יאללה שני משחקי 6 לוהטים הלילה.

STEVE NASH

New member
איזה משחק באוקלהומה!

אין זמן לנשום! קובי פותח את הרבע השלישי עם כמה סלים אדירים, נראה כאילו הוא משתלט על המשחק עד שגרין דופק את הדאנק של החיים שלו, ואוקלהומה חוזרים למשחק. 61-61.
 

STEVE NASH

New member
גרין מול קובי

קובי פשוט נפלא, דופק פה ג'אמפרים קשים בלי למצמץ. גרין עם דאנקים ואנרגיות (וגם שלשה) בצד השני. לתאנדר יש חיסרון גדול בצבע, לא יאמן מה ביינום וגאסול עושים להם שם.
 

somone141

New member
אם אתה גם רואה ת'משחק

ראית מה קרה ללייקרס מאז שקובי יצא? איך אתה מסביר את זה? ואת החילוף הקבוע האידיוטי של פיל 3 דקות לסוף הרבע, כשקובי לוהט! איך אפשר להבין דבר כזה.. אפשר להוציא אותו בסוף הרבע, רק לצאת ממנו עם מומנטום! מה הקטע הזה בלחרבן את המשחק של הקבוצה שלך 80 אחוז מהסידרה?
 

STEVE NASH

New member
באמת קטע מטומטם

ראיתי את הארדן דופק את הדאנק במתפרצת, אמרתי לעצמי שאין להם מה לחגוג כי קובי יקבור אותם בהתקפה הבאה. והיי, פתאום ראיתי שקובי לא על המגרש! לא ברור.
 

somone141

New member
הפסקתי להבין את הבנאדם הזה בחיי

6 דקות לסיום קובי עדיין בספסל.. וכצפוי - התאנדר חוזרים. אם אנחנו מפסידים זה שוב אודות לפיל ג'קסון האפס המאופס. לא מבין מה הוא מנסה להוכיח פה.. גם ההוצאה של שאנון בראון היייתה דבילית. שאנון בין היחידים שתפר זריקות בעוד האחרים עושים שטויות. ולמה פאו גם בספסל כ"כ הרבה זמן, דרו לא מוצא את עצמו.. בקיצור - פיל ג'קסון הוא החוליה החלשה בלייקרס. אין לי כבוד לבנאדם שעושה הכל כדי להפסיד. אידיוט.
 

ThEgReEnKiNg

New member
אם דנבר איכשהו עוברים את הסדרה הזאת

אני אהיה הבן אדם הראשון שקונה ג'רזי של ג'ואי גרהאם! , הוא פשוט מדהים יש לו 21 או משהו כזה הוא פשוט התחפש לכרמלו! כרמלו לא טוב עם 2-7 אבל אגרסיבי מאוד והולך המון לקו 8-10 מהקו אני חושב. יוטה גם נראים טוב, יאללה להמשיך ככה.
 

somone141

New member
JR עושה דווקא למלו

איזה אפס הסמית' הזה. לוקח למלו כדורים וזורק מטווח 4 זריקות משוגעות. מה הוא עושה? דנבר לא בעניינים בלי קארל, הסגנון שלהם מפוזר ומבולגאן. אין בעל בית, אין מי שיכוון אותם. דאטלי לא קשור לעסק. בלי מאמן אני משוכנע שהמצב שלהם היה טוב יותר. בילאפס לא פוגע, כולם בדנבר אנוכיים. יוטה - אינקרדיבלי.
 

ThEgReEnKiNg

New member
כן הוא פשוט אפס היום.

רק ג'ואי גרהאם בא היום לעבוד תאמין לי..
 

STEVE NASH

New member
קובי לא נורמלי, פשוט לא נורמלי

הבנאדם לוהט, לא מסוגל להחטיא! התאנדר חסרי אונים מול הצגה כזאת.
 

STEVE NASH

New member
טוב, כנראה שזה משחק הפכפך מדי כדי לסגור אותו

כבר בשלב הזה. אוקלהומה שוב בשוויון, כשקובי מקבל דקות מנוחה דווקא כשהוא מפגיז בלי הכרה.
 

