יום סיירות
לפני מספר ימים יצא לי לדבר עם בנאדם שעבר יום סיירות וקביל גיבוש למטכ"ל. בקיצר אז ככה. הוא אמר לי שהבוחן בו-אור הוא סתם לבדקיה כללית והוא קובע לאיזה קבוצה תשובץ. כמו כן הוא גם אמר לי שממש לא כדאי לי לקרוע את עצמי בבוחן הזה כי צריך לשמור כוח להמשך היום.. התוצאות שלו היו 40 בטן, 40 שכיבות שמיכה ו7:50 ב-2000. מה נראה לכם ? הגיוני שזה באמת עובד ככה ? שהמטרה של הבר-אור היא רק לשבץ אותנו בקבוצות ? תודה..
לפני מספר ימים יצא לי לדבר עם בנאדם שעבר יום סיירות וקביל גיבוש למטכ"ל. בקיצר אז ככה. הוא אמר לי שהבוחן בו-אור הוא סתם לבדקיה כללית והוא קובע לאיזה קבוצה תשובץ. כמו כן הוא גם אמר לי שממש לא כדאי לי לקרוע את עצמי בבוחן הזה כי צריך לשמור כוח להמשך היום.. התוצאות שלו היו 40 בטן, 40 שכיבות שמיכה ו7:50 ב-2000. מה נראה לכם ? הגיוני שזה באמת עובד ככה ? שהמטרה של הבר-אור היא רק לשבץ אותנו בקבוצות ? תודה..