טרייר נשך ילדה מרמלה

toomuchdogs

New member
לי אין סימפטיה להורים של ילדים ותינוקות

שכלבי הבית שלהם עצמם תקפו אותם. תמיד, אבל תמיד הכתובת על הקיר. כלבי השכנים שלי? הם תקפו את בעלת הבית - את "אמא" שלהם.... הכתובת, תמיד על הקיר!!!
 
להשאיר כלב עם תינוק ללא השגחה, זו רשלנות

פושעת... אני האחרונה שניתן לומר עליה שהיא טולרנטית, או אמפטית, לכלבים המזיקים לאנשים/בעלי חיים אחרים (ו/או בעליהם השאננים וחסרי האחריות), אבל אין מצב שבו אשאיר אפילו פינצ'ר או צ'יוואווה חסר שיניים עם ילד ללא השגחה, זהו חוסר אחריות כפול: הן כלפי הכלב והן כלפי הילד...
 

איל35

New member
תינוק בן שנה וחצי מתרוצץ בכל הבית

אין מצב שהילד תמיד יהיה מול עינייך. תמיד יהיו סיטואציות בהן הם ישארו לבד אלא אם תחליטי לסגור את הכלב בכלוב טיסה/חדר או חצר.
 
תינוק בן שנה וחצי שמתרוצץ בכל הבית ללא השגחה

חשוף לסכנות גדולות בהרבה מכלב (החל בלצבוט את אצבעותיו בדלת וכלה בלהפיל על עצמו טלויזיה - וזה פורסם לפני כשנה)...
 
אגב: אני לא יודעת האם אתה הורה, אבל

אני גידלתי ילדה בבית שתמיד היו בו בעלי חיים... היא כבר בת יותר מ-18 ולאורך כל שנות התבגרותה הקפדתי למצוא את שביל הזהב בין פולניות אימהית חונקת לבין סיכון שלומה... עכשיו, כאשר הילדה בגרה וה"אחריות" שלי לשלומה פחתה, אני מגדלת בכפיפה אחת בעלי חיים העלולים (בתאוריה) להזיק זן אחד למשנהו, אני מקפידה על אמצעי זהירות חמורים, כל עוד אני לא בטוחה ב-200% שלא נשקפת סכנה למישהו מהם...
 

איל35

New member
אני הורה לשני ילדים

הילדים חיים בהרמוניה עם הכלבה. הבית חייב להיות ממוגן ככל האפשר למניעת פציעת הילדים, אך להגיד שתמיד במאת האחוזים אנו צופים בילדים יהיה לחטוא לאמת. ילדה בת שנתיים לא יכולה לרדת ממיטתה בלילה ולטייל כשבני הבית ישנים?
 
אין לי כוונה להלחיץ אותך, ואני גם לא מכירה

את הנפשות הפועלות מאחורי סיפור הטרייר והנשיכה, אבל אני מאמינה שגם הם חשבו שהכלב חי בהרמוניה עם הילדה... את האמת מאחורי מה שקרה שם, רק הכלב והילדה יודעים... ולא, לא נראה לי אחראי לישון בשלווה כשילדה בת שנתיים יורדת ממיטתה בלילה ומטיילת... אבל, היי, כנראה שזו רק אני... שלי כבר מטיילת בלילות בחוץ ברשותי (ובברכתי)... :))))
 

איל35

New member
אנו עושים כמיטב יכותנו להגן על ילדנו אבל...

לא הכל בשליטה. לא קורה כשהתינוק לומד לעמוד ובהסך הדעת הוא נופל לא טוב? ובגיל שנתיים כשהילד במעבר למיטת מעבר הוא בהחלט יכול לשוטט בבית. ומה בגן הילדים, ילד לא יכול ליפול להנשך בידי ילד אחר ועוד ועוד סכנות...? אנו מנסים למזער ככל יכולתנו סכנות אפשריות ומודעות כגון נעילת חומרים מסוכנים, הגנה על שקעים חשמליים, סגירת חדרים מסויימים ועוד ועוד. אין לזה גבול ותאונות עלולות לקרות. למזלם של רובנו זה לרוב לא מסתיים ברע.
 
אם אתה סוגר פינות ב-150% (אבל באמת "סוגר", לא

ב"סמוך" ו"יהיה בסדר" ו"אני זורם" :) ) ובכ"ז קורה משהו, זה כבר מחוץ לשליטה - Force majeure... אבל חלק גדול מהישראלים שאני מכירה מחפפים: מחפפים בחינוך של הילדים שלהם, מחפפים בחינוך של בעלי החיים שלהם, מזלזלים בחוקי התנועה, ובאופן כללי "מעגלים" פינות... כך ש"לזרום"ולא לחשוב על הסכנות הצפויות, ואח"כ להתפלא שמשהו קרה, נראה לי אבסורדי לחתולין...
 