STEVE NASH

New member
סוף רבע שלישי- 76-73 לייקרס

משחק מצוין, קצב אדיר ואווירה טובה. קובי עם רבע כמעט מושלם של 16 נק' באחוזים מצוינים, בצד השני דוראנט ממשיך המשחק הנוראי שלו כשהוא פשוט לא מצליח לשים את הכדור בסל, הכדורים עפים החוצה. ברבע הזה 1-6, סה"כ 3-18 עלובים. גרין עם 14 רובן ברבע השלישי. גאסול אדיר אדיר אדיר. הורג את הקו קדמי של התאנדר, 16 ריבאונדים יש לו. יאללה מאני טיים!
 

ynvgi

New member
רק לפרוטוקול, קובי החטיא את הזריקה האחרונה

אני יודע שהוא היה ענק, ורוב האחרים לא תרמו מספיק (אני באמת לא מבין איפה רון-רון התקפית). בכל זאת, על כל הפעמים האחרות שיורדים על גאסול ואני יודע שגם היום 9 נק' זה לא מספיק (למרות ה 18 ריב') בשורה התחתונה הוא גרם לזה שהיום לא מדברים על למה קובי החטיא את הזריקה שתנצח את המשחק.
 

ynvgi

New member
כן, חשבתי.

אני גם יודע שבלי קובי לא היו 4 האליפויות האחרונות של לייקרס. אני גם יודע שהוא קלע השנה 7 (או 6?) סלי ניצחון השנה. זה לא משנה את העובדה שהפעם הוא החטיא ולא טרחו להזכיר את זה. אני רוצה תמיד להזכיר את זה, כדי להזכיר (אולי לעצמי... אולי לא) שהוא סה"כ בן אדם ולא מכונה וטוב שיש עוד שחקנים בקבוצה, שבתקווה יצליחו לעזור להביא אליפות נוספת. שחקנים כמו פישר, גאסול, אודום, ארטסט, ביינום ושות', שאולי מקבלים ביקורות בלי סוף, ואולי בצדק, אבל הם הסגל של הלייקרס שצריך להביא את האליפות השנה. זה הכל.
 

ThEgReEnKiNg

New member
אין ספק שאנחנו רואים קבוצה מדהימה

ואני מדבר על אוקלהומה! , קונטנדרים עתידיים בלי ספק בכלל. הקהל שלהם לוהט. ויש להם אופי , אחרי שקובי היה מתעלל ככה בקבוצה רוב הקבוצות היו מוותרת. אבל אוקלהומה? שווין 73. מה שכן קובי יצא החוצה.
 

DaboR zx6R

New member
משחק גרוע של אוקלהומה

מה מדהים פה בדיוק?? אוקלהומה היו טובים בסדרה הזאת בדיוק משחק וחצי וזה הספיק להם ל2 ניצחונות 26.3 אחוז מהשלוש ו36.6 אחוז מהשדה זה מדהים??
 

STEVE NASH

New member
התאנדר הולכים הביתה אחרי משחק ענק

פשוט לא סגרו לריבאונד בשנייה הכי חשובה, גאסול מתקן בקלילות החטאה של קובי, 0.5 שניות לסיום ווסטברוק בצד השני מחטיא זריקה קשה. 95-94 בסיום.
 

Anfield

New member
כואב הלב תאמין לי

לא האמנתי שווסטברוק לא קלע זריקה כל כך חופשית ונוחה 15 שניות לסיום, זה היה נותן הפרש 3, חבל חבל.
 

rapgamer4ever

New member
טעות של ילדים

עמדו והסתכלו במקום לעשות בוקס אאוט. זה לא שהיה ריבאונד ארוך או משהו. גם מישהו כמוני היא יכול להגיע לכדור הזה- פשוט הפקרות הגנתית של אוקלהומה. ראיתי את רוב המשחק ולא התרשמתי מאף אחת מהקבוצות. אוקלהומה די רעדו, דוראנט החטיא זריקות קלות (להגנתו גם היה אגרסיבי וחיפש להגיע לעונשין). למרות שהלייקרס היו רוב המשחק ביתרון, לדעתי זה בעיקר הפסד על אוקלהומה ופחות ניצחון על הלייקרס. בשורה התחתונה אפשר לומר שפשוט הפעם השלשות של הלייקרס נכנסו טוב מהרגיל, הכניסו כמעט כל שלשה חשובה. וזה אולי ההבדשל בין הקבוצות- הלייקרס מספיק קרי רוח ומנוסים כדי לקחת את המשחקים האלה ב2-3 נקודות, הת'אנדרס שילמו שכר לימוד.
 
למעלה