מצטרפת למחאה
גם אני מוחה על כך ש"גנבו" לנו את יום האם. מה יש? למשפחה יש 364 ימים בשנה, לא מגיע אחד לאמא? ולאבות שמקופחים, יש חודש אב. וגם תשעה באב. יום האהבה הלועזי (נראה לי שזה מה שהתכוונת?) זה 14 לפברואר. ולנטיינ'ס דיי. היום של הקדוש ולנטיין שאחראי על התקשרויות בין אוהבים. אגב, סילבסטר הוא היום של הקדוש סילבסטר. לקתולים יש לכל יום בשנה קדוש שאחראי עליו ולסילבסטר יש את ה31 לדצמבר. אין לזה ולמסיבות סוף שנה שום קשר. רוב הנוצרים לא קוראים לזה סילבסטר כי אין קשר ביניהם. רק הקתולים קוראים ליום הזה סילבסטר וגם אצלם אין קשר לחגיגת סוף שנה. וסילבסטר היה צורר יהודים רציני ואין לי מושג איך נוצר הקשר בארץ, אצלינו, "לחגוג" את היום של הנוצרי האנטישמי הזה. בכל מקרה, אני במלחמה נגד קריאה לחגיגות הללו סילבסטר. אבל כנראה שמלחמה אבודה. אז שנה טובה. ולענין, יום אהבה, 14.2. יום האם (כן, לדעתי זה יום האם) ל' שבט. חג שמח ושנה טובה. יעל