יד קשה.........יותר

  • פותח הנושא pus
  • פורסם בתאריך

pus

New member
יד קשה.........יותר

אני יודע שזו פנטזיה ילדותית למדי אבל אני היחיד שמפנטז על מה היה קורה אם לבחורינו המצויינים מהשייטת היו מצטרפים לסנר, קארווין, לידל, שוגון, פידור, וואנדליי וקרוקופ(הבן אדם מקצוען)?..............................וכדי להיות פייר נזרוק להם עצם - מוסטפא אל טורק ( - :
 

badb101

New member
כל מי שציינת אבל את כולם .....

כל לוחם שייטת מוריד תוך דקה או פחות ואם אתה רוצה אני יהיה ספציפי לגבי כל אחד (אולי רק את פדור זה יקח טיפה יותר ) דבר שני mma זה בדיחה לגבי מכות ברחוב לא דומה בכלל . דרך אגב הלוחמים היותר גדולים שציינת יפסידו הכי מהר . ואם כל הרשימה של ה8 אנשים שציינת היו יורדים לאותה ספינה במקום החיילי שייטת היו לנו 8 חטופים אז אל תשווה בכלל
 
תלחץ סטופ רגע

באיזה סרט אתה חיי? מאיפה אתה יודע שלא חטפו לוחמי שייטת? חטפו יא זלמה. חילצו אותם יחסית מהר.. לוחמי שייטת מאוד טובים במשימות העיקריות שלהם, קרב מגע זו לא אחת מהן. אם הייתי צריך לבחור מישהו שיקח תיק 40 קילו וילך איתו 40 ק"מ במים הייתי בוחר בלוחמי שייטת אם הייתי צריך להכניס אותם לזירה עם כל לוחם MMA בינוני הייתי בוחר בלוחם ה MMA.
 

badb101

New member
מה הקשר ?!

הוא דיבר על זה שיקחו לוחמי mma וישימו אותם במשימות צבאיות ובזה אי אפשר להשוואת בין שום לוחם mma ללוחם שייטת מה הקשר להכניס לוחם שייטת לזירת mma שיש בה מלא חוקים וכבר הסברתי יש הבדל ענק בין מכות ברחוב לבין mma בזירה . חוץ מזה אני יודע שהיו שמועות על זה הצליחו לחטוף לזמן קצר 2 לוחמים וחלצו אותם מהר כשהגיע החלק השני של הלוחמים (בו אני יספר לך משהו כשאתה פצוע קשה קל לחטוף אותך) ואם הלוחמים היו מקבלים קצת יותר חופש פעולה (ולא לרדת עם רובה פיינטבול לספינה זה היה נגמר מהר מאוד ואני לא רוצה להכנס לפרטים נוספים)
 
אחי ...אל תוריד את רמת הפורום

אתה נשמע מגוחך מהודעה להודעה. מכות רחוב או כל מכות בקונסטלציה אחרת, לוחם mma מקצועי יפרק כל לוחם שייטת, או כל לוחם צבאי שיהיה לצורך העניין. כל אחד והמקצוע שלו, וזה לא פוגע בכבודם של לוחמי יחידות העילית.
 

badb101

New member
וואו ....

אתם פשוט לא מבינים שmma לא דומה לשם מכות ברחוב וואי אני לא מאמין שאתם כולם חושבים ככה כנראה שלא הלכתם מכות בחיים . גבר אתה מתאמן בmma ? אם כן יש לי הצעה בשבילך
 
אני מנסה לחשוב על תשובה מתאימה לגיל

המנטלי של התשובות שלך, ולא מצליח. תשמע חבר, mma זה ספורט , אבל מתחת לספורט ולחוקים, ת'כלס, זה מכות. פשוט מאוד, מכות, טכניקה, אגרסיביות. לוחם שייטת, או כל יחידה אחרת, מתמקצע כלוחם, כשהכלי נשק העיקרי שלו הוא הקלאצ' או או מיקרו. אחרי זה יש לו גלוק. אחרי זה את כלי הקמ"ג שהוא רכש בהקמה וביחידה. עכשיו קח אוויר ,ואל תשווה את היכולות שלו אל מול לוחם mma מקצועי, ספורטאי מקצועי, ברמת כושר אולימפי , שכל מה שהוא עושה זה מ כ ו ת. זה כמו שתגיד בגלל שהוא לוחם שייטת אז הוא שוחה יותר טוב מאייאן ת'ורפ.
 

badb101

New member
קודם כל ההתנשאות שלך ......

ברמה גבוהה אבל אני כבר רגיל לזה בפורום הזה ואם אני יגיב אז אני יורחק. אני רק יגיד לך שם אתה לוחם mma או מתאמן בmma יש לי הצעה בשבילך אם לא חבל על הדיון. תזכור שאמרת שלוחם mma הוא ברמת כושר אולימפי אני עוד אזכיר לך את זה . וכל הדיון כאן היה אם לוחמי mma היו מצליחים יותר מלוחמי שייטת במסימה המדוברת ואין ספק בכלל שלא
 
אחי זה לא התנשאות...

