טרייר נשך ילדה מרמלה

אז מה אם קיימים פורומים גרועים יותר?

זה לא משמש הצדקה. ובכלל, אני לא נמצאת בהם. בארבעת הפורומים שאני גולשת בהם בקביעות נעים לשהות. אין את ההתנגחויות שכאן. אני מכירה בעובדה שהפורום הזה אכן טעון, אבל הרבה תוקפנות כאן מיותרת לחלוטין. איך אני בדיוק סותרת את עצמי? ומתי אמרתי שאני רוצה לצאת תמימה? מה זה אומר בכלל? כן, אני נוקטת צד. אני קוראת את הויכוח ובאופן טבעי מזדהה עם כותבים מסויימים ולא מסכימה עם אחרים. כאשר תוקפים גולשת על בחירות שעשתה בחייה, בחירות שלא מזיקות לאף אחד וכמעט ולא קשורות לנושא הדיון-זה צורם לי. כאשר הנושא צורם לי מעל רמה מסויימת אני מגיבה. אני יודעת שמכירים אותי בניק הקודם. מעולם לא ניסיתי להסתתר מאחרי ניקים. זאת הסיבה שכל פעם שאני משנה כינוי אני מציינת בחתימה את הכינוי הקודם. ומודה אני, חיית לילה אנוכי. יותר נוח לי להיות ערה בלילה ולישון בשעות הבוקר.
 

toomuchdogs

New member
יקירתי גלשת בפראות...

לאן ניכנסת בכלל? לא תקפתי את אני אורחת על בחירותיה, ההיפך - אני שמחה על כך - זו כבר הפעם ה-3 שאני כותבת את זה...והאחרונה . את טוענת לדבר אחד - "תגובות תמימות שלך" ועושה דבר אחר "מגיבה לויכוח" לדעתך - סותרת את עצמך בענק - פעם שניה שאני מנסה להבהיר לך את זה. ושוב, את טוענת שמשעמם לך בשלוש בבוקר ואין לך מה לעשות - אבל, מצדיקה את העובדה שאת כותבת בפורום שלדעתך מאוס מבחינתך בכך שאת "חית לילה" תגידי, אני נראית לך כמו צוות הווי ובידור לשעות הלילה הקטנות? לא יודעת באילו פורומים אחרים את גולשת, אבל בפורום הזה יש מאות גולשים...ולכן יהיו אלפי דעות. ל"אני אורחת" יש יכולות כתיבה והתבטאות כפי שראינו, וחבל שאת מנצלת שיעמום אישי כדי להעכיר את האוירה שממילא טעונה בפורום - שימי לב שהשתמשתי בטיעונים שלך עצמך. אני, את הדיון/בידור איתך סיימתי להלילה... גוטן נכט
 

toomuchdogs

New member
אגב, ב-3 בלילה אפשר לישון ../images/Emo3.gif

מכירה אותך בניק הקודם..
 

mhose2

New member
"הבית סביבה בטוחה"-פה מתחילה הטעות.

הבית הוא הטריטוריה של הכלב. ופה טמונה הבעיה, שבה רוב האנשים נתקלים- חוסר ההבנה של המשמעות טריטוריה-דומיננטיות,רכושנות,הגנתיות. הינה קצת חומר למחשבה:70% מהננשכים ננשכו בביתם מכלב המשפחה. או בחצר שבה משוכן הכלב. יותר מ 70% מהננשכים ננשכו מכלבם או מכלב המוכר להם.רוב הננשכים הם ילדים מתחת לגיל 11.
 
לא על הכלב צריך להסתכל 24 שעות ביממה, אלא

על הילד... תנורים חמים, טלויזיות נופלות, ילדים שמושכים על עצמם מפת שולחן עם כל התכולה, נו, חסר??
 

year of the cat

New member
גם הילד שלי לא מפחד מכלום

והוא לא מפחד מהכלבות הוא אוהב אותן והוא מחבק ונותן נשיקות ומלטף את מי שהוא אוהב אני זוכרת טוב מאוד את הפעמים הראשונות שבהן הוא ניסה להציק אמרנו לו שאסור והראינו לו איך מלטפים את הכלבות במקום להציק והוא גם רואה איך אנחנו מתייחסים לכלבות (חיבוקים נשיקות ליטופים) ומחקה אותנו הוא גם לא צמוד אליהן 24 שעות ותמיד כשהוא ניגש אליהן והן אליו אני נמצאת ביחד איתם כלומר, זה אפשרי
 

קוקה7

New member
לי ישילדים ותראי עם מה הם גדלים...

זה פיטבול למי שלא יודע....
 

קוקה7

New member
פיטבול מסוג נקבה....זאת עמליה המקסימה...

שימו לב לחתולי...
 

מורן2345

New member
יו, לא ראיתי!!!

אני נמסה פה.... אם הוריי היו מסכימים לאמץ אמסטף או פיטבול כבר מזמן היה לי אחד כזה בבית. הם פשוט נשמות טהורות מלאי אנרגיה. אני כול כך אוהבת אותם!!
 

monty01

New member
החתול והכלבה נראים כמו גוש אחד

אם לא היית מדגישה את זה ,לא היינו רואים את החתול.איזו אהבה, ממש מחממם את הלב.
 

year of the cat

New member
ילד בן שנתיים מבין הרבה יותר ממה שאת חושבת

הם אנשים קטנים ולא כדאי לזלזל באינטליגנציה שלהם הילד שלי שעוד מעט יהיה בן שנתיים מבין טוב מאוד את ההבדל בין ללטף בעדינות לבין ללטף בחוזקה בהחלט אפשר וצריך לחנך ילד בן שנתיים ואפשר ללמד אותו שאסור להציק לכלב ודרך אגב זה מלמד אותו גם לא להציק לילדים אחרים בכל מקרה, טוב מאוד שאת לא מגדלת כלבים
 
התנוקת בכתבה היא בת שנה וחצי

וממש אין קשר לזלזול ולאנטלגנציה. לילד שלי לקח הרבה זמן עד שהוא הפסיק לנסות למשוך לארנבונים באזניים ורק ללטף. וגם כשלמד ללטף - עדיין ניסה להרים אותם בצורה לא נכונה שעלולה היתה לגרום להם נזק. אז הוא ילד מתוק, ואינטלגנטי ובעל חוש הומור - אבל אני לא חושבת שאני יכולה לחתום על כך שהוא לא יציק איכשהו לכלב. או שהכלב לא ישך אותו אפילו ללא התגרות.
 

