יאללה שני משחקי 6 לוהטים הלילה.

somone141

New member
לא סתם לא החזקתי מדנבר

מלו ענק אבל מעט אנוכי, וצ'ונסי כנראה מעבר לשיא - מלבדם אין אף אחד אחר שמסוגל להתעלות ואני לא מדבר על משחק אחד מתוך 10, כמו JR. צפיתי את זה, לא כי יש לי משהו נגדם, ממש לא, הם פשוט לא טובים מספיק. והיא לא הודחה ע"י לייקרס כזאת, אלא מול יוטה בלי שני שחקני חמישיה ואפילו לא בשבעה משחקים. לא אתפלא אם מלו ירמוז דיבורים על טרייד. זו אכזבה ענקית בשבילו, אחרי הפלייאוף הטוב אשתקד. דרון נפצע! איזה כיף!
 

ThEgReEnKiNg

New member
מה אתה מבלבל

מלו לא ירמוז על שום דיבורים על טרייד , אבל הקבוצה צריכה להתחזק. ובכלל כרמלו היה גרוע במשחק השישי אז אין לו שום אינדיקציה להתלוננן. ובקשר ללמעלה , כן אח שלי ג'ואי גרהאם הוא הסיבה היחידה שמ15 הפרש זה ירד ל2 הפרש עוד לפני המחצית. אם היית רואה את המשחק היית יודע.
 

somone141

New member
מבלבל?

הבנאדם בן 26 אחרי שבע עונות מבוזבזות בליגה, אתה לא חושב שהוא ישאף להתקדם מתישהו בקריירה שלו? התכוונתי אם בדנבר לא ייקחו את עצמם בידיים ויראו נכונות להיות טובים יותר בעונה הבאה בעזרת פעולות כאלה ואחרות, אז כן, אני כמעט משוכנע שמלו לא ירצה להישאר. Same Like ווייד, קובי ולברון, אנשים רוצים להתקדם בחיים שלהם, לא מבין מה אתה כזה מופתע.. מבין את האהבה שלך לנאגטס, אבל ראינו מה הרוטציה של קארל שווה היום, ועם צ'ונסי בוגר בעוד עונה, לא רואה סיבה לאופטימיות, אלא אם כן נראה טריידים שיעזרו לקבוצה..
 

DaboR zx6R

New member
שבע עונות מבוזבזות?

אני חושב שכנראה מלו לא מנהיג ולא שחקן שמסוגל להוביל קבוצה לאליפות לפי דעתי הוא לא בנוי לזה, הוא כולה עוד שחקן ברוטציה לברון עם קבוצה הרבה יותר נחותה מדנבר עם חומר שחקנים פחות טוב לקח קבוצה לגבהים בלתי הגיוניים
 

ThEgReEnKiNg

New member
מלו מת על דנבר

נו תפסיק לזיין את השכל אושרי באמת , הוא הרי היה השחקן הראשון מדראפט ב2003 שחידש את החוזה שלו ל5 שנים ולא ל3 ואז דנבר הייתה פי מליון יותר גרועה ממה שהיא עכשיו. הוא לא יבקש שום טרייד.
 

somone141

New member
תוריד טונים קצת, מה קרה?

גם קובי מת על LA וביקש טרייד, גם לברון מת על קליבלנד ובחר שלא לחדש חוזה, גם ווייד מת על מיאמי ולא חידש חוזה, אתה סתם נאיבי, כמו שהיית נאיבי שדנבר קבוצה חזקה. אלו ספורטאים תחרותיים, לא לוזרים. הם רוצים להתקדם, להצליח. תחשוב מה שבא לך, אבל אל תבטל בכזו זלזול את מה שאני חושב.
 

ThEgReEnKiNg

New member
לא נאיבי ולא נעליים.

דנבר קבוצה חזקה , 95% מהקבוצות היו נחלשות שהמאמן והמנטור שלהם חלה סרטן באמצע העונה. לדנבר יש קבוצה טובה עדיין , תפסיק להתייחס אליהם כבר כמו לחבורה של סמרטוטים חסרי כשרון. יש שם אחלה קבוצה , אז לא הלך השנה אז מה. מפה ועד לבקש טרייד עוד השנה יש מרחק ענקי. אולי הוא לא יחדש חוזה בעוד שנתיים , אולי. אבל אין שום סיבה שהוא יבקש טרייד כרגע. לברון או וייד עדיין לא עשו כלום , אני שמח שכבר החלטת שהם לא מחדשים חוזה. לא נאיבי ולא כלום , כרמלו נשאר בדנבר לפחות עד סיום החוזה שלו , חותם לך. אומנם סביב הקריירה שלו היו הרבה סימני שאלה והרבה פאשלות , אבל דבר אחד היה תמיד ברור שהוא אוהב את דנבר ורוצה להשאר שם. אולי באמת אם עוד שנתיים דנבר יחלשו ולא יעשו כלום הוא יעבור לקבוצה אחרת , בהחלט יש אפשרות. אבל בטח שלא בקיץ הנוכחי.
 

