ט.נ.ט.נ.ים שלי!! ../images/Emo98.gif
אז מה היה לנו? אל ה-
הט.נ.טן שלנו הצטרפו השבוע מספר שיא של חברים חדשים. אנחנו לא שמחים. אנחנו כועסים על הט.נ.ט.נת! (אבל טוב שבאתם...) בזמנכם החופשי, וכטוב לבכם בצימוקים, שקדים ושאר פירות... ספרו לנו מה שלומכם? תותי, שירה, שלהבת, ואמא רונה, מה שלום הבת??? ורש? מחכים להתפקדות! שלא נצטרך להתחיל לדאוג...זה לא בריא בשבילנו! זהו. אני הולכת לתקוע "אוונקס" לשריר
לילה טוב!
אז מה היה לנו? אל ה-