אוף התאריכים האלה
כל פעם שנדמה שקצת נרפאנו, קצת נרגענו, כואב קצת פחות, מגיעים התאריכים האלה וזורקים אותנו אחורה, כל כך רחוק אחורה. כל המחשבות של "מה היה יכול להיות אילו", חוזרות ועולות וקורעות את הלב. מדליקה איתך נר היום יקרה, (צר לי על האיחור). ובטוחה שעוד יהיה טוב.