יאללה לארוז!

z x 7 r

New member
יאללה לארוז!

 

z x 7 r

New member
מחר טיסה ללונדון, אחרי 3 ימים שם טיסה ל

אוסטריה, שבוע באתר אחד, אחרי זה שבוע באתר אחר, אחרי זה טיסה לאנגליה לעוד כמה ימים, אחרי זה חוזר לארץ הקודש!
 

warzu

New member
אוייש.... כל כל עצוב.... תהיה חזק ! אל תישבר.

תהנה !!!
איזה אתרים באוסטריה ?
איפה תגלוש בלונדון ? בארמון המלכה ?
 

z x 7 r

New member
באוסטריה אגלוש ב WI FI, ובאוסטריה

סאן אנטון (כבר הייתי שם פעמיים), ואחרי זה נוסעים לזולדן, עוד שבוע שמצטרפת אלינו חמולה של כ 15 אנשים.

מלכה שמעתי ללא מצב רוח - אכלו לה את האגוזים.
 
למעלה