טלכו זה לא אריק

יפעת142

New member
עם ישראל מודה לטומי על זה עד היום.

המעשה הכי טוב שטומי עשה בהישרדות ויזכר לדורות, אחרי שזכה בכל החסינויות, טיפס על העצים להביא קוקוסים לשבט, צד כריש להביא אוכל (גם לטלכו הבטלן), ניצח משימות חשיבה, נפצע ברגל וחטף זריקות בתחת, היה להדיח את זיו. עם ישראל מודה לו עד היום על זה. איזה קריאות שמחה פרצו בסלונים של בית ישראל בכל הארץ כשזה קרה...בחברת חשמל הדליקו את האורות בחדרה ובאשקלון והעובדים פרצו בריקודים.סוף סוף יפסיקו לזהות אותם עם זיו. אתה לא מבין, הוא היה השליח של המשיח...
 

מצדה74

New member
טומי לא הדיח את זיו

לטומי היתה הזדמנות להדיח את זיו, אבל הוא השתפן ונבהל מהאיומים של שי, והצטרף להדחת חנוך. אם ליאורה לא היתה נכנסת לתמונה, טומי היה ממשיך לדבר מוילת המושבעים על כמה שזיו בלתי נסבל ושצריך להעיף אותו. טומי בחור מוכשר שזכה במספר רב של משימות, שדרשו כישורים מגוונים - פיזיות, חשיבה, זכרון וכו', אבל אסטרטג הוא לא. הוא לא יודע להניע אנשים. צריך להכיר בעובדות לאשורן.
 

יפעת142

New member
אסטרטגיה ? אולי טקטיקה של חנווני שכונתי.

אוהבים להגיד את המילה א-ס-ט-ר-ט-ג-י-ה, אולי תסבירו לעצמכם מה זה אסטרטגיה ? לכו לקרוא את קלוזוויץ על אסטרטגיה צבאית., לכו לקרוא על אסטרטגיה עיסקית. לכו לקרוא על מכירות אסטרטגיות. עד אז אנא תפסיקו למכור לנו איטריות ישנות של כל מיני וחוכמולוגים. כל "האסטרטגים" של הישרדות מתנהגים אולי כמו חנוונים קטנים בשכונה. כל יום מתחמנים, מרמים בקטנה, משקרים, מוכרים סחורה משומשת וכו' וכו'. אחד המרכיבים באסטרטגיה הוא ערכים המובילים להשגת המטרה. איזה ערכים ראיתם אצל טלכו ?? איזה יתרונות יחסיים לאורך זמן ראיתם אצל שי ? לעומת אלו, תסתכלו על טומי ותבינו מה זה אסטרטגיה !!! המטרה הוגדרה ( גמר הישרדות הפיליפינים ) ערכים ברורים ורצופים לאורך זמן ( הגינות. אומץ. חברות. נחישות, תחושת השבט וכו') . שימוש מושלם ביתרונות יחסיים ( יכולות פיזיות ומנטליות אדירות.יכולות מצוינות של עבודה בקבוצה)..הבנת המתחרים ( לימוד מניעי ההפעלה של התחרות העיקרית, יצר הכיבוד של שי, תחושת האימהות של ליאורה, הפעלת האינטלקט אצל טלכו). אם הבנתם את זה, תחליפו דיסקט !!!
 

אאא109

New member
אבל זה ברור שיש הבדל

אתה לא יכול להשוות אסטרטגיה של צבא לאסטרטגיה של המשחק "הישרדות" כי זה לא סוג שונה של פעילות ובטח לא אותו סוג של מחיר (פה מנסים להגיע לגמר ולקחת את המיליון,הצבא נועד להגנה על הארץ וכל אסטרטגיה לא נכונה עלולה להוביל למוות של אזרחים או של חיילים). אז כן יש אסטרטגיה של הישרדות שהיא למשל מה שטלכו עושה. ותאמין לי שהאסטרטגיה של טלכו הובילה אותו טוב מאוד עד עכשיו. שים לב שאולי טומי נחמד עם כולם אבל טלכו מנסה להראות נוח לכולם,כולם רוצים אותו בגמר גם כי הם חושבים שהאסטרטגיה שלו גרועה או בגלל שהם חושבים שהוא נגרר. וגם הם חושבים שהוא סוג של חנון לא חזק בכלל וסתם קול צף. הוא משתמש בקיצור בסטיגמות ששמו עליו כדי שבזמן שהם חושבים עליו בצורת סטיגמות הם לא יכולים להריח את זה שמתחת לפני השטח הוא משקר להם ומתחמן אותם ובעצם הוא מושך בחוטים. השלב היחיד שהוא נחשף בשקריו היה רק בשביל להגן על בן הברית שלו שי. בקיצור טלכו גאון וזהו.
 

