טיפונת דם בניגוב

vared14

New member
טיפונת דם בניגוב

היי בנות, אני בשבוע 27 והיה לי עכשיו טיפה דם על הנייר בניגוב בשירותים. האם כדאי ללכת למיון? האם טבעי?
 
עקרונית ההנחיה

היא בכל הריון (גם לא בסיכון) עם כל דימום לגשת להבדק לצערי- ההנחיה הזו נכתבה בדם תרתי משמע. אני זוכרת עד היום את היולדת שליוויתי שהתקשרה אליי די רגועה שהיה לה בבוקר דימום אבל שהיא לא דואגת. ביקשתי שתלך להבדק ומתברר שהיא כבר היתה עם פתיחה 3 וילדה כבור יומיים בשבוע 34+2
 
למעלה