ההתבטאות שלך פשוט מעוררת זלזול , ואני לא נוטה לזלזל באנשים. המחשבה שבגלל שמישהו הוא חייל והשם שלו זה לוחם, אז הוא הכי חזק, מעוררת זלזול. ושוב אני לא מזלזל בך. לוחם mmaמקצועי, ברמת המקצוענים!! לא לוחמי חוגים של שני וחמישי, הם בכושר אולימפי, אני מזמין אותך לבוא לאימון כושר שאני מעביר לחברי הניבחרת בג'ודו, זה כושר אולימפי. אז תאמין לי שאני יודע מזה. לצורך העניין, לדעתי מג"ב אולי היו מצליחים יותר במשימה המדוברת, פשוט היו זורקים אותם מהמסוק, בלי חבלים אפילו, ונותנים לזה לקרות. אבל זה תיאורטי, באופן מעשי, שייטת היו ועשו מה שיכלו. למזלנו זה לא נגמר באירוע מו"מ על שחרור חיילים.ֿ אתה רוצה להציע לי ללכת מכות עם שייטים??
 

badb101

New member
תומר לא אמרתי את זה ...

לא הצעתי לך ללכת מכות עם שייטים ולא כלום ולא אמרתי שמי חייל הוא הכי חזק ,אמרתי שברחוב לוחמי mma לא יצליחו וזהו . כמה פעמים ראינו גם בufc לוחמים מגיעים לקרבות עם כושר של סמרטוט אז אל תגיד שלוחמי mma יותר טובים . הייתי מקבל את ההזמנה שלך אבל אני חצי שנה אחרי שחזור רצועה ומיניסקוס בברך אם אתה מבין קצת פפציעות קשות כאלו (שנפצעתי בצבא דרך אגב ) אז אני לא יכול לקבל את ההצעה . עכשיו דווקא במשהו אחד ברור אני לא מסכים איתך וזה שלוחמי מג"ב יצליחו יותר אני לא מסכים איתך בכלל אני חושב שלוחמי השייטת הם היחידים שהיו מצליחים במשימה הזאת (והם גם הצליחו בצורה מעוררת התפעלות) אפילו יותר ממטכ"ל . הים זאת המומחיות שלהם ואין אף יחידה בצבא שהיתה מצליחה יותר .
 

ragede

New member
אז אתה אומר...

שאם קימבו סלייס פוגש את לסנר ברוחב, הוא מנצח, כי פשוט יש לו מאזן מעולה בקרבות רחוב, הבנתי נכון?
 

udi102

New member
לא גבר ...

זאת דוגמא ספציפית אבל אי אפשר לדעת מה היה קורה בין לסנר לסלייס בקרב רחוב למרות שאני בטוח שלסנר היה מפרק אותו . לא על זה היה הדיון אבל עזוב לא משנה רד מזה
 

BeniTaz

New member
תומר לחלוטין לא התנשא

הוא אפילו ענה לך "בגובה העיניים" אם נחדד את זה. דוקא מישהו שמגיב לך, זה מישהו שמכבד אותך.. ובכל אופן אתה קורא כאן לכולם מתנשאים אז אני מבקש בבקשה שתפסיק עם זה כי זה לא נכון ולא לעניין.
 

badb101

New member
בתחילת התגובה שלו היתה ...

התנשאות ברורה. בהמשך לא היתה שום בעיה ואני עניתי בצורה ברורה ולא פוגעת לא נעלבתי או משהו . עכשיו מתי אמרתי שכולם כך מתנשאים ?!!!!!!!!!! אמרתי שיש כאן בפורום כמה וכמה מתנשאים ואני לא רוצה להכנס לזה אז אל תשים לי מילים בפה צחי . חוץ מזה מה אתה מתערב בכלל ? זה כולה דיון וכשאני טועה אני יודע להודות בזה . מה נהיית פתאום סנגור ? כל פעם שאתה רושם לי הודעה יש לך בעיה כולשהיא ואני יגיד לך את האמת קצת נמאסת עליי ,אם אין לך משהו חכם לרשום אל תגיב לי בעניינים שלא קשורים לmma .
 

swelli

New member
מאוסף השטויות שרשמת, לא הבנתי מה ההצעה שלך..

שאלת אם הוא לוחם mma יש לך הצעה בשבילו.. מה ההצעה לעזעזל..? ובוא אני אגיד לך משהו, כל בחור ממוצע שעושה איגרוף תאילנדי פעמיים בשבוע, מוריד כל לוחם שייטת ממוצע במכות רחוב. אז דחיל ראבק, כמה שטויות את כותב.. חצי מלוחמי השייטת הם בממוצע 170 ס"מ על 70 קילו עם ידע נניח יותר מבסיסי בקרב מגע. אתה חושב שבלי הנשק הם שווים משהו..? קיבלו מכות כמו ילדות .. אמנם ירדו מול כמות של אנשים ולא אחד על אחד, אבל עדיין בקרבות ללא נשק, הייתי שם את הכסף שלי על לוחם ה MMA בלי ספק..
 

udi102

New member
גם אתה היית מקבל מכות אם קופצים עליך

20 אנשים עם מוטות ברזל
 
למעלה