יאללה לארוז!
Z z x 7 r New member 18/12/13 #3 מחר טיסה ללונדון, אחרי 3 ימים שם טיסה ל אוסטריה, שבוע באתר אחד, אחרי זה שבוע באתר אחר, אחרי זה טיסה לאנגליה לעוד כמה ימים, אחרי זה חוזר לארץ הקודש!
מחר טיסה ללונדון, אחרי 3 ימים שם טיסה ל אוסטריה, שבוע באתר אחד, אחרי זה שבוע באתר אחר, אחרי זה טיסה לאנגליה לעוד כמה ימים, אחרי זה חוזר לארץ הקודש!
W warzu New member 18/12/13 #4 אוייש.... כל כל עצוב.... תהיה חזק ! אל תישבר. תהנה !!! איזה אתרים באוסטריה ? איפה תגלוש בלונדון ? בארמון המלכה ?
אוייש.... כל כל עצוב.... תהיה חזק ! אל תישבר. תהנה !!! איזה אתרים באוסטריה ? איפה תגלוש בלונדון ? בארמון המלכה ?
Z z x 7 r New member 18/12/13 #5 באוסטריה אגלוש ב WI FI, ובאוסטריה סאן אנטון (כבר הייתי שם פעמיים), ואחרי זה נוסעים לזולדן, עוד שבוע שמצטרפת אלינו חמולה של כ 15 אנשים. מלכה שמעתי ללא מצב רוח - אכלו לה את האגוזים.
באוסטריה אגלוש ב WI FI, ובאוסטריה סאן אנטון (כבר הייתי שם פעמיים), ואחרי זה נוסעים לזולדן, עוד שבוע שמצטרפת אלינו חמולה של כ 15 אנשים. מלכה שמעתי ללא מצב רוח - אכלו לה את האגוזים.