טלכו זה לא אריק

השורד

New member
יפה, תארת במדויק את טומי כששי צעק עליו!

תרגיל לקוראים: קראו את המשפט "בקשר להורדת המכנסיים..." רק תחליפו "טלכו" ב"טומי", ותחשבו על הסיטואציה ששי צעק על טומי וטומי התקפל במועצת השבט והצביע לחנוך. מתאים בול. וטלכו עשה מה שהוא צריך לעשות כדי להתקדם, אז הפעם זה היה להוריד מכנסיים ולהתרפס בפני האגו הגדול של ליאורה. סו וואט. כנראה שזה מה שחשוב לליאורה
להגיד לה "ליאורה את גדולה.." ואז היא תדיח מישהו אחר. עובדה שהוא לא הודח בסוף. נ.ב. שמשון ויובב זו המצאה של שי.
 

יפעת142

New member
שמים לך מראה מול הפנים, ואתה נבהל, אה ?

מה אתה קופץ ? את טומי רצו להדיח 200 פעם ולא הצליחו. הוא לא בכה ולא יבב. ולא רץ לכולם להתחנף. טלכו רק הרגיש שמישהוא חושב להדיח אותו, בפעם הראשונה, ישר עשה פיפי במכנסיים. מה קרה ? זה שורד אחרון זה ? למה "האסטרטג" הגדול לא חשב על "אסטרטגית הפיפי במכנסיים ?" אוי, אוי. אוי....
 

yellow38

New member
טלכו הכי חזק מבחינה נפשית

אפשר לראות את השלווה שלו ועובדה שהוא ידע לצאת ממצבים קשים. טלכו הכי ראוי להיות השורד האחרון. הרבה יותר מכול אחד אחר.
 

Matsman

New member
לחלוטין. במשימת הוידאו הוא היה גיבור

איך שנתן לכולם לשבור לו ולפסול אותו בשלוות נפש מופלאה, ועוד הוסיף נשיקות לכולם. אפשר להשוות את זה לזעם המתפרץ של שי ? הבדל של שמיים וארץ.
 

אאא109

New member
עאלק פיפי במכנסיים

אני חושב שהוא עשה טעות בזה שהוריד את המכנסיים...כי היא רק שאלה אותו מה הוא מוכן לעשות בשביל להיות ברביעייה האחרונה... אבל בכל מקרה הוא ועוד איך אסטרטג גדול,הציל את שי כמו גדול ושי עדיין חייב לו על זה הוא לא יכול להדיח אותו בגלל שהוא מבין מי הציל אותו יודע מה אם לא היה שי אז טלכו יכל לחכות עם פירוק ברית הארביעייה ולפרק אותם קרוב לגמר. אבל טלכו למרות האסטרטגיה החליט ללכת עם בן הברית,רק שהוא לא ידע שבן הברית שלו הוא בן אדם הפכפך ולכן במקום שיהיה טומי מודח וגם ליאורה מודחת שי החליט בדיוק אחרת... טלכו עשה את מה שהוא היה צריך וגם בזכות זה הגיע לגמר.
 

השורד

New member
אתה מתבאס כי הבאתי לך בהפוכה

עם הסיפור על טומי ושי שהולבש על הדברים שאמרת
פגעתי בול, אין מה לעשות. פיפי במכנסיים עושים ילדים, וילדים גם מחכים שה"מבוגרים" יבואו להציל אותם כשהם בסכנה. כמו טומי שבמקום לשכנע, ליזום מהלך, רק חיכה שיבואו אליו ויגידו לו למי להצביע כשהוא הפסיד חסינויות. למזלו היה שם מבוגר אחראי בשם שי שהציל אותו. (הכל דימוים. טומי אחלה בחור, אבל הישרדות הוא לא יודע לשחק) טלכו לא מחכה, הוא פועל להגנתו. גם אם זה אומר לרדת לרמה הנמוכה של ליאורה. הוא דווקא ניסה לפנות לאינטלקט של טומי, אבל טומי בשלו עם הגישה הנאיבית של טוב ורע.
 

Matsman

New member
אחלה של אגדה בנית

שורות מלאות בדיבורים כמו חול ואין מה לאכול, ובסוף נתת את העובדה היחידה בכל ההודעה שלך, לגבי הנצחונות של טומי. אחלה, תהיה בריא ובהצלחה בקפוארה.
 

shaked2010

New member
לא הבנתי מה אמרתה..

