יאאאאאאאאאאאא.....

קרוואלה

New member
יאאאאאאאאאאאא.....

כוסאמא שלהם.... שיוווווו בחיי זה מפחיד ... אני יושבת לי ככה בהנאה מעצבנת לי את פרינססה והכולרות האלה שלחו עלינו הפצצות... בואנה וואחד פיצוץ.....עכשו אני מתחילה להבין את תושבי שדרות.. אז חוצ מסירנות בטונות כרגע לא שומעים כלום...
 
הלו הלו

קרואלה דה ויל...יא רוע...למרות שאני לא סובלת אותך...אם יקרה לך משהו... אני קורעת אותך...מצאת לך איפה לגור...אמרתי לך בואי לגור לידי...ככה היה לי במי להתעלל יום יום חיחיחי
 

קרוואלה

New member
וואלה עד שלא מרגישים את זה....

לא מבינים את זה... מודה זה מפחידדדדדדדדדדד
 

קרוואלה

New member
כולרות פגעו....

במסעדה ממש ליד הבית שלי... ובבית ספר ... יופי מה אני אגיד לכם החיים יפים... כרגע לא ידוע לי אם יש או אין נפגעים...
 
הלו מכשושה..

עכשיו אני שומעת ברדיו.. אני בדיוק חוזרת מהעבודה.. תגידי להם שיתרחקו ממך למה אני אקרע אותם.. ואת תשמרי לי עליך הבנת? חיבוק ענקי ענקי..
 
חחח../images/Emo13.gif

ערב טוב ומקסים אחת שאוהבת
מה שלומך?
 
ערב אור סול..

אצלי תמיד נפלא.. גם כשלא אז תמיד נפלא.. איזה משחק מתיש.. עלק קבוצות עלית.. מה ככ קשה להבקיע גול? הארכה שמו לי.. יאללה יאללה.. שמישהו ינצח וזהו.. .. ומה שלומך איש חביב?
 
שלומי מעולה../images/Emo51.gif

סליחה על האיחור בכתיבת ההודעה...(עקב אילוצים)
המשחק היה ממש משעמם...אבל בהארכה היה משחק טוב והיה הזדמנויות... אני נורא שמח שאיטליה ניצחה(מולדת הספגטי והפיצה
)
שיהיה לך לילה מקסים.... עם מלאי חלומות עשיר
 
קרוואלה../images/Emo24.gif

את מאשקלון? הודיעו שלראשונה נחת קאסם באשקלון מצטרפת לשתי מילות הפתיחה שלך.... מקווה שהכל בסדר
 

בלו אייZ

New member
אויששששששש....ראיתי בחדשות../images/Emo10.gif

שימרו על עצמכם שם בדרום
ושנשמע רק בשורות טובות אמן
 

קרוואלה

New member
ערב טוב סול../images/Emo24.gif

אמן על כול מילה שלך... אבל אני מזמן כבר לא מאמינה שיש סיכוי לשלום. שיהיה ערב נעים.
 
למעלה