אני בניגוד אלייך
מאמין שכשאתה מגיע ליום סיירות זהו יום תחרותי מאוד ואתה מסוגל לעשות תוצאה שאתה רק יכל לחלום עליך כשאתה רואה אנשים אחרים קורעים את עצמם.. זה מכניס לך הרבה מוטיבציה.. לראות במסגרת הרבה יותר קל מאשר ככה סתם לבד ולהיתאמן. ואם כבר מדברים על שטח, כמובן שזה קשה לרוץ כי זה שטח אבל קחו לדוגמא מצב שיש טיפה ירידות וקצת יותר עליות ושם אתה באופן אוטמתי מגביר את הקצב.. אני אישית חושב שיהיה לי הרבה יותר קל לרוץ 2000 בתנאי שטח מאשר בהיקופים (הכו שילינד קשה פסיכולוגית) או על כביש.. כמובן שאולי אני טועה..
מאמין שכשאתה מגיע ליום סיירות זהו יום תחרותי מאוד ואתה מסוגל לעשות תוצאה שאתה רק יכל לחלום עליך כשאתה רואה אנשים אחרים קורעים את עצמם.. זה מכניס לך הרבה מוטיבציה.. לראות במסגרת הרבה יותר קל מאשר ככה סתם לבד ולהיתאמן. ואם כבר מדברים על שטח, כמובן שזה קשה לרוץ כי זה שטח אבל קחו לדוגמא מצב שיש טיפה ירידות וקצת יותר עליות ושם אתה באופן אוטמתי מגביר את הקצב.. אני אישית חושב שיהיה לי הרבה יותר קל לרוץ 2000 בתנאי שטח מאשר בהיקופים (הכו שילינד קשה פסיכולוגית) או על כביש.. כמובן שאולי אני טועה..