יַהֲלוֹם

aiziq

New member
יַהֲלוֹם

יַהֲלוֹם לִפְעָמִים אֲנִי זוֹעֵק וְאַתֶּם נֶחְרָדִים כִּי רַע לִי, אֲבָל אֲנִי זוֹעֵק וְזֶה לִכְשֶׁעַצְמוֹ דָּבָר טוֹב. לִפְעָמִים אֲנִי שׁוֹתֵק וְאַתֶּם חוֹשְׁבִים שֶׁנִּגְמַר לִי, אֲבָל רָאשִׁי מָלֵא מִלִּים, שֶׁלֹּא מָצְאוּ אָזְנַיִם קַשּׁוּבוֹת. לִפְעָמִים אֲנִי כּוֹתֵב שִׁיר וְאַתֶּם פּוֹסְקִים: לְגַמְרֵי בָּנָאלִי, אֲבָל בָּעוֹלָם בּוֹ הַהַפְתָּעָה הִיא מוּבָן מֵאֵלָיו, הַשָּׁכִיחַ נָדִיר כְּיַהֲלוֹם.
 

ש מ א ן

New member
יהלום אמיתי...

הפתעת אותי
לפני חצי שעה דיברתי על השפה הגבוהה שלך... ועכשיו אתה משתמש בשפה יותר פשוטה... אבל עדיין מצליח להעביר את אותה העוצמה. (קאיה תאהב את זה בטח
) בָּעוֹלָם בּוֹ הַהַפְתָּעָה הִיא מוּבָן מֵאֵלָיו, הַשָּׁכִיחַ נָדִיר כְּיַהֲלוֹם ....... **משפט חזק כשלעצמו ללא תלות בשיר ונכון להרבה דברים בחיים, הרצון להיות יחודיים ומיוחדים הופך את הבנאלי למיוחד. שיר לא ממש בנאלי (מעניין מה זה אומר
) אתה מנהל איתנו, קוראיך והמגיבים לשיריך, דיאלוג מעניין, אומר לנו לא לטעות בשיפוט שלנו. אתה מבקר את מבקריך, זה דיאלוג מעניין. יפה מאוד
 

aiziq

New member
תודה על התגובה והניתוח ../images/Emo9.gif../images/Emo45.gif

 
בשבחי הבנאליה הנדירה../images/Emo39.gif

איציק יקר, תגובתי המאוחרת - נחמד הרעיון. ברמת הכתיבה - מצא חן בעיניי העירוב בין שפת יום יום לשירה - זה נעשה במידה. ברמת התוכן - אהבתי את הסוף, למרות הכשל הלוגי המתואר (הרי איך אפשר שהשכיח הוא באותה עת נדיר?...) אבל הרעיון בו מובן. באמת - לפעמים מה נבקש אם לא את השגרה? רק תן לנו רגע שקט... שלך,
 

aiziq

New member
תודה פרח../images/Emo13.gif

נדמה לי שיש שם לכשל לוגי בשירה- אוקסימורון, (לא?) שנה טובה
איציק.
 

kaya11

New member
מצויין איציק ../images/Emo13.gif

שיר מצוחצח ומהודק יפה, ואומר, לי לפחות, הרבה
 

aiziq

New member
אז שמאן צדק ../images/Emo9.gif

ברור לך שהשיר הזה הופרה בשיחה שלנו מיום שני. שמח שאהבת
איציק.
 

קסנדרה*

New member
איציק, יש לי המון הערכה לכתיבתך../images/Emo13.gif

יַהֲלוֹם לִפְעָמִים אֲנִי זוֹעֵק וְאַתֶּם נֶחְרָדִים כִּי רַע לִי, אֲבָל אֲנִי זוֹעֵק וְזֶה לִכְשֶׁעַצְמוֹ דָּבָר טוֹב. לִפְעָמִים אֲנִי שׁוֹתֵק וְאַתֶּם חוֹשְׁבִים שֶׁנִּגְמַר לִי, אֲבָל רָאשִׁי מָלֵא מִלִּים, שֶׁלֹּא מָצְאוּ אָזְנַיִם קַשּׁוּבוֹת. לִפְעָמִים אֲנִי כּוֹתֵב שִׁיר וְאַתֶּם פּוֹסְקִים: לְגַמְרֵי בָּנָאלִי, אֲבָל בָּעוֹלָם בּוֹ הַהַפְתָּעָה הִיא מוּבָן מֵאֵלָיו, הַשָּׁכִיחַ נָדִיר * אוקסימורון טוב
במיוחד בהקשר של הדימוי ליהלום - אהבתי כְּיַהֲלוֹם. איציק, בסדנא הלפני אחרונה שוחחנו מעט אודות הכתיבה הבלתי אמצעית, חסר האמצעים הספרותיים, כתיבה יותר ישירה ומביעה תחושות במרבית הפעמים. הנה זו עוד דוגמא לכתיבה מסוג זה, השפה אינה פיגורטיבית, אבל גם אינה מדוברת ו/או מספרת, שמרת יפה על המידות. איציק, נדמה לי שאם הייתי צריכה להכתיר השנה, מי הכותב שהתקדם בצורה הכי בולטת והכי נכונה (כן, נכונה) אני חושבת שאתה הוא זה שמקבל את התואר. את רק שנה אחת איתנו והתפתח בצורה מדהימה. איציק, אתה מגוון וזו אחת המעלות בכתיבתך, בנוסף כמובן לאיכויות האחרות. הכתיבה שלך אינה מתיימרת, היא מהמקום הכי גלוי וגם הכי נסתר אבל שלך, ללא מחיצות. יש לי עוד הרבה לומר על הכתיבה שלך, אבל זה כבר ברמה האישית ובהזדמנות אעביר לך בתיבת המסרים. איציק תמשיך כך
קסנדרה
 

