האיש מהצפון
New member
טריגר ../images/Emo18.gif ../images/Emo18.gif
אני לא רוצה שזה יימשך. לא מוכן להמשיך ולהרקב לתוך עצמי. אני בן 33 ומרגיש לפעמים כמו סבא שלי בן ה-89. חלש כל כך ממש כמו עלה. או-קי אז אני לא צריך שאף אחד יעזור להתקלח כמו שהוא, אבל יש ימים שבהם אני משותק לחלוטין מבחינה תיפקודית ולא יכול לעשות כלום. לעיתים קרובות כשאני שואל את עצמי מה הדבר שהכי הייתי רוצה התשובה שלי היא "מצבה פשוטה ולבנה". אני חי בסביבה שלא כל כך מבינה המה פירוש "אדם עם קשיי הסתגלות" או אפילו חולה נפש..(ולא שבהכרח יש קשר בין השניים..) אני לא יכול להסביר לסביבה שלי ואפילו לא לעצמי מה קורה איתי למה אפשר לצפות ממני , אני רק יכול לחזור על מה שאמרתי.. לשבת ולחיות על חשבון הזולת זה פתרון רע לכל אדם.. אני רוצה לתרום אבל רוצה גם לא להתאשפז בצפת בעוד חודש או לעמוד כמו לפני כמה חודשים עם חודשים עם חבל על הצוואר על ענף של עץ הדולב שליד הבית שלי. למה זה כל כך מסובך ורחוק?
אני לא רוצה שזה יימשך. לא מוכן להמשיך ולהרקב לתוך עצמי. אני בן 33 ומרגיש לפעמים כמו סבא שלי בן ה-89. חלש כל כך ממש כמו עלה. או-קי אז אני לא צריך שאף אחד יעזור להתקלח כמו שהוא, אבל יש ימים שבהם אני משותק לחלוטין מבחינה תיפקודית ולא יכול לעשות כלום. לעיתים קרובות כשאני שואל את עצמי מה הדבר שהכי הייתי רוצה התשובה שלי היא "מצבה פשוטה ולבנה". אני חי בסביבה שלא כל כך מבינה המה פירוש "אדם עם קשיי הסתגלות" או אפילו חולה נפש..(ולא שבהכרח יש קשר בין השניים..) אני לא יכול להסביר לסביבה שלי ואפילו לא לעצמי מה קורה איתי למה אפשר לצפות ממני , אני רק יכול לחזור על מה שאמרתי.. לשבת ולחיות על חשבון הזולת זה פתרון רע לכל אדם.. אני רוצה לתרום אבל רוצה גם לא להתאשפז בצפת בעוד חודש או לעמוד כמו לפני כמה חודשים עם חודשים עם חבל על הצוואר על ענף של עץ הדולב שליד הבית שלי. למה זה כל כך מסובך ורחוק?