יד אליהו

telenovela

New member
יד אליהו

שלום........ יש לי שאלה חשובה מאוד ואשמח מאוד אם תענו לי בהקדם בהאפשרי: השאלה קשורה לאיצטדיון יד אליהו- יציע 8- טוב או לא? האיצטדיון בנוי באליפסה, האם היציע הוא קרוב לצד (מאחורי הסלים) או קרוב לאמצע (מרכז האיצטדיון)? שורה 14: האם ניתן לראות משם משהו? האם בזכות בההדרגה רואים טוב? האם זה רחוק? זה ממש ממש ממש חשוב לי ולכן אשמח מאוד אם תענו לי... בתודה רבה
 

Lochnar

New member
שער 8

מאוד _מאוד_ תלוי אם אתה יושב למעלה או למטה. אם אתה יושב בפינה של שער 8 למעלה רואים משם טוב כמו משער 11.... מצד שני אם אתה באמצע של השער אז רואים פיצוץ, טוב כמו משער 9 ואם אתה ממש למטה אז זה ליד הספסלים של השחקנים.... תמונה של ההיכל אתה יכול לראות באתר של מכבי www.maccabi.co.il
 
קרוב למרכז.

די רחוק מהסלים... סלים? מה קורה, סלים? איך זה להיות רחוק מהיציע? שתה בירה, זה יעבור...
 
למעלה