ידעתם שמי שעובד אין לו כסף להרוויח?

ידעתם שמי שעובד אין לו כסף להרוויח?

תתפלאו אבל זה נכון. כל מי שקם בבוקר לעבוד, מעביר כרטיס, וחוזר לאותו מקום עבודה משעמם של 8שעות ויותר ביום במשך 5 ימים בשבוע לפחות, שונא את הבוס ואת השותפים למקום העבודה, אלה הם אנשים כל כך עסוקים שממש אין להם זמן להרוויח. הם כל הזמן רודפים אחרי הכסף, ולא משנה מה המשכורת שיתנו להם, זה לעולם לא מספיק. מרוץ העכברים המטורף שלהם, אחרי כסף, ממון ועושר, מחכים לפריצה הגדולה שלא תגיע, לתוספת היוקר שייתנו להם. מי שהולך לעבוד אין לו זמן להרוויח כסף. מה שמניע אותם זה הפחד: שיפטרו אותם, שלא ייתנו להם תוספת שכר ועוד... ועוד. האנשים האלה לעולם לא ינסו לצאת מהמעגל הזה, מהמרדף אחר הכסף שלעולם לא מספיק. הם גם לא יעיזו לשאול למה הם צריכים לעשות כל היום משהו שאומרים להם ולא יעיזו לשאול למה המשכורת שלהם היא לפי משהו שמישהו אחר קבע! הם העבדים של שנות ה 2000 והם בחרו בדרך הזאת! אם אתם רוצים דרך אחרת צרו קשר במייל.
 
../images/Emo6.gif זה פתאטי.

יש כ"כ הרבה אנשים שנהנים מהעבודה שלהם, שחבריהם לעבודה והממונים עליהם הם גם החברים הכי טובים שלהם, שפשוט נהנים לקום בבוקר וללכת לעבודה
אין צורך לעשות הכללות... [למרות שזו דרך מקורית לפרסום הספאם שלך...
כולנו הבנו את המסר שלך, הודעות נוספות יימחקו].
 
פאתטי או לא

עם ההנאות האלה אי אפשר ללכת למכולת כשהבוס והחברים שלך מפטרים ומפוטרים. זו לא הכללה, גם לי היתה עבודה עם חברים, ובוס שהיה כמו אח שלי ועדיין כשהגיעו זמנים קשים ולא היתה ברירה והחברה נסגרה, הבנו שהיינו כמו עכברים, ואז זה כבר לא משנה אם אני עכבר עם חברים או לא,כי החתולים ישר באו לאכול אותנו. שיהיה לך בהצלחה.
 
למעלה