טיילור או ברוק?

אני לא אומרת שהיא לא מניפולטיבית

ואני גם לא אומרת שטילור לא הייתה מקסימה... אבל, טיילור הייתה כאילו מושלמת מידי. יותר קל להזדהות עם מישהו לא מושלם... יש גם משהו נוגע ללב באהבתה הבלתי מתפשרת לרידג' כל השנים, כאילו אהבה שאינה תלויה בדבר. אני מוצאת את זה מרגש.
 

Guy K

New member
אני אפילו הייתי אומר עצוב

אני מסכים לחלוטין עם סטפני שטוענת במשך שנים שהקשר של ברוק ורידג' הוא אובססיבי. האישה התאהבה בו כשעוד היתה ילדה. היה לה חבר נהדר, אבל הוא לא עניין אותה. כי דייב הה העולם שהיא באה ממנו, של אנשים מהמעמד הבינוני נמוך, שחיים את החיים שלהם ובסוף מתים בלי להשאיר חותם (ומי באמת יודע מה קרה לדייב? אבל כולם יודעים מה קרה לטיילור!). היא נפרדה מדייב למרות שהוא אהב אותה יותר מהכל, רק כדי לרדוף אחרי החלום שלה - רידג' פורסטר. רידג' היה זה שיכול היה לתת לה את המעמד שהיא רצתה, את החלום הזה של להיות מפורסמת ועשירה, להיות מי שהיא יודעת שהיא יכולה להיות - ולא רק מי שהיא נולדה להיות. לא עוד ברוק לוגן מהעמק, אלא ברוק פורסטר, מבברלי הילס. הבעיה היא שרידג', ממש כמו החלום שלה הזה, היה בלתי מושג. וככל שהוא שיחק איתה, כמו שהוא שיחק עם כל בחורה אחרת בחייו, ברוק רק נלכדה יותר ויותר עמוק במלכודת שלו. הוא רוצה אותה לידו, הוא נותן לה להרגיש מיוחדת ונאהבת - ואז הוא הולך למישהי אחרת. כמה פעמים הוא עשה לה את זה? אינספור. והאובססיה של ברוק גדלה, וגדלה, וגדלה. שמתם לב לפני כמה ימים כשניק שאל את ברוק למה היא מעדיפה את רידג', למרות שהם אף פעם לא הצליחו - על פניו. ברוק אמרה לו שאם היא היתה בוחרת אותו על פני ניק, היא לעולם לא היתה יודעת אם אולי זו היתה ההזדמנות היחידה שלה ושל רידג' להצליח. וזה בעצם כל הסיפור. שגם אם ברוק תמצא כבר אהבה, ותחיה באושר ועושר, מספיק שרידג' יבוא וייתן לה רמז שהוא מעוניין בה, כדי לערער את העולם שלה. כי הרי אולי הפעם זה יצליח. בסה"כ אני חושב שברוק, למרות הכל, היא אישה די עצובה. היא אמנם מצחיקה, ויפה, ובדרך כלל במצברוח טוב. יש לה הרבה חברים, וכל גבר שהיא פוגשת מתאהב בה, אבל ברוק - תמיד תהיה ברוק מהעמק. וגם אם היא תשיג את רידג' - היא אף פעם לא תקבל אותו במאה אחוז. ובגלל זה היא ממשיכה להתאמץ.
 

לינה18

New member
נכון, אבל

אל תשכח שאם היא תקבל אותו במאה אחוז, זאת לא תהיה אופרת סבון.
 

יניב1

New member
אני אוהב את שתיהן, אבל...

טיילור. היא לא היתה צריכה למות. מצד שני,מותה הביא להרבה תהפוכות.
 

238

New member
ברוק

בס"ד כאילו דה... טיילור היא יותר מדי צדקנית ומתחסדת,אחת כזו שכל מה שהיא עושה מושלם ובקיצור:איכס!
 

k k1

New member
ברוקקקקקקקקקקקק!!!

גם בגלל הדמות עצמה וגם בגלל שרידג' וברוק זה ה-זוג!! חוץ מזה,בלי קשר לשרשור-לפני איזה יומיים שלושה רציתי לבדוק אם יש פורום לסדרה בתפוז ופתאום אני רואה שיש פורום חדש חיחי אני נביאה חחח (למרות שאני כבר לא רואה את הסדרה)
 

לינה18

New member
ברוק ועוד פעם ברוק!

בגלל שהיא לא עושה את עצמה "צדיקה" ומתחסדת ובגלל שהיא הרבה יותר מעניינת!
 
למעלה