איל35

New member
אני לא "זורם" בהגנה על ילדי

כמו שציינת לפעמים לא הכל בשליטתנו וכמה שנרצה להגן ולגונן על ילדינו אין 100% ודאות. נכון להיום ומקווה שכל עוד אני ובת זוגתי בחיים, לחלוטין אנחנו לא מחפפים בחינוך הילדים שיגדלו ויהפכו לבני אדם טובים. כנ"ל איימי כלבתנו האהובה, אולי היא לא הכי מאולפת אבל היא טובה ועדינה לכל.
 

toomuchdogs

New member
אני לא משאירה 2 כלבים שיש בינהם "חילוקי דעות"

ביחד כאשר אין אף אחד בבית. תמיד אחד מהם יהיה מופרד תמיד!!!! אז להשאיר תינוק/ילד עם כלב?!?!?! OMG
 

צוצקית

New member
אתה צריך להבין

שאף אחד לא ממעיט בחשיבות של התינוקת ובפגיעה בה. הכעס פה הוא על כך שלא מתייחסים לבעיה האמיתית והיא בעלי הכלב. כלבים לא תוקפנים סתם, ואגב - גם אנשים לא, אבל זה סיפור מורכב מכדי לפתוח אותו פה.. התינוקת כמובן לא אשמה, אבל צריך להבין שמה שהתקשורת עושה (והיא עושה את זה מצוין!) זה להלחיץ את הציבור וזה מיותר, כי זה לא מוביך לשום דבר... זה רק גורם לכך שאנשים יפחדו ויעשו דברים ב"מחתרת"....
 

kslv

New member
ברור שאכפת ובדיוק בגלל זה החוק נגד גזעים מסוכ

גזעים מסוכנים מסכן ברגע שמפרסמים רק נשיכות של אמסטפים ופיטבולים ומחוקקים חוק כזה אנשים שוכחים ולא ערים לכללי הזהירות ולמציאות המציאות היא שישנם גזעי כלבים וכמובן מעורבים שנוטים לנשכנות עקב חשש וסף סבלנות נמוך להצקות המציאות היא שבלי קשר לגזע ישנן סיטואציות המכונות כאן הכתובת על הקיר שסופן נשיכה או נסיון לנשיכה בין שזה וסר אילוף וחינוך בעיות הררכיה קינאה ועוד עכשיו החוק והתיקשורת המיתלהמת גורמים להרבה סבל נטישות והריגות של כלבי אמסטף ופיטבול שהם אגב מאד מאד מאד סבלניים עם ילדים - תיקרא ספרות מקצועית על כלבים אין מאמר שיטען ההפך אבל חמור מזה הוא לא נותן ולא מאפשר לטפל טוב יותר בבעית הנשיכות וזה אגב מנסיון בכל המדינות בעולם בהם יש חוק כזה צריך לדוגמא לחייב אילוף לכל כלב מגודל מסוים צריך להסביר שלא משאירים כלב לבד עם תינוק בשום סיטואציה ללא השגחה (בארה"ב כלב פודל הרג תינוק, יותר ממיקרה אחד) וזה שאתה או מישהוא כאן אמר שגם פיטבול הוא טרייר רק מגביר את הבורות הטרייר הזה שנשך הוא טרייר מעורב קטן והתמונה שפורסמה אינה רק צהובה ומסיתה אלא שוב חוזר על אותה טעות של אי מתן הדרכה ואינפורמציה מגוננת לציבור בברכה ורד
 

סנופה

New member
אתה אומר שלא אכפת לי מהילדה?

איפה כתבתי שזה שהפנים של הילדה השוחתו זה לא חשוב או שלא אכפת לי מזה? דווקא בפורום אחר התדיינתי בדיוק על הנושא הזה, זה פשוט נורא בעיני ועוול נוראי ובלתי הפיך שנגרם לילדה. אבל כן מצאתי לנכון להעלות בפורום כלבים (עוסק בכלבים, לא?) את העובדה שלמרות שבכתבה מוזכר שמדובר בכלב טרייר הם בחרו בתמונת אילוסטרציה "מייצגת". אני דיברתי על להגן על הכלב? דיברתי על זה שהכלב שנשך לא אשם? לא, דיברתי בסך הכל על התמונה. די להוציא דברים מפרופורציות, אני הבן אדם הכי לא פנאט בענין הזה שיש.
 

איל35

New member
הפורום עוסק בכלבים, גם בחיי בני האדם עם הכלבי

ם. כלבים הם לא חיה עצמאית, הם חיים תחת שליטת בני האדם. אנו קובעים לם דרך חייהם לטוב ולרע. אני ציינתי שמבחינתי הדאגה היא בראש ובראשונה לתינוקת ולא לכלב. מה לעשות, כשם שאני לא אוהב את כל בני האדם אני גם לא אוהב את כל הכלבים. כן, אני סולד מכלבים תוקפניים. נכון, לרוב הם באים בעיסקת חביךה עם בעלים אנטיפטים. זה הכל.
 

אורOR1

New member
טוב שכתבת לרוב

כי אני ממש לא אנטיפטית ויש לי כלבה תוקפנית , נו לא ידעתי מי היא ומה היא,, הלכתי ככה על הבבאללה , לפי היופי (טעות שרק בן האנוש חוזר עליה שוב ושוב ) ואיזה קטע ,,היא לא נחשבת לגזע ה"מסוכן" . גם אני לא אוהבת תוקפנות אבל כשזה נוגע לכלבים או לילדים אני "קצת" יותר סלחנית כי ברוב המקרים ניתן עדיין לשנות את זה זה עניין של חינוך ולמידה , לפעמים למידה ארוכה שמצריכה השקעה רבה , לא לכולנו יש את הסבלנות ולסובלנות להשקיע בזה . אז שפר מזלך והכלבה שלך נחמודת ורגועה ואולי גם הילדים , אבל לא לכולם זה קורה .
יש כאלה שהחיים קצת יותר קשים עליהם , ואי אפשר בכל פעם שקשה לבוא ולומר "אני לא אוהב" , לפעמים צריך גם להתמודד במיוחד כשזה קשור ליקירים שלך בין אם זה אנשים ובין אם זה הכלב שאתה אוהב. ויש אנשים שגם הכלבים יקרים להם , הם לא רבים אבל יש , רובם נמצאים פה בפורום "כלבים," ופה מדברים על הכלבים מן הסתם.
 
למעלה