יום סיירות

010386

New member
אני בניגוד אלייך

מאמין שכשאתה מגיע ליום סיירות זהו יום תחרותי מאוד ואתה מסוגל לעשות תוצאה שאתה רק יכל לחלום עליך כשאתה רואה אנשים אחרים קורעים את עצמם.. זה מכניס לך הרבה מוטיבציה.. לראות במסגרת הרבה יותר קל מאשר ככה סתם לבד ולהיתאמן. ואם כבר מדברים על שטח, כמובן שזה קשה לרוץ כי זה שטח אבל קחו לדוגמא מצב שיש טיפה ירידות וקצת יותר עליות ושם אתה באופן אוטמתי מגביר את הקצב.. אני אישית חושב שיהיה לי הרבה יותר קל לרוץ 2000 בתנאי שטח מאשר בהיקופים (הכו שילינד קשה פסיכולוגית) או על כביש.. כמובן שאולי אני טועה..
 
מגיעים מלא אנשים

ביום סיירות בסביבות 400 לפי מה שידוע לי ובגלל זה אין מצב שכולם יעשו את הכל ביחד אז מחלקים את מי שמגיע לקבוצות של בין 15 ל-20 איש לפי מבחני הבר-אור..
 
תיקון..

אני לא מחפש לריב איתך, וזה לא מתבסס רק על התגובה הנ"ל שלך. אני פשוט שונא מתלהבים, ואני מקווה מאוד מאוד שלא יהיה אחד כזה בפלוגה שלי כי אני לא יודע מה אני יעשה. למרות שהצבא כבר דואג לאנשים כאלה, כמוך. ולזה ששאל על הקבוצות, מחלקים אותך לצוותים מפני שאי אפשר לתזז את כולם ביחד, ולשים עין על מישהו אחד כשיש 300 אנשים שרצים איתו. הרמה שם היא לא אחידה ממה שהבנתי, זאת אומרת שיש חלשים, בינוניים וחזקים. מקווה שעזרתי לך...
 

vulcan20MM

New member
מה זההה.??

גולנציק!!! בבקשה תסביר,תפרט:"למרות שהצבא כבר דואג לאנשים כאלה,כמוך".
 

Misha345

New member
בצבא

דואגים לסוציומטים ומתנשאים למינהם וגם החבר´ה שיהיו איתך בפלוגה-מחלקה-.... ייטפלו בזה לא אוהבים אנשים כאלה
 

PseuD0s

New member
מה שמנסים להגיד לך פה

שהיית מקבל כבר "שמיכה" על כאלה דברים..
 

Yoni 18

New member
"ביחידות מובחרות כגון מטכל או שלדג"

כבר לא עושים בראור...
 
למעלה