יום הזכרון וכומתה...

יום הזכרון וכומתה...

מתי ביום הזכרון צריך לשים כומתה (המנון, יזכור, צפירה וכו') והאם זה רק בנים או גם בנות?
 

מ ס ט י ק

New member
בעיקרון אומרים ככה שאין לך מה לדאוג

גם בנות וגם בנים צריכים לשים כומתה. שמים בתקווה, בצפירה, ובד"כ גם ביזכור כי זה בא ישר אחרי הצפירה. קצינים צריכים גם להצדיע בתיקווה ובצפירה.
 
למעלה