עקרונית ההנחיה
היא בכל הריון (גם לא בסיכון) עם כל דימום לגשת להבדק לצערי- ההנחיה הזו נכתבה בדם תרתי משמע. אני זוכרת עד היום את היולדת שליוויתי שהתקשרה אליי די רגועה שהיה לה בבוקר דימום אבל שהיא לא דואגת. ביקשתי שתלך להבדק ומתברר שהיא כבר היתה עם פתיחה 3 וילדה כבור יומיים בשבוע 34+2