טלכו זה לא אריק

אאא109

New member
אז מה?

אז טלכו עשה שטות. הוא עדיין היה בעל אסטרטגיה ושליטה במשחק בלא מעט שלבים. והשטות הקטנה הזו לא תיקח ממנו את כל מה שהוא עשה עד עכשיו. שחקן מעולה וכל המעליזים הם כנראה בעלי מניעים בגלל שאין להם טיעוני חדשים אף פעם אלא ואתם טעונים מטופשים שהופרחו כל פעם מחדש.
 

יפעת142

New member
אנחנו מדברים על השורד האחרון !!!

מה אתם מבלבלים את המוח על משחק ואסטרטגיה. אנחנו מדברים על השורד האחרון ! השורד האחרון !!! טיפת לחץ והמועמד עושה פיפי במכנסיים . מה זה ? אז מה אם הוא היה עלוקה ? השורד האחרון הוא העלוקה של השבט ? זה לא כוכב נולד, זה לא האח הגדול, זה לא מפרץ האהבה. ראבאק (כדברי ליעד), זה הישרדות !!! הישרדות !!! צאו מזה כבר.
 

אאא109

New member
אני בכלל לא אוהב האח הגדול ומפרץ האהבה

אתה יודע למה? כי כולם שם הם פיצי מיצי של ערכים למרות שהם באו לשחק משחק מלוכלך ובוידווים הם מלכלכים אחד על השני...מה גם שבהאחד הגדול חל חוק איסור על בריתות אסור להם לדבר אחד עם השני על להדיח בכלל. המשחק הזה שנקרא "הישרדות" בכלל לא בא לשקף לי מי השורד האחרון במציאות,אי רואה בו מי מסוגל להתחבר לאנשים בתנאים קשים של רעב ויוצר דרך כך בריתות ושליטה בתוך השבט. שים לב שלא מעט שלבים על טלכו בכלל לא חשבו בתור אסטרטג הוא היה מוכן לגלות את הברית האמיתית שלו רק כשידע שהוא יכול להפוך את הברית שלו לברית החזקה. הברית שלו הפכה ל4-2 לכן לא היה אכפת לו מה חושבים עליו,אני חושב שטומי היה צוחק למראה מה שאתה כותב כי הוא יודע בעצמו שבמשחק הזה טלכו שיחק אדיר. הפעיל את השבט חברתית וגרם להם לחשוב שהוא על תקן איזה ליצן,שים לב שעד הוא הדיח את אוהד הברית שלו עדיין חשבה שהוא איתם תראה את אוהד שואל אותו בפאתטיות "מה עושים?" ואז תבין מה זה שליטה בשבט. הבעיה היחידה של טלכו היא שהוא בחר בן ברית שהוא שי שהבחור פשוט מרוב שהוא חולה שליטה (אסטרטג טוב אבל חולה שליטה)מחליט להדחה שתי בנות שאחת מהם אן הייתה מגיעה לגמר הייתה כנראה בלי קול אחד אפילו (עדיף הדס כי אוהד כן היה מצביע לליעד).
 

Matsman

New member
מסכים ומוסיף

בהדחה של ליעד- לאחר שטלכו הבין סופית עם מי יש לו העסק- הוא הבין שזה יכול לשחק לטובתו, ולכן חבל לבזבז אנרגיות מיותרות. שי עשה בשביל טלכו את העבודה שזיגזג כמו שזיגזג, והוא מתמודד נוח להגיע איתו לגמר.
 

השורד

New member
בדיוק, זו הישרדות!! לא Eco Challenge

ולא "מי הביא יותר אוכל למחנה" ו"מי חזק פיזית". בשביל זה יש את Eco Challenge או תחרות הרמת משקולות, אתה תאהב את זה. שם ההתמודדות היא חד מימדית. שם טומי מועמד אידיאלי לזכיה.
 

yellow38

New member
זה שהוא לא הצטיין במשימות ולא חזק פיזית

זה ממש לא אומר שהוא לא שורד טוב הוא מבין בצמחים ובזכות זה גילה את הבנטטות, הוא הבעיר אש, הוא פתח קוקוסים ובאופן כללי אני בטוח שהוא מתמצא בטבע יותר מכול אחד אחר מהמתמודדים.
 

idanoosh17

New member
אריק שם את טלכו בכיס הקטן....

אריק פועל בשכל לעומת טלכו שכבר כולם גילו ויודעים שהוא שקרן. אם הפורמ היה כמו הפורמ האמריקאי- היו מצביעים לאריק על האי בלי שיודעים שהוא שיקר לכולם. בפורמט הישראלי הצביעו לאריק רק כי ההצבעה הייתה בארץ אחרי כל הצפייה בעונה והמושבעים עיכלו והבינו את הגאונות של הבן אדם שהצליח להערים על כולם. לעומת זאת, בפורמט האמריקאי- לא היו מצביעים לטלכו כי כבר כולם על האי יודעים שהוא שקרן.
 

MIIKLE

New member
באמת מאיפה לך?

עוד לא שמעת את החלטת המושבעים מאיפה אתה יודע?
 

idanoosh17

New member
מאיפה לי מה?

