טיול בהרי מואב
בין כנס לכנס בארה׳ב ״גנבתי״ שלושה ימי רכיבה ב-Moab, עיירה ביוטה.
התמונות כאן: https://flic.kr/s/aHsk7Ebzc7
עיירה קטנה ומנומנמת שמה שיש בה בעיקר זה ארבע חנויות אופניים והמון מסלולי רכיבה מסביב.
נופי אבן חול אדומים שהרוח והמים פיסלו בהם צורות מדהימות.
מסלולי רכיבה ברמה שבין ״מתחילים״ לבין ״השתגעתם?״. והכל מסומן ומשולט וממויין לפי רמות.
שכרתי אופניים בחנות מקומית. ביום הראשון Trek Fuel 7 שממש נהניתי עליהם אבל החלפתי בסוף היום בגלל שמוט האוכף החליק לצינור האוכף ״לא משנה כמה הידקתי״. לקחתי במקומם Niner RIP עם מוט אוכף מתכוונן. קצת אגרסיביים בשבילי, אבל בנויים בדיוק למסלולים המקומיים.
את הנופים תוכלו לראות באלבום. אבל החלק הכי מפתיע בשבילי היה חוויית הרכיבה האנאירובית. בגובה 1600-1800 מטר האוויר נגמר ברגע שמתחילים לפדל. הדופק מטפס, הפה מתייבש, והכוח אוזל אחרי עליה קטנה שבבית אני מדלג עליה ״בלי מלח״. אם הייתי יכול להרשות לעצמי את הזמן - הייתי נשאר פה חודש להתאקלם ולהתרגל לגובה. וגם לחקור בההזדמנות זו את מאות המסלולים באזור.
לוגיסטיקה: הערים הגדולות הקרובות הן דנבר (שש שעות נסיעה) ו-Salt-Lake-City (ארבע שעות). אופניים אפשר להביא מהבית או לשכור במקום. שכירה במקום עולה בין 50-80 דולר ליום (תלוי בדגם). קסדה ופדלים אפשר להביא מהבית או לקבל מהחנות בהשאלה. בעונות החמות של התיירות כדאי להזמין מראש. הגעתי באמצע החורף בעונה ה״מתה״. רק שבועיים קודם ירד שלג והיה נחמד לרכוב בין השלוגיות שעוד נשארו בחלק מהמסלולים.
למי שיכול - מומלץ. היה כיף וגם קיבלתי שיזוף יפה...
בין כנס לכנס בארה׳ב ״גנבתי״ שלושה ימי רכיבה ב-Moab, עיירה ביוטה.
התמונות כאן: https://flic.kr/s/aHsk7Ebzc7
עיירה קטנה ומנומנמת שמה שיש בה בעיקר זה ארבע חנויות אופניים והמון מסלולי רכיבה מסביב.
נופי אבן חול אדומים שהרוח והמים פיסלו בהם צורות מדהימות.
מסלולי רכיבה ברמה שבין ״מתחילים״ לבין ״השתגעתם?״. והכל מסומן ומשולט וממויין לפי רמות.
שכרתי אופניים בחנות מקומית. ביום הראשון Trek Fuel 7 שממש נהניתי עליהם אבל החלפתי בסוף היום בגלל שמוט האוכף החליק לצינור האוכף ״לא משנה כמה הידקתי״. לקחתי במקומם Niner RIP עם מוט אוכף מתכוונן. קצת אגרסיביים בשבילי, אבל בנויים בדיוק למסלולים המקומיים.
את הנופים תוכלו לראות באלבום. אבל החלק הכי מפתיע בשבילי היה חוויית הרכיבה האנאירובית. בגובה 1600-1800 מטר האוויר נגמר ברגע שמתחילים לפדל. הדופק מטפס, הפה מתייבש, והכוח אוזל אחרי עליה קטנה שבבית אני מדלג עליה ״בלי מלח״. אם הייתי יכול להרשות לעצמי את הזמן - הייתי נשאר פה חודש להתאקלם ולהתרגל לגובה. וגם לחקור בההזדמנות זו את מאות המסלולים באזור.
לוגיסטיקה: הערים הגדולות הקרובות הן דנבר (שש שעות נסיעה) ו-Salt-Lake-City (ארבע שעות). אופניים אפשר להביא מהבית או לשכור במקום. שכירה במקום עולה בין 50-80 דולר ליום (תלוי בדגם). קסדה ופדלים אפשר להביא מהבית או לקבל מהחנות בהשאלה. בעונות החמות של התיירות כדאי להזמין מראש. הגעתי באמצע החורף בעונה ה״מתה״. רק שבועיים קודם ירד שלג והיה נחמד לרכוב בין השלוגיות שעוד נשארו בחלק מהמסלולים.
למי שיכול - מומלץ. היה כיף וגם קיבלתי שיזוף יפה...