The Living Life
New member
יום שישי דיכאון
נותרתי בודד היום.....אין לי מה לעשות ואני תקוע לבד בבית. רגעים כאלה מזכירים לי כמה החיים שלי עלובים ופתטיים. למישהו בא לדסקס על הבוז שלי כלפי העולם ועל רחמים עצמיים?
נותרתי בודד היום.....אין לי מה לעשות ואני תקוע לבד בבית. רגעים כאלה מזכירים לי כמה החיים שלי עלובים ופתטיים. למישהו בא לדסקס על הבוז שלי כלפי העולם ועל רחמים עצמיים?