שהם יודעים שטלכו שקרן? ממועצות השבט האחרונות.. מהפרקים האחרונים שכולם כבר איבדו אמון בטלכו... לא אמרתי שיש או אין סיכוי שהוא יינצח. בסך הכל הצגתי את ההבדל- שעל האי המתמודדים לא ידעו שאריק שיקר ועל האי בפיליפינים כבר כולם יודעים שטלכו שקרן.
 

MIIKLE

New member
ואריק לא קלטו שהוא שקרן../images/Emo6.gif

היה קצת קשה להסתיר את השקרים שלו אחרי הסכין באורך מטר שתקע לאיתי.
 

השורד

New member
והתוכן

מצד אחד אתה אומר שלא יצביעו לטלכו היא יודעים שהוא שיקר מצד שני אתה אומר שהצביעו לאריק כי העריכו את השקרים שלו
 

idanoosh17

New member
אני לא אמרתי שכן או לא יצביעו לטלכו

אני אומר שאת השקרים של אריק לא גילו על האי ורק ההצבעה בפורמט הישראלי של אחרי הצפייה בעונה נתנה לו את הניצחון כי הצופים עיכלו ולמדו והבינו את הגאונות. מצד שני אני אומר שאת טלכו כבר זיהו על האי כשקרן סידרתי. לא אמרתי אם יצביעו לו או לא- אין לי שמץ מה יהיה בגמר הזה...
 

נליאו

New member
אני מסכים איתך

טלכו לעומת אריק עשה כמה טעויות במשחק, הוא לא הצליח לשמר על שני חברי ברית מאוד חזקים שלו וזה קרה בגללו. בהדחה של זיו, טלכו לא הצליח להבין מה קורה סביבו, הוא לא ראה שזיו שנוא בקרב חברי השבט ושמתבצע מהלך להדחת זיו, הוא היה כל כך יהיר וזחוח ולכן חשב שכל ההדחות שתכנן יתבצעו כשורה. בהדחה של ליעד, שוב טלכו לא מבין מה קורה סביבו, מתבצעת הדחה מתחת לאף שלו וזה בגלל שהברית שלו ושל ליעד נחשפה(אולי באשמת ההפקה, אולי באשמתו) אבל עדיין טלכו, אסטרטג כה דגול, כמו שהוא מציג את עצמו, צריך לדעת מה קורה מתחת לפני השטח. עוד טעות מאת טלכו "הפקות" היא שהוא עדיין לא הדיח את טומי, מתמודד חזק ואהוב, שכנראה יקבל את רוב הצבעות המושבעים, בניגוד אליו אריק ידע להדיח את החזק, את בן בריתו, איתי, בידיעה שהוא מתמודד אהוב וחזק שיכול לנצח אותו ולהיות השורד האחרון. אני לא טוען שטלכו הוא שחקן גרוע, אבל הוא ביצע טעויות ולכן הוא שחקן פחות טוב מאריק.
 

konito

New member
טלכו הוא כישלון מהדהד - בלתי ראוי לחלוטין

אני ממש מתפלא לקרוא כאן שאנשים תומכים בו. במשימות ידוע לכל איזה אפס הוא היה במחנה כולם יודעים איזה אפס הוא היה הדבר היחידי שחלק טוענים כאן זה שלכאורה הוא אסטרטג אבל ממש לא כך הוא. כל ברית שיצר מוטטו לו. הוא נחשף במערומיו ואף אחד לא מאמין לו יותר. הוא גם לא מהווה כל איום כי אין לו כמעט תומכים במושבעים (אולי זיו וליעד). זיו וליעד - האנשים איתם הלך כבר מזמן לא במשחק. למכור שקרים לכולם שהתגלו תוך דקה זה לא אסטרטגיה!
 

אאא109

New member
שטויות

עובדה שלטלכו עוד יש ברית עם שי. טלכו נחשף רק בגלל ששי שמחשיב את עצמו לשולט במשחק היה צריך הגנה. ובגלל זה טלכו היה צריך להפעיל את עצמו ולגרום להדחת שניים מהברית השנייה אך ורק כדי להגן על בן ברית בסכנה וזה לא היה הוא. דבר שני הקשר ההדוק שלו ליעד נחשף בעיקר בגלל הנאום של ריקי שהיה לא פייר בעליל. הקשר עם זיו היה גלוי ואין מה לעשות שטלכו לא יכול לשלוט בזיו אבל הוא כן ידע שעומדים להדיח את זיו (הדס גילתה לו)וניסה לכבות את השריפה אבל השריפה פשוט הייתה גדולה מדי. טלכו לעומת אריק מעונה שעברה אולי נראה חלש ממנו ברוב המשימות אבל זכה לפחות בחסינות אחת מה שאריק בכלל לא. בקשר לעזרה במחנה יכול להיותשהוא באמת לא תורם מספיק אבל תיקן רושם לשורדים לאחר מועצת השבט אני לא זוכר איזו מועצה. בכל מקרה טלכו גאון לא משנה מה אומרים המלעיזים והשונאים שלו.
 
למעלה