מורן2345

New member
אז את מבינה?

זה מה שצפוי לנו בדור העתיד, אנשים שיגדלו ויחוכנו על ידי אנשים כמוה.
 
אור יקירתי, אני לא בטוחה ששווה לנסות להתווכח

או לשכנע בעניין הזה, ולא משנה כמה הטיעונים נכונים והגיוניים... אנשים שחושבים שכלב, ככלל, "מסוכן" לילדים, גם אם תצליחי "לשכנע" אותם שלא "מסוכן" לאמץ כלב, יומיים אחרי זה הוא יעוף (בגלל השיער שמתעופף, בגלל שהוא ליקק את הביסקוויט של הילד, בגלל שהוא נושם ויש לו חיידקים)... עזבי... כנראה, שרק כאלו שזה "בדם" שלהם, מוכנים לשאת באחריות, מההתחלה ועד הסוף (ולא משנה מה המחיר)... אניאורחת, אל תאמצי כלב... יותר בריא לכולנו... :))))
 
לא מדוייק

אני לא חושבת שכלב מסוכן לבני אדם. כי אז אנשים בכלל לא היו מגדלים כלבים. והכלב של אחי שנגנב, מסוג פיטבול מעורב, היה מרשה לתנוקת של אחי לשבת עליו ולרכב עליו. אבל. כלב הוא בעל חיים. הוא לא אדם. והוא עלול לנשוך בתגובה או לא בתגובה למשהו. האחריות שלי היא קודם כל כלפי ילדיי. ועם כל האהבה שלי לכלבים (ויש לי אהבה לכלבים) לא אחשוף אותם בעיקר בגילאים כ"כ קטנים לבעל-חיים שעלול אולי לנשוך (אפילו נשיכה קלה). לגבי האחריות : דווקא בגלל שיש בי אחריות (קודם כל לילדיי) אני כרגע לא לוקחת/קונה כלב. כי אני יודעת שברגע שאקבל על עצמי כלב - הוא ישאר (ואני מודעת לכל הדברים שכלב מביא איתו הביתה).
 

sunrize1

New member
ילדים וכלבים../images/Emo107.gif

כאחת שמגדלת כלבים עוד בטרם ילדתי את הבן שלי ועד עצם היום הזה,אני מעידה מתוך נסיון,שהכל תלוי בחינוך הילד . מאז שהילד שלי היה קטן,הוא למד שאסור לצבוט,למשוך,להכות,להציק,לבע'ח - כלב,חתול או כל הולך על ארבע. הוא גדל בבית יחד עם רוטווילרית ,רועה גרמני ופודל ואח'כ נוספה חתולה. הייתה ביניהם אהבה גדולה, אף פעם לא נשכו או נבחו עליו,אלא תמיד שיחקו ביחד בהרמוניה . כשהיה ממש קטן והיה מועד בבית,מנסה ללכת ,נופל ובוכה, אחד הכלבים היה רץ אליי להזעיק אותי. כך קרה גם כשהיה תינוק ,בכל פעם שבכה או לא הרגיש טוב, הכלב היה מעיר את תשומת ליבי,בעיקר בלילות,אם נרדמתי ולא שמעתי את בכי התינוק. (כיום הבן שלי חייל ואוהב בכל ליבו בע'ח,תמיד דואג ומטפל בהם ונחלץ לעזרתם,בכל מקום.) אנחנו לא יכולים להשגיח על ילדינו כל שנייה,אבל יכולים לחנך אותם נכון ובכך,להנעים את חייהם ואת חיי בע'ח שברשותינו. גידול של בעל חיים בכלל, וכלב בפרט, בבית עם ילדים הוא גידול של בעל חיים בכלל, וכלב בפרט, בבית עם ילדים הוא תהליך שטומן בתוכו הרבה יתרונות לכל בני הבית. בעלי חיים באופן כללי מאפשרים לילדים קשר שאינו וורבאלי, כלומר שאינו מבוסס על מילים. בעלי החיים מאפשרים לילדים לגעת בהם, וללמוד לווסת את עצמת המגע, עובדה המשמעותית בעיקר בקרב ילדים עם קשיים במוטוריקה. הליווי והגידול של חיה בבית מספקים התנסות בחוויה של מעגל החיים כולו. ילד שרואה את הגור שקיבל מזדקן ואפילו מת לבסוף, עובר סוג של הכנה לקראת החיים המציאותיים.
 

אורOR1

New member
צודקת , אחת אלוהינו

זו אותה כלבה ממקודם , כמו שרואים הכל תחת השגחה , כמו כל דבר בחיים ! הילד הזה פשוט אוהב אותה , אהבה אמיתית .!
 

אורOR1

New member
השניה מחכה בתור .

הוא מעביר לה אוכל (גם חיידקים) מפה לפה . כולנו גדלנו להיות בריאים נפשית ופיזית
ואם נתגלו בעיות כלשהן , זה לא היה בגלל הכלבים !!
 
למעלה