יולי 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
לא בטוחה 2


הקומדיה המושחזת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה.

את הסדרה יצרה ומככבת בה איסה ריי, הקומיקאית השחורה שיצרה את סדרת האינטרנט המצליחה Awkward Black Girl, יחד עם לארי ווילמור מ"דיילי שואו". הסדרה עוקבת אחר חברותן של שתי נשים שחורות בימינו אנו, איסה ומולי (איבון אורג'י), שמשתפות בחוויות הלא נעימות ובגזענות שהן נחשפות אליה, בעודן מייצגות את הנשים השחורות הכי לא סטריאוטיפיות שיש.

העונה הזו ממשיכה ישירות מסיום העונה הראשונה, ובה איסה מקבלת בברכה את ההזדמנות שנפלה בחיקה, לחקור את חיי הרווקות לאחר פרידתה מלורנס. משימת עבודה מאתגרת מציבה את ידידותה המלבלבת עם עמיתתה פרידה במבחן. מחויבותה של מולי לשיפור עצמי מאלצת אותה להתמודד עם הערך והעתיד שלה במשרד עורכי הדין, ולורנס מאמץ בשמחה את ההתחלה החדשה בעבודה שלו ובעולם הדייטים, אבל מגלה במהרה שלהתחיל מחדש זה לא קל כמו שחשב.

 

LeRanch

New member
Zoo 3


מותחן האימה חוצה הארצות מבית CBS, המבוסס על הרומן רב המכר מאת ג'יימס פטרסון, חוזר בעונה חדשה וקופץ 10 שנים קדימה.

העונה השלישית נפתחת בשנת 2027 והעולם הגיע לנקודת מפנה: אוכלוסיית העולם הולכת ומצטמצמת בעקבות בעיית העקרות שיצרה התרופה לוירוס, וכעת עולה איום חדש והרסני באותה מידה – "ההיברידים" – צבא של יצורי מעבדה בלתי ניתנים לעצירה הנחושים להכחיד את האנושות. ג'קסון אוז (ג'יימס ווק, "המטורפים") יחד עם חבריו לצוות, מדריך הספארי אברהם קנייתה וג'יימי העיתונאית, שגילו שמיטש בחיים ועובד על פתרון לאיום ההיברידים, מוצאים את עצמם שוב במרוץ נגד הזמן ונגד ההיברידים בניסיונם להציל את העולם.

 

LeRanch

New member
הנגיף 4 - עונת הסיום


סדרת האימה מרשת FX, שנוצרה על ידי גיירמו דל טורו ("פסיפיק רים", "הלבוי") וצ'אק הוגן ומבוססת על טרילוגיה בעלת אותו שם, הכוללת גם את ספרי ההמשך: The Fall ו-The Night Eternal, שבה בעונה חדשה ואחרונה.

בפתיחת עונת הסיום, אנחנו מוצאים את הגיבורים 9 חודשים לאחר סיום העונה הקודמת. העולם שקע באפלה והסטריגוי שולטים בו. הפיצוץ בסיום העונה השלישית יצר אפוקליפסה גרעינית עולמית והחורף הגרעיני שיחרר את הסטריגוי כשהוא מאפשר להם להסתובב בשעות היום ומאפשר למאסטר ליצור משטר טוטליטרי. כטורף שחיי על פחדיהם של ההמונים, המאסטר ומשרתיו יצרו ברית מטרידה הנקראת "השותפות" שזוממת להכחיד את כדור הארץ כפי שהכרנו אותו. מרבית בני האדם עובדים עכשיו עבור הסטריגוי ופועלים מתוך הבנה אחת – ישתפו פעולה או ימותו, וכשהעולם מצוי באי סדר והגיבורים שלנו נפוצו, כל אחד מהם צריך להתגבר על מצוקה אישית ולחמוק ממוות על האפשרות הקלה ביותר של התנגדות למשטר. כשלפניהם סכנת הכחדה ברורה וממשית, האם לגיבורי הסיפור יש את מה שצריך כדי להציל את האנושות מכלייה?

 

אילקו

New member
וואי העלילה נשמעת כבר מגוחכת לחלוטין

פרשתי בסוף עונה 2 וגם זה הרגיש לי יותר מדי....
&nbsp
זה כבר בטח כמו Under the dome
 

LeRanch

New member
פילדלפיה זורחת 12


עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה, שחודשה כבר לשתי עונות נוספות.

פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.

העונה החדשה נפתחת בפרק מיוזיקל שבו תאונה מוזרה בה מעורבים שמיכה חשמלית ומכשיר וידאו המנגן את הסרט The Wiz, גורמת לחבורה להפוך לאפרו-אמריקאים. עכשיו עליהם למצוא דרך לבטל את הכישוף, תוך שהם בורחים מהשוטרים שבטוחים שהם פושעים. בפרק 2 מתארחים בהופעת אורח קצרה דיויד בניוף ודי.בי. וייס (היוצרים של "משחקי הכס") כשומרים משועממים בפארק מים בו החבורה מבלה.

 

LeRanch

New member
כשגבר פוגש אישה 3 - עונת הסיום


הקומדיה מרשת FXX המבוססת על הסיפורים הקצרים פרי עטו של סיימון ריץ', שהוא גם יוצר הסדרה, יחד עם לורן מייקלס (SNL, והטונייט שואו) חוזרת בעונה חדשה ואחרונה.

