כוסאמא שלהם.... שיוווווו בחיי זה מפחיד ... אני יושבת לי ככה בהנאה מעצבנת לי את פרינססה והכולרות האלה שלחו עלינו הפצצות... בואנה וואחד פיצוץ.....עכשו אני מתחילה להבין את תושבי שדרות.. אז חוצ מסירנות בטונות כרגע לא שומעים כלום...
קרואלה דה ויל...יא רוע...למרות שאני לא סובלת אותך...אם יקרה לך משהו... אני קורעת אותך...מצאת לך איפה לגור...אמרתי לך בואי לגור לידי...ככה היה לי במי להתעלל יום יום חיחיחי
אצלי תמיד נפלא.. גם כשלא אז תמיד נפלא.. איזה משחק מתיש.. עלק קבוצות עלית.. מה ככ קשה להבקיע גול? הארכה שמו לי.. יאללה יאללה.. שמישהו ינצח וזהו.. .. ומה שלומך איש חביב?