לא היית מזדרזת לקרוא לי...חחחחחחחחח היא רק טוענת שזה לא חדש...... אז על מה הרעש... אצל יאיר לפיד זה קצת בולט כי לכאורה ואני מדגיש לכאורה... הוא היה הגורו של חיים זוגיים נקיים...ללא מעידות...שלא תביני לא נכון.. אני מצטער בשבילו,ובשביל רעייתו...והילדים.. קצת כועס על מירב.. שכשאני רציתי היא אמרה שאין לה זמן.........חחחחחחחחחחחח
רק כשאתה לבד במדבר. אין שום חברה בעולם, כולל שבטים פראיים באפריקה שאין לה כללים ונורמות משלה. וכמעט ואין פעולות שאינן משפיעות על אדם אחר. אם אתה אב או בן זוג או חבר או קולגה ואתה בוחר להמר או להתמכר לסמים או להסתבך בהלוואות... או סתם מזניח את בריאותך, את יכולתך להיות אדם עצמאי- אתה משפיע על כל הסובבים אותך. ההקצנה הזאת של העשור האחרון, של להעמיד את הפרט וזכויותיו ורק אותם, במרכז, עוד תתנפץ לנו בפרצוף (לדעתי היא כבר). ומה עם הזכויות של החברה? עכשיו, ברור שיש מעשים חמורים יותר ופחות ומחירים גבוהים יותר או פחות, אבל יש כאן ענין עקרוני. מקווה שהובנתי. ג´ול