טרייר נשך ילדה מרמלה

איל35

New member
תמיד יש יוצאים מהכלל ../images/Emo13.gif

לכן ציינתי שברוב המקרים בהם נתקלתי בכלבים תוקפנים, בעליהם/ן היו בהתאם.
 

איל35

New member
ומדובר בכלבה שכמות ההרס שהיא יצרה...

רבים מבני ארצנו היו "נפתרים" ממנה עד מהרה. לקח לה זמן רב להגמל מצרכים והרס הבית. לכל היינו סובלניים איתה חוץ מדבר אחד, גילויי תוקפנות! כל גילוי הקטן ביותר תוקן. (הכוונה בתיקונים חיוביים ע"פ מאלף)
 

kernosh

New member
שהאמא המטומטמת שלה תדאג לה

מי שמביא ילדים לעולם צריך להגן ולשמור עליהם מה לעשות שכל מטומטמת וכל אדיוט יכולים להתחבר ולהשריץ ילדים
 

sunrize1

New member
סופו של הכלב ידוע מראש...../images/Emo7.gif

ברגע שילכדו אותו,יומת. בלי רחמים,בלי להבין מה בדיוק קרה שם. נכון שכואב על התינוקת שפניה הושחטו וברור שאף אחד לא היה רוצה שאחד מילדיו יפצע כך,חס וחלילה. אבל,אין ספק שהכלב נשך את הילדה מתוך התגוננות . מי שגידל ילדים יודע, שילדים קטנים לא מבדילים בין חיית מחמד לבין צעצוע וכשם שהם מורטים ,מושכים ומפרקים את הצעצועים שלהם,כך הם עושים גם לחיות המחמד שבקרבתם. סביר להניח שהילדה הציקה לו,דחפה אצבעות לעיניים,לאוזניים,משכה בזנבו וכו' והוא הגיב בנשיכות. כלל ידוע הוא לעמוד תמיד על המשמר כאשר מגדלים כלב ותינוק ,באותו בית, ללמד את הילד שאסור להציק לו ובמקום למשוך לו בזנב,ללטף אותו. לא פעם יצא לי לצפות באמהות שמאוד משעשע אותן לראות איך העולל שלהן טוחב את ציפורניו לתוך אוזנו של הכלב,או מושך לו את הזנב. מעשים כאלה יובילו לכך שביום מן הימים, הכלב ירגיש שנשבר לו וינשך את הילד. לכן,חשוב להקדים תרופה למכה ולחנך בצורה נכונה את הילדים,גם כשהם קטנים וילדה בת שנה פלוס, כבר יכולה להבין ולקלוט מה מותר ומה אסור. מסכן הכלב,אני כ'כ מקווה שנמלט לנפשו וימצא מסתור מאלה שמחפשים להרוג אותו...
 

Ori shacham

New member
לא מדוייק לגבי כל הכלבים

היה לי פוינטר שסבל בשקט מהטרדות מבתי ולעולם לא איים עליה, שנמאס לו ממנה הוא פשוט חמק ושינה מקום או זחל מתחת למיטה או החוצה אבל ממש לעולם לא איים עליה
 

sunrize1

New member
אז הכלב שלך הצליח לחמוק

ואולי הכלב הזה, היה באותו חדר עם הילדה שהציקה לו ופשוט לא היה לו לאן לברוח? הכלבה הקודמת שלי למשל,הייתה נובחת על מי שהעיז להציק לה וכך הייתה מבריחה את המטרידנים. כל כלב ואופיו. אבל האישיו כאן זה, שהכלב המדובר לא נשך אותה סתם כך, אלא הייתה סיבה ובמקרה הזה, קרוב לוודאי שהילדה שיגעה אותו. ולמרבה הצער,את המחיר הכבד ביותר ישלם הכלב,שדינו נחרץ מראש...
 

