יבנה.... תבואו ליבנה ביום שישי הבא! תבואו יהיה מה זה טוב! סרטון של חבר שלי יש שם את העיריה בקטע שהוא עושה נוללי הילפליפ וקיק פליפ משלוש מדרגות ארוכות http://j.nana.co.il/Article/?ArticleID=392368&sid=128