כושר הדמיון שלי לא ממש טוב אבל
כושר הדמיון שלי לא ממש טוב אבל אני מתקדם, לכן כמו עיוור אני משתמש ביכולת אחרת שיש לי:הרגשה. בעזרת מדיטציות מסוימות (אני מתכוון לכתוב על זה מאמר עוד כמה שבועות) למדיתי להרגיש אנרגיה ולגבי שדה מגנטי זה לא נכון אחרת לא היה בעיה להוכיח את זה וגם שאלתי כמה סטודנטים לפיזיקה על היווצרות שדה אלקטרו מגנטי ושדה מגנטי ,ואני לא יתחיל לספר על זה עכשיו. נחזור לכדור אנרגיה מכיוון שאני לא יכול לדמין מי יודע טוה בעינים פקוחות אני משתמש (בנוסף להרגשה) בעוד כמה דברים כמו למשל אני לא הפסקתי לראות אנרגיות אני שנאתי את זה שהייתי ילד כי חשבתי שיש לי בעיה בעינים ועכשים אני רוצא לשפר את זה. אני יתן לך מדיטציה ממש טובה שתעזור לכם בקרקועה ושליחת אנרגיה במאמר שאני מקווה שיפורסם פו בקרוב. יש כול מיני שיטות לזה אבל אני בנוסף לדברים שאמרתי התחלתי עם השיטה של לשפשף את היידים ואז לקרב אותם לאט ובלי שימוש בהרבה כוח עד שמרגישים את הכדור, מומלץ לשפשף את היידים בתנועות כמו שאנחנו עושים כאשר קר לנו בכול היד ואנחנו מנסים לחממם גם את כף היד אני מצרף קישור לאתר שיסביר על זה,באתר יש הרבה טעיות שיצליחו להפר את שלוות רוחי (אבל אני לא כועס),אז פשוט תיזהרי ממנו. ועוד משהוא הסיבה שאני הדגשתי את מה שהדגשתי מכיוון שאני מכיר הרבה מתחלים שמצפים שהכדור אנרגיה שלהם יזהר ויהיה ממש חזק רז תצפי למשהוא חלש (לפחות כך לא תתאכזבי) אם יהיו לך עוד שאליות בנושא את מוזמנת לשאול (אחרי אימון ממושך כמובן). אור ואהבה jbu.