אמא של דולב
New member
יום השנה ../images/Emo16.gif
עברו שנתיים בדיוק מאז האובדן של דולב בשבוע 23 עקב תסמונת דאון. תחילת שנת 2003 היוותה עבורי את סופה של תקופת התמימות שהכל יהיה בסדר ולי זה לא יקרה. כל כך מתגעגעת אליו ,זוכרת אות ומושלם וזעיר מונח לו בשלוות עולמים בחדר הלידה. מבקשת להזכיר אותו פה איתכן חברות אהובות .
עברו שנתיים בדיוק מאז האובדן של דולב בשבוע 23 עקב תסמונת דאון. תחילת שנת 2003 היוותה עבורי את סופה של תקופת התמימות שהכל יהיה בסדר ולי זה לא יקרה. כל כך מתגעגעת אליו ,זוכרת אות ומושלם וזעיר מונח לו בשלוות עולמים בחדר הלידה. מבקשת להזכיר אותו פה איתכן חברות אהובות .