יפעת142

New member
שמישהו יגיד לי מה היתה האסטרטגיה של טלכו?

שקרים, תחמנות ובטלנות, רכיכות זה לא אסטרטגיה !!! אם זה מה שיש לא מענין אותי לשמוע. הסבירו לי בבקשה מה היתה "האסטרטגיה" של טלכו ? אם היתה ? ולמה אתם חושבים שקוראים לזה אסטרטגיה.
 

אאא109

New member
...

אז בואי את תגידי לי מה הייתה האסטרטגיה של ליאורה? כאילו שימי לב שטלכו לעומת ליאורה הצליח לפחות שיהיו אנשים שאהבו אותו:זיו לא וויתר עליו,ליעד תמיד הייתה איתו, גם שי צריך אותו לגמר. בקיצור זה אומר שטלכו עושה משהו נכון ואני לא מסכים שאת תבואי ותגידי שהוא "שחקן עלוב" כזה שקר גדול!! מבחינתי.
 
האסטרטגיה של טלכו:

- להידבק לסטיגמה של החנון שהדביקו עליו כדי שיזלזלו בו. - להתחבר לאנשים מכל הסוגים ומכל הגוונים. - למצוא אנשים עם אגו מנופח, להחדיר להם לווריד שהם צריכים להדיח את מי שהוא רוצה להדיח ולגרום לזה להיראות כאילו הם שולטים במשחק. - להרשות לחברי ברית שלך ליפול בהנחה (שהתבררה כנכונה) שאתה יכול לשנות את פני הדברים בכל מצב.
 

מצדה74

New member
תקראי לזה איך שאת רוצה.

במשחק הזה יש צורך לדעת לחבר בין אנשים, לשכנע אנשים, להניע אותם. לתכנן ולבצע מהלכים להדחת מתחרים, ולבצע אותם כהלכה. וגם לשמור על עצמך, כמובן. ליאורה עשתה זאת. טומי לא היה מסוגל להרים חצי מהלך. למעשה האסטרטגיה שלו במשחק נחלקה לשני מישורים – 1. "אם אין לי שרשרת חסינות אני גמור". 2. להיצמד לליאורה. אני לא אומרת שטלכו יותר טוב ממנו, טלכו התגלה כאסטרטג גרוע ביותר, והפינאלה היתה לאחר הדחת ליעד - הוא פשוט התנתק מהמשחק. בבחירה שבין טלכו לטומי ברור שטומי עדיף, אבל זו לא הבחירה שתעמוד בפני חבר המושבעים.
 

אאא109

New member
ליאורה יותר טובה מטלכו?

אותו טלכו ששבר לה את הברית הגדולה שלה? אותו טלכו שהיא הייתה להוטה להדיח אבל שי עצר אותה בשנייה האחרונה? אותו טלכו שגרם להדחה של טל ירוק? וביחד עם הברית שלו ושל זיו להדחת טל.א. אם כל הכבוד הוא שלט לא פחות מליאוה אם לא אפילו יותר.
 

מצדה74

New member
המהלך להדחת טל ירוק

היה המהלך הטוב האחרון של טלכו במשחק. מאז הוא הדרדר מדחי אל בכי. לא מקבלים מיליון שקל על מהלך אחד נכון, ולוזריות, בטלנות ואסטרטגיה גרועה באופן כללי. בשביל מיליון שקל צריך לעבוד כמו שצריך לאורך כל הדרך.
 

השורד

New member
../images/Emo6.gif אתה כמעט בטוח טרול

נשמע שאתה בעצמך לא מאמין למה שאתה כותב (למי שלא יודע - טרול הוא מישהו שנכנס לפורום בשם בדוי וכותב הודעות שנויות במחלוקת כדי לקבל תשומת לב..) האמת, טרול מוצלח. אותי הצלחת להצחיק
 

יפעת142

New member
טיפת לחץ והכלבלב מקפל אוזניים, מכשכש בזנב...

