, בכיתה, ולא פחות חשוב- בתוך המשפחה.הטיפול באמצעי זה הוא למעשה הטיפול המקובל ביותר והנבדק ביותר מבחינה מדעית בבעיה זו.
 

דליה.ד

New member
טיפול התנהגותי

בפורום adhd לקויות וזכויות יש מאמר על טיפול התנהגותי, טיפול קוגנטיבי וטיפול כזה משולב. אני מצרפת קישור בנושא. לאחרונה עלה גם עיצוב ההתנהגות באמצעות "קואצ´ינג" וזה אכן חדש בארץ, האם לכך התכוונו?
 

אמא מ1

New member
שלום לפרמדיק

כותבת בשם מיכל153 הזכירה שבנה המתבגר החל להעזר במאמנת אישית לעיצוב התנהגות. יתכן שמדובר באותו תפקיד עם שם דומה . מיכל כותבת הרבה בפורום חינוך מיוחד ופורום ADHD , אם תשאל שם היא ודאי תענה.. בהצלחה
 

מיכל153

New member
קראתי פה ואני באמת נעזרת באחת

יחד עם ליאור. יש אתרים אחדים בנושא, יש כתבה ב"את" על כך. אם תרצה, אפנה אותך להודעות שלי עם הקישורים, או שתחפש לבד בנושא coaching או מאמן אישי. אני נמצאת בפורום adhd לקויות וזכויות שמספרו 201 בתפוז.
 
למעלה