אתה לא ממש יודע לבטא את עצמך כשאתה לא מסכים עם מישהו וזה קרה נראלי גם איתי.. וזה סתם ממש מציק לי כשאני רואה את זה אז הייתי חייבת להגיד משהו.. לא הייתה לי כוונה לריב "ספאם פה"?
 

השורד

New member
גם אנגלנדר הביא אותו דבר

- ובקלות טומי היה יכול להיות מודח במקומו. אם טומי היה מגיע לשבט קראו אחרי הערבוב, ואנגלנדר לשבט השני - טומי היה מודח במקומו. עניין של מזל. ולהגיד שטומי ניתח את מניעי ההתנהגות וטיפל... נו באמת, אפילו טומי בעצמו היה צוחק למקרא הדברים שלך.
 

יפעת142

New member
לוחם באומנויות לחימה יסביר לך את זה

טומי הוא מאסטר בקפואירה. אני מציעה לך לקבל כמה שיעורים מטומי. יש לו עשרות תלמידים, בני נוער שהוא מחנך ומדריך. כשתבין את הרוח ( spirit) תוכל להבין את טומי. עד אז אני מציעה לך תן לו כבוד גדול.
 
אז את אומרת

לטומי יש רוח סודית, וזו הסיבה שאף אחד לא מבין אותו? מה אני אגיד לך, השתכנעתי, מדובר בשחקן גדול.
 

Matsman

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo194.gifכולם מצביעים לטומי האסטרטג!

ומי שלא מבין מה האסטרטגיה הסודית- שילמד קפואירה, ועדיף מטומי! אוס!
 

השורד

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אני רץ לעשות תואר בקפואירה ../images/Emo194.gif

 

יפעת142

New member
לטומי יש את האינטלגנציה הרגשית הכי מפותחת.

מהאיחוד, לקראת כל מועצה, כבר לפני ההדחה של אנגלנדר, טומי היה על השיפוד . כולם היו בטוחים שהוא המודח הבא. כשהם הגיעו לשישיה טומי היה בקבר...עם קביים, שתי זריקות בתחת וכאבי תופת בקרסול. השאלה הכי גדולה בהישרדות הפיליפינים היא איך השועלים הזקנים חנוך/ זיו/ ליאורה/ טלכו/ שי איפשרו לטומי האריה הצעיר להישאר בלהקה ולזנב בהם עד הגמר. התשובה היא פסיכולוגיה. הבנת נפש האדם מחד, וחוסר באגו מאידך. חוכמה שבאה מהבטן. הוא הבין את הפסיכולוגיה האישיותית של הרצון לשליטה ואתה והנרווים הקצרים של שי. הוא שידר יחס של כיבוד אב/ אם אל הלב האימאי של ליאורה. הוא ידע להתמודד מול האינטלקט של טלכו והראה לו שיש עוד צעיר אינטלגנטי בשבט . עכשיו ניתן להבין איך טומי פעל. כולם מדברים על איך מנצחים בתחמנות, בשקרים, וקוראים לזה בטעות "אסטרטגיה", תסתכלו על טומי ותראו שאפשר גם בדרך אחרת. "אסטרטגית הפסיכולוגיה".הבנת המניעים של כללללל המתחרים שלו וטיפול נקודתי ופסיכולוגי נכון ויעיל. זה בלבד עושה אותו השורד האחרון הכי ראוי בהישרדות הפיליפינים. בדרך, אה, כדי להיות בטוח, הוא זכה בכמה חסינויות/ פרסים צמידים...
 

השורד

New member
../images/Emo6.gif ד"ר אלתגר, מומחה לפסיכולוגיה

אין לי מילים. פרופגנדה מלאת סילופים ופרשנויות הזויות. אפילו טומי יצחק כשהוא יקרא את זה.
 

Matsman

New member
עזוב, גם בלי להתעמק, אפילו טומי

לעולם לא היה מכנה את עצמו אריה, ואת עבדאן גיסנו שועל. טומי הוא וואחד שועל שהדיח את עבדאן גיסנו, אבל לא יותר מזה. הוא לא יותר מזנב לאריות שהזדנב לרביעיה האחרונה, וצפוי לדעתי למצוא את עצמו מחוץ לשלישיה הראשונה.
 
למעלה