טיילור או ברוק?

Katherine

New member
איזו שאלה../images/Emo99.gif

ברור שטיילור!!! היא המלכה!!! היא יפה, יש שכל על הכתפיים (בניגוד לברוק), היא צנועה, יש לה לב טוב והיא תמיד תמיד עוזרת לאנשים לא משנה שלרובם לא מגיע לקבל ממנה עזרה
 

Guy K

New member
טיילור ../images/Emo3.gif

מעצבנת. כל כך. כשהיא מתה נורא שמחתי (אבל גם נורא התבעסתי, את מי אני אשנא בלב שלם מעכשיו?) בעיני היא צדקנית ומתחסדת, בחורה שכל מה שמעניין אותה זה מה יחשבו עליה. אחת שתעשה דברים מגעילים כמו לשכב עם גבר בזמן שהיא נשואה (ג'יימס - עאלק היא שכבה איתו כדי שלא ימות בתול? מה זה התירוץ האינפנטילי הזה?) לפלרטט עם כל גברי פורסטר, ללכוד גבר על ידי ילדים, והכי גרוע, לעצבן את ברוק! הרי אם ברוק היתה שוכבת עם מישהו כדי "שלא ימות בתול" לא היו שוכחים לה את זה בחיים. טיילור ממש מרגיזה. מצד שני, חייבים שתהיה דמות מתחסדת בכל סדרה - בגלל זה ברידג'ט הפכה למה שהיא היום. למלא את מקומה של הטיילור. (בניגוד לאמבר שמסתמנת כברוק הבאה).
 

Katherine

New member
ברידג'ט??

אולי בשבוע הראשון למוות של טיילור היה נראה כאילו היא תחליף אותה אבל תסכל עליה עכשיו??? ממש אי אפשר להגיד שהיא חסודה או צדקנית (לא שטיילור הייתה כזו!!!) ברידג'ט הולכת בעקבות אמא שלה, היא מתקדמת בדרך הנכונה להיות המחליפה של ברוק ולא של טיילור
 

Guy K

New member
ברידג'ט!!

מציגים אותה בתור "קול ההגיון" של הסדרה. בתור זו שתמיד עושה מה שנכון ולא מה שנובע מאינטרסים שלה. הרומן שלה עם רידג' נגמר "בגלל המשפחה". היא נותנת לדיקן עוד סיכוי "עבור ההגינות". היא מצליחה לסלוח לאמא שלה. היא שומרת על קשרים טובים עם כל הדמויות. מה יותר טיילור מזה?
 

Katherine

New member
לא חשבתי על זה

מהזווית הזאת... אלא רק על זה שהיא כל שניה מוצאת חבר חדש אבל כשאתה מציג את זה ככה...אתה צודק (איזה נדיר זה לשמוע אותי אומרת את זה לך, תזכור את זה!)
 

לינה18

New member
שונאת את טיילור!

אני שונאת אותה בדיוק בגלל שהיא לכדה את ריג' בעזרת 3 ילדים! ונורא אהבתי כשהיא נהרגה, כי זה הגשים לי חלום-לראות את ריג' וברוק ביחד
(התחלתי לראות כבר אחרי הפרדה האחרונה שלהם.)
 

shuis4ever

New member
דההההההה שטיילור ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

ברוווווק? פחחח... היא פשוט סבתא פאתטית. קופצת על כל מה שמשתין בעמידה וקוראים לו פורסטר. עשתה את הבעל של הבת שלה, את האבא של האקס שלה, ובעצם את מי לא? לעומתה טיילור היא נסיכה, יפהפיה, קורנת, בין הנשים היפות בסבון. היא לא היתה צריכה להתנפל על רידג'. הוא התאהב בה. הוא בחר בה להיות האמא של שלושת ילדיו ולא בברוק. זה כבר אומר משהו. מה גם שטיילור אינטליגנטית, חכמה, יש לה נוכחות והיא ורידג' פשוט נראו מושלם ביחד. בלעדיה הסדרה לא שווה כלום!!!!!!!
 

Dawn12

New member
ברוק, ברוק ועוד פעם ברוק!

ברוק היא המלכה הבלתי מעורערת של הסדרה! היא נראית מדהים (לגילה ולא רק לגילה), היא מצליחה מאוד כאשת עסקים, היא אמביציונית, היא שובבה, היא אימפולסיבית, היא אלילה! כשצריך היא גם יודעת להודות בטעויות, וחוץ מזה אין גבר שיכול להגיד לה לא! עם זאת, אני לא יכול להגיד ששמחתי כשהרגו את טיילור. עד כמה שאני לא אוהב דמויות צדקניות ומתחסדות כמו טיילור, צריך כאלה דמויות בסדרה וטיילור עשתה את עבודתה נאמנה. טיילור היתה שונה מאוד מברוק, וחבל שזרקו את היריבות הזאת לפח. עצם העובדה שעדיין מזכירים אותה בפורומים שונים באינטרנט יותר משנה אחרי שמתה, רק מוכיחה עד כמה היא היתה חשובה לסדרה ולמעריצים. בכל מקרה, בשורה התחתונה - אני עם הבלונדה.
 

