קרבי זה הכי אחותי
New member
יום הזכרון וכומתה...
מתי ביום הזכרון צריך לשים כומתה (המנון, יזכור, צפירה וכו') והאם זה רק בנים או גם בנות?
מתי ביום הזכרון צריך לשים כומתה (המנון, יזכור, צפירה וכו') והאם זה רק בנים או גם בנות?