יום השנה

בנצ100

New member
../images/Emo16.gif

זוכרת איתך, משתתפת ביום הזה בזכרון של ילד תמים שלא זכה לחיים. כואב ועצוב, וכמו שכתבו יפה - מפה יצמח גם הכוח להמשיך, ולנסות עד שהאושר יגיע ותעניקי חיים לילד אחר, לתמיד.
 
../images/Emo16.gif

זוכרת איתך את דולב שלך. יום קשה וכואב. שנתיים. שולחת לך חיבוק גדול גדול
. מאחלת לך מכל לבי שהשנה הבאה תהיה טובה יותר, שהמבט קדימה יביא איתו הריון תקין ותינוק/ת בריאים ושלמים!
 

tomat1

New member
זוכרת איתך ../images/Emo24.gif

יקרה, זוכרת איתך את דולב הקטן ומדליקה נר לזכרו
שלך באהבה ליאת
 

תמי ס

New member
אוף התאריכים האלה

כל פעם שנדמה שקצת נרפאנו, קצת נרגענו, כואב קצת פחות, מגיעים התאריכים האלה וזורקים אותנו אחורה, כל כך רחוק אחורה. כל המחשבות של "מה היה יכול להיות אילו", חוזרות ועולות וקורעות את הלב. מדליקה איתך נר היום יקרה, (צר לי על האיחור). ובטוחה שעוד יהיה טוב.
 

ענתש

New member
../images/Emo16.gif קצת באיחור.

יום שנה או לא יום שנה, אני בטוחה שהוא איתך בכל יום. זה הזכרון האמיתי. זוכרת איתך.
 

1ויוי

New member
../images/Emo16.gifלזכר דולב

ליבי איתך . מקווה ששנת 2005 תביא איתה התחלות חדשות השם דולב שב ומכה בי כי זה השם שתכננו לתת (ראשי תיבות של שמותינו בתוספת המילים "לנצח ביחד")
 
למעלה