הסדרה עוקבת אחר ג'וש גרינברג (ג'יי בארושל, "מיליון דולר בייבי", "רעם טרופי"), שבשתי העונות הראשונות חיפש אהבה חדשה. הוא נאבק לשמור על מערכות היחסים שלו, והקונפליקטים שלו הגיעו למצבים אבסורדיים ונלקחו לקיצוניות מוגזמת.

בסיום העונה השניה ג'וש פגש את לוסי (קייטי פינדלי, "יומני קארי ברדשו", "המדריך לרוצח") ובפתיחת העונה החדשה הם מנהלים מערכת יחסים שמחה וחיונית אבל גם היא טומנת בחובה בעיות. כשלוסי פוגשת את הוריו של ג'וש, אמא של ג'וש נקשרת אליהם יותר מידי, נסיונה של לוסי ליצור קשר עם מייק הופך לסיוט, ג'וש מתחבב מידי על הוריה המעצבנים של לוסי לצערה הרב וחש רגשי נחיתות ליד חבריה הנחשבים, והשגרה, גם היא נוגסת וגורמת לשניים לחפש הרפתקאות.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר 5


עונה חדשה לדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לינה אדמס ("בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולינה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים חסוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לינה.

השאלה הגדולה שעמדה בסיום העונה הרביעית ובפתיחת העונה החדשה היא מה יעלה בגורלה של קאלי? בסיום העונה קאלי הצילה נערה אחרת מידיו של דיאמונד הסרסור ומצאה את עצמה כבולה אליו, בלי שום סיכוי שמשפחתה תוכל לאתר אותה. מפיק הסדרה פיטר פייג' מדבר על המקום האפל שקאלי הגיעה אליו: "אחת הסיבות שאנחנו מטפלים בנושא הסחר בבני אדם, היא עד כמה זה אמיתי, קורה כל הזמן, וכמה מעט מדברים על זה. מספר עצום של ילדי אומנה מגיעים בסופו של דבר לזנות. אורבים להם ומנצלים אותם כל כך בקלות. חשנו שזו חובתנו לבחון את הנושא הזה בסדרה. קאלי לא תהיה הנערה החכמה הראשונה שמוצאת את עצמה במצב הזה."

 

Don Nirtin

New member
$%#$#@$%$#@%^$@$@


תנו לי הפסקהההההההההההה בחייאת שידרתם את העונות בזה אחרי זה ובא לי לבעוט בתחת של כולםםםםםםםםםםםםםםםםם
&nbsp
רצף של קללות שאסור לי לכתוב אבל כולם נגמרים במקצוע העתיק בעולם.
 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

didalf

Well-known member
איזה תאום


כנראה.
מה כבר ביקשתי? לראות שישה פרקים קצקצרים בנוחות של הVOD? מהההההההההה?
 

didalf

Well-known member
מה. עם. פליז. לייק. מי.?!?!?!?!


מה יש להם????????


ומפה, כלום.
 
רגע, אז זה את נכנעת? את תעשי מינוי לנטפליקס?

את תסכימי לשלם להם אפס שקלים וסוף סוף לראות את העונה?
&nbsp
&nbsp
ברור לך שאני כבר שכחתי הכל.
איך קראו לדמות הראשית שם? ג'ואל? ג'ון? ג'ור?
 

didalf

Well-known member
אכן ג'ון


וכן נראה לי אני אעשה, הבטחתי. וגם נמאס לי לחכות.
אבל אני צריכה להחליט בדיוק מתי. זה מרגיש לי מחוייבות נורא גדולה כי מהרגע שאני אעשה יש לי חודש לנצל את זה ואם אני לא אראה דברים זה יהיה בזבוז אבל האמת שחוץ מPLM אין לי חשק לשומדבר כרגע אז נראה לי בזבוז לעשות עכשיו.

 
בלי תירוצים חדשים


אלא אם כן החודש הקרוב ממש עמוס לך ככה שלא יהיה לך זמן לנצל את הנטפליקס (או אם למשל את טסה לחול לעשר ימים).
&nbsp
אני די בטוח שיהיה לך מספיק מה לראות בנטפליקס בחודש הזה חוץ מPLM.
יש שם מאות סדרות. יש אפילו כמה בעברית.
עוד לא ראית 13 סיבות למה, נכון?
ויש גם את Eastsiders שלדעתי תאהבי.
שיימלס הבריטי
שולחן לחמישה אם לאר אית בעבר
כל חברים
כל בנות גילמור
פריקים וגיקים ראית?
סקינס
ועוד המון
&nbsp
טוב בעצם אולי אני אאשר לך לדחות את זה בעוד איזה חודש וחצי אם את רוצה לנצל את זה כדי לראות גם את The Defenders, הסדרה שתכלול בתוכה כמה גיבורי על, כולל את ג'סיקה ג'ונס.
 

didalf

Well-known member
לא אמרתי שעמוס לי


להפך, אין לי כלום, אבל גם אין י חשק להתחיל שומדבר.

ולא כזה מעניין אותי הדפנדרס, אני יודעת שגסיקה שם.
 

Reutk

Active member
חחח הקטע הזה.
נניח

הכלב הזה הוא גאון והוא לא עושה כלום בשביל זה רק הפרצוף שלו מספיק. ג'ונזילה הפציפיסט.
 
למעלה