telenovela
New member
יד אליהו
שלום........ יש לי שאלה חשובה מאוד ואשמח מאוד אם תענו לי בהקדם בהאפשרי: השאלה קשורה לאיצטדיון יד אליהו- יציע 8- טוב או לא? האיצטדיון בנוי באליפסה, האם היציע הוא קרוב לצד (מאחורי הסלים) או קרוב לאמצע (מרכז האיצטדיון)? שורה 14: האם ניתן לראות משם משהו? האם בזכות בההדרגה רואים טוב? האם זה רחוק? זה ממש ממש ממש חשוב לי ולכן אשמח מאוד אם תענו לי... בתודה רבה
שלום........ יש לי שאלה חשובה מאוד ואשמח מאוד אם תענו לי בהקדם בהאפשרי: השאלה קשורה לאיצטדיון יד אליהו- יציע 8- טוב או לא? האיצטדיון בנוי באליפסה, האם היציע הוא קרוב לצד (מאחורי הסלים) או קרוב לאמצע (מרכז האיצטדיון)? שורה 14: האם ניתן לראות משם משהו? האם בזכות בההדרגה רואים טוב? האם זה רחוק? זה ממש ממש ממש חשוב לי ולכן אשמח מאוד אם תענו לי... בתודה רבה