טעם של פעם................../images/Emo94.gif
פעם אהבתי לראות את: "בית קטן בערבה"
"האיים האבודים" בחופש עם שוקו ולחמניה בבוקר..... היה אז..(טעם טוב) נישבעת שאני מתגעגעת לימים ההם.......... ו-"קישקשתא" ו-"פינוקיו" ו-"שלוש ארבע חמש וחצי" ו-"הלב" שזה מרקו רוסי
ו-"הבית של פיסטוק"
ו-"שכונת חיים" אם אתם זוכרים עוד תוסיפו לרשימה כדיי ניזכר בייחד בימים הטובים יוווווווו ואת "נילס כמעט שכחתי" עדיין אין לי חתימההההההההה
פעם אהבתי לראות את: "בית קטן בערבה"