יהיה שלום ב-2014 ??

  • פותח הנושא mri10
  • פורסם בתאריך

mri10

New member
יהיה שלום ב-2014 ??

היי חברים.

אז ממש בשעות אלו עושה מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי את דרכו לארץ הקודש.

האיש הנמרץ הזה פועל ללא לאות כדי לגשר ולתווך בין הצד הישראלי לפלסטיני במטרה להגיע להסכם שלום.

רבים וטובים אחרים קדמו לו במשימה הכמעט בלתי אפשרית הזו,בשני העשורים האחרונים הושקעו מאמצים עליונים בכדי לדחוף את הצדדים להסכם שיביא את השלום המיוחל שכולם מצפים לו.

היה לנו את אוסלו וקמפ דיוויד את ועידת מדריד ואת וואי פלנטיישין ואפילו צעדים חד צדדים כמו הנסיגה מלבנון ב2000 ואת תוכנית ההתנתקות ב2005.

ים של כסף ניירות ודיבורים, הושקעו ע"י ארה"ב, מדינות אירופה,ישראל והפלסטינים.אך עד כה, הכל העלה חרס.

התוצאות העגומות בשדה המדיני במשך שנים ארוכות, לצד הירידה התלולה באירועי הטרור, גרמו לחלקים נרחבים בציבוריות הישראלית ובהנהגתה, להגיע להכרה כי השגת שלום הינה בגדר אוטופיה וחזון שאינו בר מימוש השייך לאחרית הימים.

במקום לדבר על סיום הסכסוך,השתרש בפי רבים צמד המילים 'התנהלות הסכסוך' ביטוי שכביכול משקף ריאליות ופכחון, מאשליות העבר.

מסתבר שג'ון קרי חושב אחרת.

זו הפעם העשירית בחודשים האחרונים שמזכיר המדינה מגיע לאיזור ועורך סבב פגישות אינטנסיבי עם הצדדים,גם בראיונות שלו לכלי התקשורת הוא מביע אופטימיות בכל מה שקשור להצלחת התהליך המדיני, ועושה הרושם שהוא לא מדבר באוויר.

ממה שמדווח בימים האחרונים בכלי התקשורת עולה, כי מזכיר המדינה פועל ללא לאות במטרה להביא את הצדדים להסכם מסגרת שייחתם כבר בחודשים הקרובים.

אם מדובר בידיעה אמיתית אז לטעמי היא לא פחות מדרמטית.

אז מה אתם אומרים

האומנם אנו הולכים לקראת הסכם שלום עם הפלסטינים??

נראה לכם שבשנה הקרובה יצליחו ג'ון קרי בנימין נתניהו ואבו מאזן לעשות את כל מה שקודמיהם בתפקיד ניסו לעשות ולא הצליחו??

אני לא נאיבי כדי להמשיך ולשאול אותכם,האם נראה לכם שבשנה הקרובה נשב וננגב חומוס במרכז רמאללה.

אני שואל על הסכם שלום שיביא לנורמליזציה כמו בהסכם השלום בין ישראל למצריים או בין ישראל לירדן.



ועוד משהו אחד.

היום התפרסם הד"וח הרפואי של רוה"מ נתניהו, וממנו עולה כי המנהיג ירום הודו נמצא במצב בריאותי מצוין.

סיפרו לנו שהוא עבר בדיקת קולונסקופיה וכל הממצאים תקינים.לחץ הדם עומד על 80-120 כמו"כ נאמר כי נתניהו שומר על תזונה מוקפדת הוא עושה התעמלות ואף מרים משקולות.

ולא התקררה דעתם של מחברי הדו"ח עד שהוסיפו:ראש הממשלה נמצא בעשירון העליון בכושרו הגופני בייחס לבני גילו.

ואני שואל,למי ולמה חשוב הפירוט יתר הנברני והחטטני הזה??

אוקיי, תאמרו שהציבור צריך לדעת מה מצב בריאותו של מי שמקבל החלטות קיומות הקשורות בגורל העם כולו.

מקובל עלי לגמרי,אבל את זה אפשר לסכם לציבור במשפט אחד.



"ראש הממשלה מתלוצץ עם רופאיו"


ערב טוב לכולם.
 

mri10

New member
ועם או בלי קשר..

אני קורא עכשיו כי חלה החמרה במצב בריאותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון.
 
לא חושב


חכה שנייה
...

לפי מה שיש לי כאן....


רגע...רגע...

אני רואה משהו יותר גרוע,
שהפלסטינים ישלטו עלינו.
 
