טרור אתם כאלה חכמים מאיפה כל החכמה?

doron162

New member
טרור אתם כאלה חכמים מאיפה כל החכמה?

ברית טרור המצחיקים שלחו לפורום לשנו מישהו כדי לעצבן אותנו או לנסות לםפחות לרגל מה שכמובן לא הצליח לעשות.. במקום זאת הוא התחיל לרדת על המנהלים שלנו.. וכמובן אנו החזרנו לו.. אם אתם רוצים טרור תפרסמו את מה שענינו לו.. כדי שתהנו ותבינו שאתם טיפשים אם זה מה שאתם עושים... לאיפה הגעתם טרור אה?!?!? לאיפה??? לנסות ולרדת על מנהליים של ברית לא יאומן.. הברית הגדולה טרור.. (הודעה זאת נכתבה על מנת לעצבן בוודאות את ברית טרור וגם להחזיר על מה שעשתה לברית AIS בפורום הראשי של גינדיס.. והכל ממה שנכתב לעיל' אמיתי..)
 

thesharkman

New member
אה?

זאת שעת השעמום שלך? אתה מדבר עלינו ? מה עם המרגל שלכם שמתרוצץ בפורום של טרור? ואל תגיד לי אין כזה כי יוסף משום מה מצטט לאנשים מהפורום את מה שהולך בפורום
 

doron162

New member
לא בדיוק השיעמום אלא להעביר מידע..

שמע קודם תגלו מי המרגל אח"כ נדבר... דבר שני.. אולי יש אצלכם מרגל לשנו ואולי לא לפחות הוא לא מקלל.. חח..
 
תערוך את החתימה הגזענית שלך

אל תשכח שיעקב ועשב היו אחים.. אני לא אומר לך לאהוב אותם.. פשוט תיהיה נטרלי וזהו
 

vagz

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif חבר טרור שמגיב

לא יהיה יותר חבר טרור קחו בחשבון הדיון הזה בכלל לא יהיה ארוך...
 

cohenman

New member
אני במלא לא חבר טרור יותר :)

AIS , הבדיחה הכי גדולה שהיתה אי פעם אני לא חושב שראיתי במהלך הזמן שלי במשחק, ברית שהתנהלה בצורה כל כך מחפירה, וכל כך עלובה כמוכם ידידי ! שיחקתם אותה, אתם הטובים ביותר
 

beladon

New member
אתה צודק!

הניהול לא משהו, אבל עם כל זה הם פתחו לטרור את התח... המדינות של טרור הולכות ונעלמות מהעשיריה. אני יכל להבין את התסכול שלך, אתה יכל להשמיץ אותם כמה שתרצה אבל עם עובדות קשה להתוכח, נשאר לך בכלל משהוא מהמדינה?
 

doron162

New member
מה גל?? אתה פוחד שיגלו??

ששלחת אלינו לפורום איזה אחד שיודע אלק לקלל ולעצבן כדי ישרגיז אותי ואת תומר?? כי הוא הצליח אבל חטף בראש.. אז באמת עדיף שחברי טרור לא יענו פה.. ומי שמעליי.. אם התנהלנו בצורה כל כך מחפירה איך זה שהורדנו לכם עוצמות גדולות במיוחד אה?!?
 

cohenman

New member
בור :)

העוצמות ה"אדירות" שהורדתם לטרור זה רק חברי עשירה, מה לעשות, אנחנו שם ואתם לא להפך זה מראה שאין לכם אפשרות לעשות שום תקיפה אחרת מי שבעשיריה לקח את זה בחשבון , ואין לנו שום בעיה שתמשיכו לתקוף, מי שרוצה להתגונן מזה מצליח כבר הכנו לנו נשקים שיצליחו להתמודד איתכם .. (לא כזה מסובך) בקיצור אתם עלובים, אני מניח שאת התקיפות מבצעים 5-6 איש עם הרבה מדינות , מדינות שנפתחות ותוקפות עם קבלת קצת כח ידידי, ראיתי דברים כאלה אל תנסה לעבוד עלי ואני לא אגיב יותר בנושא הזה, לא אבזבז את הזמן עליכם
 

doron162

New member
חה.. משתגיד אלק ראית..

ממש ראית!! חהחהחחההה... ראית אותך יורד בכח.. ואלק אתם אורמ שעוד לנו יש כפולות??!?!?!?!?!? לנו?!?!?! אין לך בושה ואתה עוד מדבר שלנו יש כפולות?!?! שלא נתחיל לדבר על הכפולות שלכם!!! לפחות אנחנו מתקיפים רק 5=6 איש אבל לפחות כל אחד עם המדינה שלו ולא כפולה הוא בנה או מדינה שחבר שלו הביא... אהמ אהמ.. ואלק אתם יודעים ולהתגונן.. ודרך אגב.. אל תתלהב יותר מידי כל מי שבעשירייה נמצא שם רק אבל רק בגלל המטוסי ביון.. בלי המטוסי ביון לא יהה מכטע אף מדינה מטררו שהייתה בכלל מתקרבת לעשירייה.. אז נראה אותך מדבר..
 

thesharkman

New member
מצטער להגיד לך אבל

אין ממש הרבה דרכים להשיג במשחק הזה כסף חוץ מביון או אזרחים
 

doron162

New member
זה בהחלט נכון..

אבל תחשוב שכל מי שבעשירייה בכח של יותר מטריליון אחד בעצם הגיע לכח הזה רק אבל רק ממטוסי ביון ולא משום דבר אחר... וזה בעצם עושה את המשחק למעפן..
 

lidor500

New member
די חאלס!

עידן כבר צודק מה אתם מתלהבים שאתם מורידים אותו בכח! די חרשתם! מה אין לכם מטרות אחרות חוץ מהמדינה של עידן?!
 

shaoran li

New member
זה מוכיך שאיס עלובה

שתימצא לעצמה מטרה אם עוצמה שיהי כיף וקשה להפיל אותה מדינות מעפנות שרק מטוסי ביון יהיו הכלי נשק שלהכי תמדינות האלה כמה ג'וקרים יפילו אותה ניראה אותכם תוקפים אחת אם צבא מרשים ומפילים אותה ניראה אותכםברית איס שחותפת תקפות מטרור ובטח גם אתה לא תום?
 

DaRKzLORD

New member
שלום גם לך

אם יש לך בעיות אני מזמין אותך לתקוף את AIS או לעזור לAIS בוא נראה אותך במלחמה כזאת וכרגיל אם נועם לא משתיק אותך אז שתום יגיב פה חופשי להודעה שלך
 
למעלה