טעם של פעם................

סנדי32

New member
טעם של פעם................../images/Emo94.gif

פעם אהבתי לראות את: "בית קטן בערבה"
"האיים האבודים" בחופש עם שוקו ולחמניה בבוקר..... היה אז..(טעם טוב) נישבעת שאני מתגעגעת לימים ההם.......... ו-"קישקשתא" ו-"פינוקיו" ו-"שלוש ארבע חמש וחצי" ו-"הלב" שזה מרקו רוסי
ו-"הבית של פיסטוק"
ו-"שכונת חיים" אם אתם זוכרים עוד תוסיפו לרשימה כדיי ניזכר בייחד בימים הטובים יוווווווו ואת "נילס כמעט שכחתי" עדיין אין לי חתימההההההההה
 

ליפטומן

New member
אני נורא אהבתי את..

הקרוסלה, הצריף של תמרי הנגר, ריץ´-רץ´ ורגע עם דודלי.
 
ולא לשכוח את...

מינהרת הזמן קו אונידין האחים פולדרק החבובות האיש השווה מיליונים וונדר וומן (באתי בגלל העלילה - נשארתי בגלל החזה) ומשלנו: ניקוי ראש זה הסוד שלי (נכון שאני יפה...) סדרת שבלול ומשחקי מכבי ת"א בגביע אירופה (איפה הימים שהרחובות היו ריקים...)
 
עוד משלנו :

ריצ´-רץ.... הקרוסלה מסתובבת.... דנידין דובי דובי דוברמן דלת הקסמים רגע ודודלי (לא לוקחים מפתח של חביתוש בלי רשות של רגע ודודלי!!!) גד וגל (שישי בצוהריים)
 

ק-ס-ו-מ-ה

New member
הדקלום הידוע.......

זה לא יפה ולא נעים וככה לא עושים בכלל אם לא ידעת לא שמעת אז תשאל!!!! (מתוך רגע עם דודלי) עד היום מדקלמת לבנות שלי.........חחחחחחחחחח
 
מוקי הכלב של דנה אבד....

מי שמצא נא להודיע מיד. **** גרוטיאדה גרוטיאדה יופי של משחק צ´יק צ´יק בומצ´יק צ´יק צ´יק בומצ´יק צ´יק צ´יק בומצ´יק טראח **** לי חבר קוראים לו דודלי הוא נחמד מאוד מאוד לי בחנות של הפתעות הוא ממציא לי המצאות... **** לפחות משהו גורם לי לחייך הליל הזה....
 

נעמי 1

New member
ו...

ההגדה לבית פורסייט ו... פתוח... קרובים קרובים אני קלאודיוס וברדיו...עוד לפני שהייתה לנו טלוויזיה...היתה סדרת מתח מדהימה... שכולנו חיכנו לנו במתח רב משבוע לשבוע... פול טמפל. ומשפחת שמחון עם שמואל רודנסקי ז"ל - במבטא הכבד שלו...ששאל תמיד "נאווה בבית"? נעמי
 

1אפרוחית

New member
וטלפלא, אבל הכי הכי

על גדת הנחל חיים ביחד אוגר ועכברוש צפרדע ירוקת הראש ו...צב
 
פנטה,,,,

שיחקתם חבל?? מחבואים?? תופסת?? רופא וחולה???? אבא ואמא??? מורה ותלמיד?? אתה רואה,,,,,,אנחנו מאותו דור,,,
 

מיקו 42

New member
משימה בלתי אפשרית

שחכתם אבל הייתה סדרה כזאת ואיירונסייד?
 

אפרסק 28

New member
הסדרות האהובות

אמרתם כמעט הכל...... וחשבתי שאני היתי מכור לטלויזיה....... חחחחחחחחחחחחח 6-8 שעות ביום על סדרות שאני זוכר עד היום
 
ו....

קוז´אק - who loves you baby סטרסקי והאץ´ בלוז לכחולי המדים קנון קולומבו מק´מילן ואשתו המלאכיות של צ´רלי מניקס ברטה קווינסי ספינת האהבה
 

giulietta

New member
בלוז לכחולי המדים???../images/Emo4.gif

עשר שנים אחורה זה לא נוסטלגיה....
לעומת זאת, פולדארק וקו אונידין אחריה זכורות לי כסדרות מופת.
 
ג´ול מתוקתי....

במדינת ישראל מה שהיה לפני שתי דקות זה נוסטלגיה.... זאת מדינה שברגע שיוצא עיתון הבוקר לחנויות... הוא כבר לא אקטואלי.... נוסטלגיה במדינתנו, זה דבר יחסי... חחחחחחח מישהו זוכר שהיה גם ציפיטפוט ובזיק ויו יו
 
והיו גם....

היו היה אולק האיש הירוק הכל נשאר במשפחה ילדים בעולם ספינת האהבה רודה בנסון (עכשיו שידורים חוזרים) אדונים ומשרתים
 
למעלה