aiziq

New member
תודה ../images/Emo9.gif

אני מאד נרגש לקבל ממך הערכה כזו משום שאני מעריך את דעתך עד מאד. לא אצטנע, אכן עשיתי דרך ארוכה ולצידי עמדו ההקשבה, הנכונות לקבל ויותר מכל אלה, עמדה לצידי ההבנה, שהפריבלגיה האנושית הרמה ביותר היא לטעות ( הו כמה טעיתי ) ויש רק פריבילגיה אחת שהיא למעלה ממנה- הזכות לתקן. אני מאושר על שהגעתי לפורום הזה, החברות, העיסוק הרציני בשירה, התגובות שלא מתייפייפות ולא מתפשרות אלא על הנכון והמדוייק- כל אלה מביאים אותי להשקיע בכתיבה ובפורום ובדרך זו, להשקיע בעצמי. כל אלה לא היו אפשריים כלל, אלמלא את, קסנדרה. הנכונות שלך להעניק, היכולת והכישורים שלך לכוון ולהוביל והראייה שלך אותנו, כל אחד מאיתנו, כפרוייקט אישי, כפרח הזקוק לטיפוח. אני חייב לך המון וכל שאני יכול לעשות כעת כדי להחזיר לך הוא להסב לך נחת ולומר בהתכוונות שאין למעלה ממנה: תודה. איציק.
 

elad2040

New member
איזה יופי!

יופי. מאד ישיר. "אֲבָל אֲנִי זוֹעֵק וְזֶה לִכְשֶׁעַצְמוֹ דָּבָר טוֹב." * יש מעט ציניות בפסיכולוגיזם או שזה אני?
 

aiziq

New member
אלעד תודה,

ציניות וישירות לא באות אצלי ביחד. למען האמת, הן באות זו על חשבון זו. תודה על תגובתך
איציק.
 

י ו א ל 1

New member
שיר נהדר, איציק

ואחרי מה שהמורה אמרה לך בהפסקה מי אני שאוסיף מלים...
 
באיחור רב...../images/Emo39.gif../images/Emo39.gif

איציק יקר, שכחתי בתגובתי הקודמת להציע תיקון: לעניות דעתי - "לכשלעצמו" ולא "לכשעצמו": לִפְעָמִים אֲנִי זוֹעֵק וְאַתֶּם נֶחְרָדִים כִּי רַע לִי, אֲבָל אֲנִי זוֹעֵק וְזֶה לִכְשֶׁלְעַצְמוֹ דָּבָר טוֹב. שוב - יופי!
 

aiziq

New member
פרח תודה, צדקת כמובן ../images/Emo36.gifשכתוב

יַהֲלוֹם לִפְעָמִים אֲנִי זוֹעֵק וְאַתֶּם נֶחְרָדִים כִּי רַע לִי, אֲבָל אֲנִי זוֹעֵק וְזֶה כְּשֶׁלְּעַצְמוֹ דָּבָר טוֹב. לִפְעָמִים אֲנִי שׁוֹתֵק וְאַתֶּם חוֹשְׁבִים שֶׁנִּגְמַר לִי, אֲבָל רָאשִׁי מָלֵא מִלִּים, שֶׁלֹּא מָצְאוּ אָזְנַיִם קַשּׁוּבוֹת. לִפְעָמִים אֲנִי כּוֹתֵב שִׁיר וְאַתֶּם פּוֹסְקִים: לְגַמְרֵי בָּנָאלִי, אֲבָל בָּעוֹלָם בּוֹ הַהַפְתָּעָה הִיא מוּבָן מֵאֵלָיו, הַשָּׁכִיחַ נָדִיר כְּיַהֲלוֹם.
 

מעורפל

New member
נגע בי

הזדהיתי - וכמו שכולנו יודעים זהו השבח הגבוה ביותר. אהבתי מאוד. שלך מעורפל
 
למעלה