SupeRonit

New member
ברוק

השחקנית שמאחורי ברוק היא מדהימה וזה מקרין על הדמות חוץ מזה שטיילור הייתה "אמא תרזה"-וכזו הייתה,אתם יודעים רק אחת.וזה היה מגעיל עד כדי דוחה אם לא מעורר בחילה..ואין לי מילה אחת להגיד על האנטר טיילו-היא לא אשמה במה שעשו לדמות שלה
 

לינה18

New member
נכון בהחלט

אני מתה על ברוק בעיקר בגלל השחקנית המדהימה קתרין קלי לנג.אבל גם בגלל שהיא הרבה יותר מעניינת מכל דמות אחרת בסדרה ומטיילור במיוחד.
 
טיילור, לחלוטין!

יותר יפה, יותר אצילית, משדרת נעימות. שלא כמו ברוק, טיילור לא מתיימרת להיות תמיד סקסית ולמרות זאת יש לה סקס אפיל אדיר, וברוק- ככל שתנסה היא תמיד יוצאת זולה. חוץ מזה - לאור העובדה שברוק היתה במערכת יחסים עם עם אב, שני בניו והבעל של ביתה (היא בטח שברה עוד שיאים שאני לא יודעת עליהם, אני כבר לא הכי מעודכנת), נדמה לי שעדיפה על פניה אפילו פושעת מסוכנת (נגיד, שילה?
) מהרגע שטיילור עזבה את הסידרה, העיניין שלי בסידרה פחת. וכל פעם שרואים את ברוק על המסך, אני מתעצבנת מחדש
.
 

סתוית2

New member
סופר שרון

הדמות שיצרו לטיילור היא דמות אנטי סקסי. למרות שהיא יפיפיה עוצרת נשימה דמות טובה ונאמנה. ולברוק דמות סקסית נטולת רסן כל גבר שהיא רוצה היא תסיג ותמיד יסלח לה. דמות שאוהבים ושונאים בעת ובעונה אחת וזה מה שיפה בדמות שיצרו לה. הגדולה מכולם זאת סטפני.נלחמת כלביאה על ביתה וילדה.
 

לינה18

New member
אני שונאת את סטפני!

אני שונאת אותה על מה שהיא עשתה לברוק ועל שהיא מתערבת לכולם בחיים! דמות מעצבנת ביותר שחושבת את עצמה יותר טובה מאחרים, כשהיא עושה את אותם הטעויות של ברוק.לא פלא שהיא כל-כך אהבה את טיילור, כי היא דומה לה.
 

סתוית2

New member
../images/Emo23.gifלינה18 שונאת את סטפני

ההתערבות של סטפני היא לגיטימית בעיני. הרי ריג' הוא בבת עינה של סטפני. היא יודעת מי זאת ברוק. האים אני צריכה להזכיר לך? אריק.ריג'.תורן.דיקן.היא לא בוחלת בשום אמצעים להשיג כל גבר.האים נישכח שהיא שכבה במקביל עים אריק שלו היתה נשואה ועים ריג' ואז לא ידעה של מי התינוקת עד לאחר הבדיקה.ולקחה לסטפני את הבעל?ולא משנה האים צודק או לא? וזיכרון מהעבר האים שכחת שבת' אמא של ברוק היתה במערכת יחסים עים אריק וברוק רצתה אותו האים זה לגיטימי בעיניך? אז את מתפלא שסטפני לא אוהבת אותה?ועכשיו לטיילור.היא אהבה את טיילור בגלל שידעה שהיא תהיה טובה כאמא לילדים של ריג' תיתן לא יציבות ושטיילור אדם טוב וישר. ועובדה שטיילור סיפרה לה על הלילה עים ג'ימס בביג בר. סטפני גדולה בעיני טיילור חסרה לי מאוד. עים ברוק יש לי את הקטע של שגאה אהבה. ועים ריג' אני מנהלת רומן כל יום בשעה 4 ומחכה לפרק הבאה על תורן תענוג להסתכל.מייסי מדהימה חבל שכל פעם הורגים לי אותה בקיצור מכורה מהיום הראשון לסידרה ושלא תיגמר לעולם אז ביייייייייייייייייי
 

סתוית2

New member
נועהתנוע

אולי התבלבלת אולי טיילור אנושית וברוק מוניפולטיות רואה את חייה כאכזבה גדולה ללא ריג' כולם אשמים במיוחד סטפני כאשר מתפקשש לה איתו
 
למעלה