אני לא חושבת שעשית טעות גדולה
וגם לא טעות קטנה. התחלת עם מישהי בדרך שאתה מסוגל להתחיל בה עם בנות. אם היא מעוניינת בך, אז היא תחזיר לך תשובה כן, ואם היא לא מעוניינת בך אז היא תגיד שהיא תפוסה או לא בנימוס או כל סיבה אחרת. אני חושבת שמותר לנו להתחיל עם הצד השני בדרך שנוחה לנו ושאנו מרגישים בדרך הזאת הכי נוחה, עדיף מאשר פגישה פנים מול פנים כשאנו לא יכולים לדבר עם הצד השני כי אנו מתרגשים והמילים יוצאות לנו מבולבלות בגלל זה.