יום שישי דיכאון

The Living Life

New member
יום שישי דיכאון

נותרתי בודד היום.....אין לי מה לעשות ואני תקוע לבד בבית. רגעים כאלה מזכירים לי כמה החיים שלי עלובים ופתטיים. למישהו בא לדסקס על הבוז שלי כלפי העולם ועל רחמים עצמיים?
 
ואולי במקום לצלוף בעצמך תחשוב על פתרון?

נשמע לי דרך עדיפה יותר לפעול, לא?
. גם לי היו הרבה ימים שהרגשתי שאני פתטית והנה רק אתמול דיסקסתי על זה עם חברה במסנג'ר שאני יושבת בערב שישי ומכינה דברים לגן והבחור לומד למבחן במקום שנצא לבלות, להתפרק אחרי שבוע מייגע כל כך אבל בגלל זה אנחנו מתעקשים למרות כל העיסוקים כן לצאת ולבלות. אז מה אפשר לעשות בנדון? אולי שאתה תיזום לצאת עם חברים? אולי למצוא תחביב שבו תפגוש אנשים שאוהבים לעשות מה שאתה עושה ומזה יווצרו חברויות ומפגשים? אולי להצטרף לפורום עם מפגשים חברתיים בו ולקחת חלק במפגשים, מניסיון נוצרות חברויות מאוד מיוחדות מזה.
 
למעלה