ידידי ואהובי.

ב ר ו ר

New member
ידידי ואהובי.

אבקש מכם סליחה מראש, על החלפת שמי תוך 12 שעות. מסיבות אישיות הוכרחתי לתקן. ומעתה הנני ב ר ו ר בדעתי. אינני מפקפק, וכמובן שאינני מפוקפק. הנני מוותר מראש על הקפה והעוגה, אני שבע מהבוקר..
 

ב ר ו ר

New member
ההרגשה שלי.

שכשזה יעשה, זה יקרה לפתע, בלי הודעה מוקדמת, כך שטקס, סביר להניח שלא יהיה. אבל אולי נעשה טקס מאוחר יותר. תודה על הרעיון.
 
בנפשי כן

בתכל´ס אין אוטו ואני גרה רחוק והאוטובוסים הבינעירוניים לא פתחו קו מיוחד לשעות האקזוטיות של הטיש, כך שאפילו שיירים של האדמו"ר אני לא זוכה לקבל. רק מה ציפיתי, גם לצאת בשאלה וגם לקבל שיירים?
 

ב ר ו ר

New member
השיריים

באים גם לנפש כמדומני, לא באוטובוסים. אבל בחיאת החסידים לא שוים בשביל לטרוח קצת?
 

ב ר ו ר

New member
טוב, טוב, טוב.

לא התכוונתי בכלל. רק רציתי לדעת אם נפגשנו בכלל. חשבתי שאת גרה יותר קרוב. בכלופן, כשתבואי תודיעי.
 
מבטיחה!

בלי נדר בעזרת השם הברור יתברך
 
למעלה