איל35

New member
אסור להציק לכלבים, אך זאת גם לא הצדקה לתקיפה

בחברה אוטופית הוררים יעשו הכל לחנך את ילדיהם למידות טובות והתחשבות בזולת. כולל בבעלי חיים. "הצקה" של בת שנה וחצי לעולם לא תהיה כהצדקה לתקיפה!!! הכלבה שלי לא תנבח ולא תתקוף גם אם ילד קטן "יציק" לה, זה עניין של אופי וחינוך הכלבה.
 

sunrize1

New member
יש לך טעות

אתה חושב שכלב מבין שבת שנה וחצי חופרת לו בעין מתוך תמימות? אם כואב לו ולא יכול לסבול עוד,הוא יגיב. אפילו הכלבה שלי,שהיא אחת הכלבות הכי שקטות וטובות שאני מכירה, לא תסכים להצקות והטרדות. שלא תהיה כאן אי הבנה- אני לא באה בטענות לילדה הקטנה,היא ממילא עדיין תינוקת. אני מאשימה את ההורים,שלא השגיחו ולא חינכו אותה כנדרש.
 

איל35

New member
ברור שהכלב לא מבין ולא צריך להציק כך

"חינוך" - הן של הכלב והן הילדים הוא הכרח בסיסי. ציינתי, שגם ילדה/תינוקת שמושכת למשל לכלב באוזן כי יכולת המוטוריקה העדינה שלה לא כל כך מפותחת, לא אמורה במצב נורמטיבי להתקף בידי הכלב. ישנם כלבי תרפיה שעוברים "ליטופים" לא פחות אגרסיבים ומגיבים ברוגע. כלב משפחה מחוייב בחינוך התנהגותי נכון והבנת מקומו בהיררכיה המשפחתית. אם ישנן נורות אזהרה המצביעות על התנהגות בעיתית של הכלב כגון גרגור כלפי התינוק, יש להתיעץ עם מאלף ולטפל בבעיה בהקדם.
 

קוקה7

New member
לא ברור לי לפי מה אתם קובעים את רמת הסבלנות

של הכלבים??? על פי הגזע??? הצבע??? מה??? יש לי תחושה שיש כאן רמיזה שגולדן יסבול בשקט הצקות מצד ילדים ויקבל אותם באהבה ואילו רוטווילר או פיטבול שאחד טיפש בשם ישראל כץ קבע שהם מסוכנים...אותם כלבים יטרפו את הילד....נו באמת... אני ובנותיי יכולות להעיד על לא מעט מקרים בהם הבנות הציקו לכלבות והדבר הכי נורא שעמליה הפיטבולית עשתה כתגובה להצקה הוא למצמצ בעינייה.... לכן חברים הגזע לא קובע אלא רק אותם בעלים שאת הכלב מגדלים. (יו...איזה חרוז יצא לי)
 

year of the cat

New member
כלב לא צריך לסבול. זה שכלב סובל בשקט

זה לא אומר שמותר להציק לו. צריך חנך את הילדים
 

kslv

New member
רק לידע כללי: בארה"ב פיטבולים עובדים ככלבי

תארפיה עם ילדים בבתי חולים בשל אופים הסבלני
 

kslv

New member
השיחות עם העורך עזרו הנה שינוי התמונה

אומנם באיחור http://news.msn.co.il/news/Internal/Internal/200801/2008010114238.htm בנוסף הם יעשו כתבה מקיפה על סטיגמת הנשיכות ועל אמצעי זהירות עם ילדים וכלבים מכל הסוגים אם יש לכם רעיונות למראויינים או למאמרים אנא העבירו לי או לכאן בברכה ורד
 

ferrarious

New member
והתמונה המתוקנת יותר טובה?

שמו תמונה שלא נראה לי שזה טרייר בכלל, זה נראה כמו שיצו אבל אולי אני טועה ומה כתבו מתחת? "הגודל לא קובע". אם לפני כן ניתן היה לחשוב שכלבים קטנים לגדל זה בטוח עכשיו גם זה לא ותחשבו על זה. פשוט עיתונות צהובה לשמה, גועל נפש.
 

איל35

New member
האמת ובהכללהלדים הייתי מפחד מהכלבים הזעירים

מספיק לצפות ברק בישראל ולראות איך שוקי הכלב חושף שיניים ומנסה לנשוך את אורנה בנאי כמעט כל פעם. כלב כזה זעיר ופחדן בהחלט עלול להוות סכנה לתינוק.
 
למעלה