טלקינזיס

Miss Dream

New member
טלקינזיס ../images/Emo53.gif

שלום לכולם!!
אהמ.. רציתי לדעת אם יש כאן מישהו בפורום שמתאמן על טלקינזיס? ואם כן, אז באיזה שיטות אתם משתמשים? כאילו, איך אתם מדמיינים את השדה מגנטי וכמה זמן אתם כבר מתאמנים?
תודה לכל מי שיענה...
 

jbu

New member
אני לא מזמן היתחלתי לעסוק בזה

למען האמת זה יצא לי בטעות חשבתי שזה רוח אבל איכשהוא גליתי שזה אני ואני עכשיו שולט בזה. אני פשוט מרגיש את האנרגיות של החפץ ואז אני מזיז אותו עם המחשבה. יש על זה מאמר.
 

Miss Dream

New member
אני יודעת... קראתי אותו

הממ... בטח יש לך כישרון טבעי..כיף לך
 

jbu

New member
ממש לא

אני בקושי מצליח להזיז רק חוטי חשמל, אולי תנסי להתחיל עם זה . לפני שאת מתאמנת תעשי מדיטציה זה עוזר אבל כדי גם לדעת איך להרגיש אנרגיות.
 

Miss Dream

New member
אבל...../images/Emo39.gif

אני לא מצליחה לדמיין את הכדור האנרגיה! איך אתה מדמיין אותו? בבקשה תענה לי זה נורא חשוב. אני יודעת שאני צריכה לדמיין אותו איך שבא לי אבל אני לא מצליחה! ניסיתי לדמיין שיוצאים לי כאלה זרמים מהידיים- לא עבד. ניסיתי לדמיין שדה מגנטי ורוד מסביב לידיים והחפץ- לא עבד. ניסיתי הכל!! שום דבר לא עובד...
בבקשה תן לי כמה טיפים... תודה מראש.
 

jbu

New member
כושר הדמיון שלי לא ממש טוב אבל

כושר הדמיון שלי לא ממש טוב אבל אני מתקדם, לכן כמו עיוור אני משתמש ביכולת אחרת שיש לי:הרגשה. בעזרת מדיטציות מסוימות (אני מתכוון לכתוב על זה מאמר עוד כמה שבועות) למדיתי להרגיש אנרגיה ולגבי שדה מגנטי זה לא נכון אחרת לא היה בעיה להוכיח את זה וגם שאלתי כמה סטודנטים לפיזיקה על היווצרות שדה אלקטרו מגנטי ושדה מגנטי ,ואני לא יתחיל לספר על זה עכשיו. נחזור לכדור אנרגיה מכיוון שאני לא יכול לדמין מי יודע טוה בעינים פקוחות אני משתמש (בנוסף להרגשה) בעוד כמה דברים כמו למשל אני לא הפסקתי לראות אנרגיות אני שנאתי את זה שהייתי ילד כי חשבתי שיש לי בעיה בעינים ועכשים אני רוצא לשפר את זה. אני יתן לך מדיטציה ממש טובה שתעזור לכם בקרקועה ושליחת אנרגיה במאמר שאני מקווה שיפורסם פו בקרוב. יש כול מיני שיטות לזה אבל אני בנוסף לדברים שאמרתי התחלתי עם השיטה של לשפשף את היידים ואז לקרב אותם לאט ובלי שימוש בהרבה כוח עד שמרגישים את הכדור, מומלץ לשפשף את היידים בתנועות כמו שאנחנו עושים כאשר קר לנו בכול היד ואנחנו מנסים לחממם גם את כף היד אני מצרף קישור לאתר שיסביר על זה,באתר יש הרבה טעיות שיצליחו להפר את שלוות רוחי (אבל אני לא כועס),אז פשוט תיזהרי ממנו. ועוד משהוא הסיבה שאני הדגשתי את מה שהדגשתי מכיוון שאני מכיר הרבה מתחלים שמצפים שהכדור אנרגיה שלהם יזהר ויהיה ממש חזק רז תצפי למשהוא חלש (לפחות כך לא תתאכזבי) אם יהיו לך עוד שאליות בנושא את מוזמנת לשאול (אחרי אימון ממושך כמובן). אור ואהבה jbu.
 

jbu

New member
אני לא מדמיין שדה מגנטי משום

שטליקניסיס עובד כל ידי הזזת חפץ במישור האסטרלי ומכיוון שהמידורים מנסים להגיעה לאיזון כול הזמן ואכול מה שאת משנה במישור האסטרלי נגלה במישור הפיזי אז את מזיזה את האנרגיות של החפץ ואז הוא גם זז במישור הפיזי.
 

Miss Dream

New member
תודה!!! ../images/Emo140.gif

וואו תודה על העזרה!! אממ... עכשיו אני אנסה לעבוד על זה
עזרת לי המון!!!
 

jbu

New member
בבקשה!!!

שמחתי לעזור, ותיזכרי להתמיד גם כשזה קשה!
 
למעלה