שלום?מעולם לא יהיה שלום עם הפלסטינים

יהיו הסכמים ומחוות ,מצדינו

גם היום אתה יכול לנגב חומוס בראמאלה
 

BW37

New member
כן הסכם לא שלום

האמריקאים שלחו למשא ומתן מאות אנשים
בשביל דיבורים לא צריך מאות אנשים,
הם הולכים לכתוב הסכם עם כל הפרטים
מפות, גבולות, ירושלים, פליטים, ביטחון וכו
ובסוף העבודה להגיש אותו לנוכחים

העולם הסביר לנתניהו, והוא מבין
שיהיה לו 2 אפשרויות
1. לחתום על הסכם, שיכלול נסיגה מ95 אחוז מיהודה ושומרון, הבקעה ומזרח ירושלים, שזה המקל, הגזר יהיה הגנה אמריקאית, הסכם שלום עם סעודיה, מדינות המפרץ ומרוקו
2. לא לחתום על הסכם, ולקבל הכרזה באום על הקמת מדינה פלסטינאית, התחלת מלחמת עצמאות פלסטינאית מכל הכיוונים, וחרם בן לאומי מרוב מדינות העולם.

ביבי, כמו ביבי, ממש לא אוהב להחליט, אבל הוא לא טיפש, והוא כן לחיץ.
הוא יחתום ויפנה את כל השטחים, כולל עשרות התנחלויות.
בגין הליכודניק פינה את סיני
ביבי הליכודניק יצא מיריחו
אריק שרון הליכודניק יצא מעזה
וביבי יצא מהשטחים, הוא גם דיבר בעבר על פינוי כל הגולן, הוא ימכור את אמא שלו, וכל דבר אחר תמורת עוד יום על הכסא.

ולכן אגב, מאד חשוב לדעת על מצבו הבריאותי...
 
ברק יצא מלבנון? ומה עם אדם אחד נשכח בשם רבין?

כי הרי הנציחו את השם רבין אבל לא את דרכו.

ומדובר בשני אנשי מלחמה לשעבר, לוחמים ומפקדים
שהתחנכו על דרך אחת ועם השנים התנסו גם בדרך השלום.
 

BW37

New member
לבנון לא היתה שטח ישראלי שיושב על ידי ישראלים

ורבין עשה שלום עם ירדן, גם לא שטח ישראלי
היחידים שיצאו ועזבו שטחים שיושבו על ידי ישראלים ונחשבו על ידי הציבור כשטח שצריך להיות בשליטה ישראלית אלו הליכוד
אף אחד לא חשב שאנחנו צריכים לספח את דרום לבנון
 
אתה שואל אם יהיה שלום, או הסכם?

2 שאלות שונות.
שלום לא יהיה, הסכם - אולי כן, אבל הוא לא יהיה שווה הרבה אם לא יכבדו אותו,
וכנראה שלא יכבדו אותו.

אין דין הסכם עם מדינות כדין הסכם עם ארגוני טרור (גם אם הם קוראים לעצמם "הרשות הפלסטינית")
שמטרתם המוצהרת היא אי קיומה של המדינה איתה הם חותמים על הסכם...
מצרים וירדן הן מדינות שמטרתן לקיים חיים פנימיים נאותים לתושביהן,
ואין להן אינטרס ומשאבים לפתוח ולנהל חזיתות עם אויבים מבחוץ לאורך זמן.
הן לא צריכות את זה על הראש.
הפלסטינים לעומת זאת, מקבלים תקציבי עתק במשך שנים אבל מנהיגיהם לא השכילו או לא רצו לעשות עם זה יותר מדי דברים פוזיטיביים, ולהתחיל ליצור ולפתח במקום להעסיק את עצמם במחיקתה של מדינה אחרת.
הם לוחמי חופש! הם לא יכולים להטריד את עצמם עם זוטות כמו פיתוח, חינוך, בריאות, וכאלה.

טוב, כששמים על הכף הרבה עבודה קשה ואפורה של יצירה, מול דרמות, פרובוקציות, הילת לוחמי חופש ו- 72 בתולות בגן עדן לכל אחד, אולי קל יותר להבין את הכיוון שבחרו...
 
קארי הוא כמו פרס של האמריקאים

הוא הפסיד את הבחירות לכסא הכח שהוא באמת רצה.
אז הוא מנסה להשאר בזרקורים בתפקיד הפייה הטובה...
גם אם יהיה שלום הוא יחזיק? באיזשהוא שלב הם ימשיכו
לפעול חזק מדי למטרה האמיתית שזה להעיף אותנו מכאן.
גם אם נחלק אם י-ם....

ואז יעלה לנו שוב הפיוז ובמקום להחליף מילים נחליף טילים וימים
במילואים.
 

אסףג1981

New member
זה יהיה יום קר בגיהנום לפני שיהיה שלום

וגם אם יהיה, זה בטח לא יקרה בטווח הנראה לעין. וחתיכת נייר מסריחה זה סתם שלום קר שיכול להתפוגג לו בין לילה.
אני גם לא רוצה שלום עם בני אדם שמחנכים את ילדיהם לרצח יהודים ומעלילים עלינו שלל סטריאוטיפים עם נגיעות של אנטישמיות.
 

שדות77

New member
לא משנה אם יהיה שלום או לא

אבל רבאק - הבן אדם סוגר כל פעם את כביש ירושלים תל אביב, אולי שיקחו אותו עם מסוק???
 
ודאי. כמו כן, הגיהנום יקפא ויפשיר חמש פעמים

לפחות, ונאסראללה יקנה משק חקלאי בבקעת הירדן ויגדל פלפלים ליצוא
 
למעלה