יום ההפעלה הראשון של דן באר שבע
יום ההפעלה הראשון מתבטא בהיערכות טובה. המערכת מתפקדת, יש כמה תקלות, יש קצת עיכובים אבל בסך הכל - אוטובוסים נוסעים, נוסעים עליהם עליהם (ולא מעט הפנימו שניתן לעלות משתי הדלתות). רבים מבינים איך מתקפים את הרב קו במתקפים (המתקפים עובדים בלי בעיות, מצמידים איך שרוצים, קולטים את הרב קו דיי מהר, משמיעים צפצוף ונותנים אור ירוק ובצג מופיע מה בוצע).
יש דייל בכל אוטובוס, הדיילים עוזרים לנוסעים להשתמש במכונת הכרטיסים, חלקם מעודדים נוסעים לעלות מהדלת האחורית. בחלק קטן מהאוטובוסים המכונות לרכישת כרטיסים וטעינת רב קו לא עובדות והנסיעות מתבצעות ללא תשלום (למרות שרוב מי שיש לו רב קו ממשיך כמובן לתקף מבלי שיש ביקורת כרטיסים כמובן).
בעיר הוצבו 40 מכונות לטעינת רב קו - רובן לא פעיל ובמקומן הוצבו מבקרים שפועלים ככרטיסנים שטוענים לנוסעים את הרב קו עם מסופונים (אותם מסופונים שמשמים לבדיקת רב קו). המבקרים מסבירים לנוסעים על אפשרויות התשלום וכך גם הדייל שלצידם.
עדיין אין תמיד עמידה בלוח הזמנים אך הנסיעות יוצאות בתדירות טובה, דומה מאד לתדירות הלו"ז.
בסך הכל, התחבורה העירונית בבאר שבע מתפקדת, המסר שדן באר שבע ניסתה (ודיי הצליחה) להעביר לתושבי העיר באמצעי פרסום שונים (לרבות דף מידע שחולק לכל תושבי העיר עם חשבןו הארנונה). הדיילים שפרוסים בתחנות ובשכונות מזה כשבוע לפני ההפעלה, לצד חוברת אחת שיש בה את כל המידע שהנוסעים צריכים, מפורטת ועדיין פשוטה להבנה לנוסע הממוצע. כך ניתן היה לראות היום קשישים שמתקפים את הרב קו בלי בעיות, אנשים רבים שבכלל לא חשבו על לעלות מהדלת הקדמית ובסך הכל, הרבה פחות בלאגן ממה שמוכר לי מכניסות של מפעילות אחרות לעיר כזאת או אחרת או לאיזור כזה או אחר בארץ.