somone141

New member
אז לדעתך הוא יבזבז עוד שנתיים

רק בגלל החוזה שלו? עזוב, לא מבין אותך. לא נתקדם לשום מקום. בוא נמשיך הלאה אחי.
 

ThEgReEnKiNg

New member
למה יבזבז?

אושרי תפסיק לקטול קבוצה ולהחליט שהיא קבוצת תחתית על סמך פליאוף אחד , אני פשוט לא מבין אותך.
 

somone141

New member
אתה גם חושב שמלו לא יבקש טרייד

גם במידה ודנבר לא תשתפר כקבוצה? זה מעניין אותי.... אני לא עושה מדנבר קבוצת תחתית, ולא פח זבל, סך הכל החומר סביב מלו בינוני מאוד, וההוכחה היא כישלון כבר כמה שנים, גם שנתיים עם בילאפס. אז מאיפה האופטימיות ששנה הבאה, אפילו בלי חיזוק, אם הבנתי פה נכון, יהיה יותר טוב?
 
קודם כל, יש סיכוי מאוד גבוה שאם מארטין לא נפצ

נפצע לקראת סוף עונה דנבר מגיעים למקום השני ואולי אפילו ראשון במערב אם אם היו מתחממים. דבר שני, לא כל סופרסטאר דורש טרייד ברגע שלקבוצה לא הולך. פירס דרש טרייד אחרי הרבה שנים של בינוניות. המקרה של קובי שהוא לא יכול היה לשחק ליד שאק ולכן היו חייבים להעיף את שאקיל ולקבל תמורתו פחות ממה שהוא שווה, ותוך 3 שנים הוא כבר דורש טרייד הוא לא הדבר הכי נפוץ בעולם. הרי אם לא היו מעיפים את שאק, לקובי לא הייתה שום סיבה לדרוש טרייד כי הייתה לו קבוצה טובה, אבל הוא רצה להנות משני העולמות. גם להיות השחקן הכי טוב בקבוצה וגם להתחרות.
 
לא יודע למה דווקא נתתי את פירס כדוגמא,

הדוגמא הראשונה חייבת להיות גארנט...
 

somone141

New member
הוא היה השחקן הכי טוב בקבוצה בלי קשר לשאק

ב-2004.. ולקובי לא היה שום חלק בעזיבה של שאק.
 

עידו17

New member
צודק, זו היתה החלטה של ההנהלה בלבד

קובי דרש את זה, אבל זה לא קשור לעזיבה, מה פתאום.
 

somone141

New member
אם אתה חבר בבורד המנהלים

אולי ספר לנו עוד דברים שאנחנו לא יודעים.. "קובי דרש את זה"....... דעה ולא עובדה. יחי ההבדל.
 

עידו17

New member
הממממ, שנינו לא יודעים

מישהו בטוח יודע. קצת אנגלית, אבל יועיל לך יותר מסרטונים ברמה של שנה א' בתקשורת חזותית. מפתיע שדווקא אתה, מכולם, בכלל מעלה אפשרות אחרת.
 

עידו17

New member
במחשבה שנייה, ממש לא ממליץ לך לקרוא

אם לא קראת את הספר הזה, שהוא המקור האמין והמדוייק ביותר שפורסם על קובי בראיינט (כן, אפילו יותר מקליפים ביוטיוב), ממליץ שתתרחק מהספר הזה כמו מאש. אבל מצד שני, אל תתיימר או תגיד שאתה יודע משהו על השחקן הזה, או לפחות על האופי שלו.
 

Orenseg

New member
הדרך היחידה של הנאגטס להשתפר

היא טרייד על החוזה הנגמר של מרטין (16,802,704$) ואולי גם על של סמית' (6,757,851$). אפילו בחירת סיבוב ראשון אין להם הקיץ אחרי שנפטרו מסטיבן האנטר. הם חייבים סנטר דחוף, וכמובן שכמו חצי מהליגה צפויים לרדוף אחרי ברנדן הייווד (מה שאומר שאין להם סיכוי להחתים אותו על הMLE).
 
למעלה