יבנה....

G A N O T

New member
יבנה....

תבואו ליבנה ביום שישי הבא! תבואו יהיה מה זה טוב! סרטון של חבר שלי יש שם את העיריה בקטע שהוא עושה נוללי הילפליפ וקיק פליפ משלוש מדרגות ארוכות http://j.nana.co.il/Article/?ArticleID=392368&sid=128
 

P Rod

New member
אוקיי 2 דברים

למה נראה לך שמישהו ירצה לבוא בשביל לקפוץ מגג לתוך אקרשטיין? וראיתי תצילום הזה בקטע של איזה ילד והחלום שלי לדעת למה נראה לו שזה נחשב נחיתה?
 

P Rod

New member
בסדר אבל מה ששמת פה זה היה האנדר בסרטון שלו

הקודם
 
למעלה