אבקש מכם סליחה מראש, על החלפת שמי תוך 12 שעות. מסיבות אישיות הוכרחתי לתקן. ומעתה הנני ב ר ו ר בדעתי. אינני מפקפק, וכמובן שאינני מפוקפק. הנני מוותר מראש על הקפה והעוגה, אני שבע מהבוקר..
בתכל´ס אין אוטו ואני גרה רחוק והאוטובוסים הבינעירוניים לא פתחו קו מיוחד לשעות האקזוטיות של הטיש, כך שאפילו שיירים של האדמו"ר אני לא זוכה לקבל. רק מה ציפיתי, גם לצאת בשאלה וגם לקבל שיירים?