בואו נעשה השוואה קטנה בין טומי לטלכו. מרגע האיחוד, טומי היה מועמד קבוע להדחה לפני כל מועצת שבט. בקור רוח, בשקט. בנחישות, ניטרל ופירק את כל המוקשים. והגיע לגמר בזכות עצמו. .טלכו לעומת זאת, בפעם הראשונה שהרגיש איום על מקומו, התנהג התנהגות כל כך אופיינית לעלובי נפש שברגע שמפעילים עליהם טיפת כח (אפילו לא פיזי), טיפה, הם מייד מתנהגים כמו כלבלב. מוריד את האוזניים, מקפל את הזנב בין הרגליים ומלקלק את הביצים של בעליו. איך שטלכו הרגיש טיפת איום, אחרי החשיפה של טומי והחסינות של ליאורה, הוא ממש נעשה חתולה. ליאורה הגבירה מצווה עליו להוריד מכנסיים וללכת ערום חלמים והפוסיקאט הולך. זה פשוט מגעיל. איך ליעד היתה אומרת, זה יכול להיות השורד האחרון זה ? השורד האחרון ראבאק ? אה, בעצם כן, הוא הרי הבטיח לה את כספי הפרס, אם היא תצביע לו...
 

השורד

New member
מה זה "ניטרל ופרק"?

כשלא היתה לו חסינות, תמיד מישהו אחר הציל אותו. פעם זו ליאורה, ובפעמיים האחרות שי. לדעתי אתה יחצ"ן של טומי כדי לזכות אותו ב-SMS-ים.
 

יפעת142

New member
בלי טומי, טלכו היה רזה בעוד 5 ק"ג.

מרגע האיחוד לא היתה מועצת שבט אחת שטומי לא היה מועמד להדחה. בעזרת חסינויות, חברויות, הסכמים, איומים, תרגילים, מה זה משנה !!! טומי השקיע. נלחם. התאמץ. הזיע., הוריד קוקוסים מהעצים, דג כרישים.. האיש דאג לשבט שלו ובעיקר לטלכו כדי שיאכל משהוא. כשטומי הלך להביא אוכל לשבט, טלכו היה עסוק בלהדיח אותו. בלי טומי, טלכו היה רזה בעוד 5 ק"ג ולא בטוח שהיה לו מספיק כח ל"אסטרטגיה". אף אחד אחר בהישרדות לא היה בסכנה לאורך זמן כמו טומי. אף אחד. כל החזקים האחרים אנגלנדר/ חנוך/ זיו בחוץ. טומי בגמר ומועמד מוביל לזכות כשורד האחרון. רק העובדה הזו בלבד מצדיקה להעניק לטומי את הפרס. אה ולא, אני לא יחצ"ן של טומי. אני פשוט מאד מעריכה אותו על מה שעשה.
 

יפעת142

New member
אבא הלך להביא אוכל הביתה ואמא הולכת לחגוג...

נזכרתי בקטע ענק...טומי הולך לדוג ולהביא דגים לשבט שלא אכל כבר יומיים ואז מראים את טלכו אומר:" או. קי. טומי הלך להביא אוכל, אפשר להתחיל לעבוד.." אתם מבינים, תדיימנו את הסיפור הבא: אבא שלכם הולך לעבודה להביא אוכל הביתה ואמא אומרת יאללה, אפשר להתחיל לחגוג... ...ממש מגעיל. איך אפשר לתת לאחר כזה פרס ?
 

אאא109

New member
גם טלכו מצא את הבנטטות

אבל בטח תמצא סיבה לקחת ממנו את זה כי הוא איש "נורא ואיום". הוא לא התחיל לחגוג הוא התחיל לעבוד!לשחק את המשחק וזה נשמע לי הגיוני, אנשים במשחק הזה מדברים אחד על השני כל פעם שהם נמצאים לבד עם מישהו, וגם טומי עושה את זה למרות שבטלוויזיה לא הראו את זה אבל רואים קטעים כאלו באינטרנט (קטעים שלא שודרו).
 
למעלה